Jeg vågner ved at min telefon bipper, jeg har fået en besked fra Thor. Jeg sætter mig hurtigt op i sengen, og læser beskeden.
Thor: kan vi snakke på et tidspunkt?
D/N: kan du ikke bare skrive det..?
Thor har sikkert fortalt alle hans venner, at jeg er vild med ham.. og hvis Anthon ved det, er jeg færdig! Jeg ligger telefonen væk, og finder noget tøj frem. Mit hår bliver bare sat op i en rodet knold, og så går jeg ned i køkkenet. Anthon sidder ved bordet, og jeg er bange for han ved det. Jeg sætter mig overfor ham, men han virker glad, så han ved nok ikke noget, heldigvis!! Efter vi har spist, sætter jeg mig ud på terrassen sammen med Asta. Jeg har savnet hende utrolig meget, imens de har været væk! Vi sidder og snakker, imens vi sidder med vores telefoner. Jeg kan se Thor har skrevet en ny besked, så jeg tjekker den hurtigt.
Thor: jeg vil gerne sige det til dig
D/N: du kan sige det på mandag så
Thor: okay super❤️
Jeg ligger telefonen fra mig. Egentlig har jeg ikke lyst til at snakke med ham, for han siger sikkert bare at han ikke kan lide mig på samme måde, men at vi stadig skal være venner.. Jeg gider ikke tænke mere på det nu, jeg vil bare nyde min weekend. Asta og jeg spiller lidt fodbold i haven, men vi er begge to ret elendige til det. Vi har efterhånden spillet i lang tid, så jeg går op på mit værelse. Sofia kommer over engang, efter hun har spist aftensmad. Vi har været bedsteveninder siden børnehaven, så vi har et virkelig tæt bånd. Jeg kan høre at det banker på nedenunder, men jeg regner med at mor åbner. Sofia kommer gående ind på mit værelse, og sætter sig op i sengen til mig. Vi hygger os, og spiller en masse FIFA. Vi har altid spillet FIFA, men vi er stadig Mega dårlige begge to! Aftenen går hurtigt, og Sofia skal snart hjem. Inden hun går skal jeg lige fortælle det med Thor, for vi fortæller hinanden alt, og jeg stoler virkelig på hende.
D/N: jeg har faktisk noget jeg skal fortælle dig
Sofia: hva så?
D/N: kan du husk til festen hvor Thor og jeg dansede?
Sofia: Mmh, ja? Ahahha
D/N: han kyssede mig..
Sofia: ej hvor fedt! Du har kunnet lide ham i 100 år snart jo
D/N: ja men igår kom jeg til at sige til ham at jeg kunne lide ham, og nu bliver alt sikkert bare akavet imellem os..
Sofia: han må jo også kunne lide dig, hvorfor skulle han ellers kysse dig?
D/N: jeg ved det ikk Sofia, men det alligevel anthons bedste ven..
Sofia: tænk lidt positivt på det, måske kan han også lide dig.
D/N: Du er her altid når jeg har brug for dig, tak Sofia.
Hun formår altid at gøre mig i godt humør, jeg aner ikke hvordan, men det lykkes altid for hende! Klokken er blevet mange, og Sofia skal til at hjem. Jeg følger hende ud til døren, og krammer hende farvel. Jeg går op på mit værelse og tager mit nattøj på. Jeg fjerne min makeup, og børster mine tænder, og så går jeg i seng. Overraskende nok, flader jeg hurtigt i søvn idag.Nyt kapitel igen igen igen!! Håber virkelig i kan lide at læse med<33
Historien skal lige ordentligt igang, før den bliver spændende, men glæd jer til næste kapitel;))
Jeg vil blive enormt glad hvis i vil stemme på min historie!!
YOU ARE READING
Hemmeligt Forelsket
FanfictionD/N har nok altid haft et lille crush på Thor, men han ligger alligevel aldrig mærke til hende. Desuden vil det aldrig gå, for Anthon er hendes storebror, og han vil helt sikkert ikke tillade at d/n er sammen med Thor. Men en aften ændre alt sig, An...