Jeg har virkelig lyst til dig

724 24 11
                                    

Det er allerede fredag, og i aften skal jeg over til hygge druk hos Thor og der kommer vist også nogen andre af hans venner. Det skal nok blive hyggeligt, men nu skal skolen lige overstås inden. Hele den her uge har folk spurgt ind til Thor og jeg. Ida og Sara blev virkelig glade på mine vegne, da de også fandt ud af at vi var sammen! Jeg er glad for de altid støtter mig, men nu snakker de nærmest ikke om andet end ham. Jeg er hurtig henne ved skolen, og timen skal til at begynde. Hele skole dagen går enormt hurtig, og jeg skal til at hjem nu. Jeg er hurtig hjemme, så jeg siger hurtig Hej til Anthon, og så går jeg op på mit værelse. Jeg glatter hurtig mit hår, og skifter til noget andet tøj. Jeg tager en løs nederdel på, og en hvid t-shirt på til. Jeg gider ikke gøre mig enormt flot i aften, for det er bare lidt hygge druk. Thors familie er vist ikke hjemme, så det bliver hyggeligt! Vi har lige spist, og vi er ved at være klar til at gå. Anthon er klar, og det er jeg også lige om lidt. Vi siger farvel til vores søskende og forældre, og så går vi over mod thors hus. Vi er der næsten nu. Anthon banker forsigtigt på døren, og Thor kommer hurtig ud og åbner. Anthon giver ham et kram, og det samme gør jeg. Han giver mig et hurtig kys, men ikke det helt store. Vi har stadig lovet Anthon at være mere diskret, så det prøver vi virkelig også på! Men nogen gange er det altså virkelig svært.. Vi går alle 3 ind i stuen, og de andre er allerede kommet. Vi sidder allesammen, bare og drikker lidt. Ikke særlig meget, for der er ingen af os der gider være fuld i aften. Lige nu sidder vi og laver S P eller K og det er min tur nu.
Lauge: Okay D/N, S P eller K?
D/N: Hmm K
Lauge: Perfekt! Okay enten skal du snave Teodor, eller slik toiletbrættet eller i den 7. Himmel med Thor.
D/N: Så tror jeg at jeg vælger den 7. himmel sammen med Thor!
Jeg rejser mig op, og smiler over til Thor. Han smiler også til mig, og så går vi over mod det lille skab vi skal være i. Der er ret tæt, og jeg står helt tæt op af Thor lige nu. Jeg kan intet se, men jeg føler mig alligevel fuldstændig tryg, fordi Thor et her.
Thor: Hvad tror du Anthon tænker om vi er her ind sammen?
D/N: Hmm han er nok ikke helt glad
Thor: jeg tror du har helt ret! Ahhah
D/N: Men altså han har jo ikke noget at være sur over lige nu, vi har jo ikke lavet noget.
Thor går helt tæt på mig, og tager fat omkring min nakke. Han trækker mig  helt tæt på ham. Jeg tager fat omkring hans nakke, og så kysser vi. Det er et langt kys, som hurtig udvikler sig til at blive mere intens. Vi trækker os fra kysset, og jeg tager fat i thors hånd. Jeg kan ikke se ham, men jeg smiler alligevel stort.
Thor: Nu har han noget at være lidt sur over Ahhaha.
D/N: Ja, ahahha.
Thor: Men hvis han alligevel er sur, sker der vel ikke noget med at vi forsætter lidt? Ahaha
D/N: Mmh nej, det gør det vel ik.
Jeg går helt tæt på ham, og så kysser vi igen. Vi kysser i lang tid, og det udvikler sig hurtigt. Thor tager sin hånd under min nederdel, og tager fat om min røv. Jeg smiler under kysset, og det gør han også. Vi fortsætter i lang tid, indtil det bliver lidt for intens.
D/N: Thor det her kan vi ikke
Thor: Du har nok ret, de andre kan høre os derude.
D/N: Øøh ja, plus vi står inde i et skab
Thor: jaer okay
Jeg går tættere på ham, og kysser ham igen, men denne gang er det et blidt forsigtigt kys. Thor trækker sig hurtig fra mig, jeg forstår ikke helt hvorfor?
D/N: Gjorde jeg noget forkert?
Thor: Nej men det går ikke det her
D/N: Hvad mener du?
Thor: Jeg får mere og mere lyst til dig, hvis du bliver ved på den måde.
D/N: er det en dårlig ting? Ahah
Thor: Når vi står i et skab, så ja.!
D/N: thooor
Thor: Desuden er du Anthons lillesøster.. jeg skal nok først snakke med ham?
D/N: Alvorligt, det mener du ikke vel?
Thor: Øøhm jo..
D/N: Det bliver da vold akavet! ahaha
Thor: Ja, meget endda Ahahah
D/N: Du skør Thor
Thor tager fat i min ene hånd, og tager den op til hans mund, og giver den et lille kys.
Thor: Jeg har virkelig lyst til at kysse dig!
D/N: Så gør det?
Vi kysser i lang tid, og stopper først da skabet bliver åbnet udefra. De 7 minutter er gået, og vi skal ud til de andre igen. Jeg kigger på Thor, og begynder at grine. Thor har læbestift ud over det hele, og Lauge har vidst også set det Ahahah. Jeg tørrer det forsigtigt af, og så sætter vi os ind i stuen til de andre igen. Nu det Anthons tur, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal spørge ham om.
Anthon: S
D/N: Teodor kan du ikke lige spørge Anthon? Jeg ved ikke hvad jeg skal spørge om, ahahha!
Teodor: Øøh jo. Anthon hvis du skal være helt ærlig, hvordan har du det så med at Thor er kærester med din lillesøster?
Anthon: altså jeg vil da sige jeg havde fortrukket de havde fundet en anden hver i sær, men hvis de er glade sammen, er det okay for mig..
Jeg smiler over til Anthon, og han sidder også og smiler over mod mig. Resten af aftenen går vildt hurtigt, og vi skal til at hjem. Anthon skal blive og sove i nat hos Thor, så jeg skal selv gå hjem. Jeg får sagt farvel til dem alle, og så går jeg hjemad. Der er ret mørkt, men jeg er hurtig hjemme.

"Thors synsvinkel"
Alle sammen er lige taget hjem, undtaget Anthon. Det passer mig fint at han skal sove her i nat, for jeg har noget jeg skal spørge ham om. Jeg ved ikke lige hvordan man spørger sin bedsteven om man må gå i seng med hans søster?! Men jeg vil heller ikke bare være et svin, og så gøre det hvis han nu ikke har det okay med det.. men det bliver helt sikkert vild akavet, men jeg tror alligevel han bliver glad for at jeg spørger ham i sidste ende.. Jeg finder en madras frem som han kan sove på. Vi får børstet tænder, og skal til at i seng. Jeg rejser mig op, og går hen og slukker lyset. Vi ligger begge to lidt med vores telefoner, inden vi giver os til at sove.
Thor: Øøh Anthon..
Anthon: Hva så?
Thor: Jeg skal spørge dig om en ting..
Anthon: så spørg? Ahaha
Thor: Jamen det er ikke så nemt..
Anthon: Ej Thor, seriøst kom nu?
Thor: Det er noget omkring din søster..
Anthon: Helt ærligt mate, sig det nu?
Thor: Altså det fordi jeg har mere og mere lyst til hende..
Anthon: Du spørger altså mig om du må knalde min søster?
Thor: Hvis du vil formulere det sådan, så ja det gør jeg vel..
Anthon: Altså egentlig ikke..
Thor: Det tænkte jeg nok..
Anthon: ej undskyld Thor.. hvis i begge vil er det okay..
Thor: Mener du alvorligt det..?
Anthon: altså ja.. for hvis jeg siger nej, så gør i det jo sikkert bare i hemmelighed..
Thor: Nej anth.. hvis du ikke vil er det altså okay..
Anthon: Thor det er okay.. jeg er bare glad for at du spørger mig Thor.
Thor: Selvfølgelig spørger jeg dig, du min bedsteven Anthon!
Anthon: du er også min bedsteven Thor, men du skal love mig en ting! Du skal på ingen måde snakke om det bagefter, altså det er svært nok bare at se jer sammen..
Thor: Det lover jeg! Men altså det er jo heller ikke sikkert hun har lyst, så måske havde jeg ikke behøvet at spørge dig ahahha!
Anthon: Det må du sku selv finde ud af om hun har lyst..!
Thor: jaja ahahha
Anthon: når men sov godt
Thor: Godnat Anthon
Anthon: Godnat Thor

Nyt kapitel, håber i kunne lide det!
Jeg har lavet det lidt længere end normalt, men det håber jeg ikke gør noget:)) Håber i vil blive ved med at læse med fremover! Btw så please stem på kapitlet, det vil jeg sætte stor pris på!<33

Hemmeligt ForelsketWhere stories live. Discover now