Da jeg vågner, er Sofia her ikke længere. Jeg går udfra hun sidder inde i stuen sammen med de andre. Jeg finder hurtig noget tøj frem, og hopper i det. Det blev bare et par sorte jeans, og en stor grå hættetrøje. Jeg snupper min mobil, og sætter mig ind til de andre i stuen. Thor og Lauge er ikke stået op endnu, men vi begynder alligevel på at lave morgenmaden nu, for så er de nok vågne når vi engang skal spise. De er begge to oppe nu, og vi skal til at spise. Vi skal have pandekager, og lidt frugtsalat til. Det er seriøst noget af min yndlings morgenmad, men vi får det ikke særlig tit derhjemme, for Asta er ikke særlig vild med det. Vi spiser hurtig færdig, og nu sidder vi ude ved poolen. Lauge, Teodor og Sofia er hoppet i vandet, imens Thor, Anthon og jeg sidder og snakker på et tæppe. Sofia har fortalt mig at hun har et godt øje til Teodor, så man ved jo aldrig hvad der sker. Jeg havde lidt håbet Lauge ikke var hoppet i poolen, for så var det kun de to.
Vi har efterhånden siddet her i lang tid, og Anthon er lige gået ind for at hente sin telefon.
Thor: jeg tænkte på om du ville med ned til stranden senere, bare os to?
D/N: det vil jeg meget gerne, men vil det ikke virke lidt underligt overfor de andre hvis vi to bare går?
Thor: jo, vi finder på et eller andet.
Jeg smiler til Thor, og ligger mig ned på tæppet igen. Anthon er tilbage, og nu sidder vi bare og hygger os. De andre er også lige gået op fra poolen, så vi sidder alle samlet og snakker. Klokken er allerede blevet 18.42, dagen er virkelig bare fløjet afsted. Lauge og Sofia er lige gået i fakta for at købe ind til aftensmaden. Anthon og Teodor sidder i stuen og spiller FIFA, imens Thor og jeg sidder og kigger lidt på. Thor prøver at hentyde til at jeg skal følge med ham. Han rejser sig og går ud i haven, og lidt efter går jeg derud.
Anthon og Teodor sidder stadig og spiller FIFA, jeg tror slet ikke de tænkte over vi lige gik udenfor sammen.
D/N: Hva så?
Thor: vil du med en tur ned til stranden?
D/N: Lige nu, eller?
Thor: ja
D/N: det kan vi vel godt, men så henter jeg lige min jakke.
Jeg skynder mig ind for at hente min jakke. Jeg snupper min mobil, og går lige hurtig hen til Anthon.
D/N: Anthon
Anthon: mmh?
D/N: Vi går lige en tur, er det fint?
Anthon: Bare dig og Thor?
D/N: øøh ja
Anthon: okay..
Man kan godt mærke på Anthon at han ikke er glad for når Thor og jeg er alene. På en eller anden måde kan jeg godt forstå ham, men alligevel vi skal bare en tur ned til stranden. Jeg skynder mig ud til Thor igen, og så går vi. Jeg ved faktisk ikke hvor stranden er, så jeg følger bare efter ham. Thor tager fat i min hånd, og jeg kan ikke lade vær med at smile. Vi går hånd i hånd hele vejen ned til stranden. Vandet er virkelig flot, og især fordi solen også er ved at gå ned. Vi sætter os i sandet og hygger os helt vildt, imens vi nyder solnedgangen. Der er enormt flot, og jeg nyder virkelig at sidde her med Thor! Vi har efterhånden været væk i lang tid, så vi burde nok snart gå tilbage til de andre.
D/N: skal vi gå tilbage af?
Thor: Nej, ikke endnu.
Jeg kigger undrende på Thor, men han smiler bare. Han rejser sig op, og går helt ned mod vandkanten. Jeg kigger forvirret på ham, men følger bare efter ham.
Thor: Kan du huske det jeg sagde til dig i mandags?
D/N: Du sagde en masse ting?
Thor: Da jeg kyssede din hånd.
D/N: når, at du var vild med mig?
Thor: Og det mener jeg virkelig!
D/N: Jeg kan også godt lide dig Thor!
Thor tager forsigtig fat om min nakke, og trækker mig ind til et langt blidt kys. Vi trækker os, og jeg kigger lige ind i Thors enormt smukke øjne.
Thor: D/N vil du være min kæreste?
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, jeg er helt mundlam lige nu. Jeg nikker ivrigt, og giver Thor et langt kys.
D/N: Der er ikke noget jeg heller ville!
Vi kysser i lang tid, lange romantiske kys. Vi trækker os, og jeg giver Thor et langt kram. Jeg smiler hele vejen tilbage, lige nu er jeg virkelig verdens lykkeligste pige!! Vi har aftalt at Thor skal sige det til Anthon, og jeg er rimelig spændt på hvordan han tager det. Vi er hurtig tilbage ved sommerhuset, og klokken er blevet mange. Vi har været væk i forholdsvis langtid, så de undre sig nok over hvor vi har været henne. Jeg slipper thors hånd, og så går vi indenfor. De andre sidder og er ved at spise, så vi sætter os bare stille ved bordet.
Teodor: Hvor har i været?
D/N: Vi var bare nede ved stranden.
Teodor: i så lang tid? Ahahha
D/N: mmh
Lauge: hvad lavede i så?
Thor: ikke så meget?
Lauge kigger lidt lumsk over mod os, men jeg prøver bare at ignorer det lidt. Vi spiser hurtig færdig, og ryder af bordet. Jeg snupper min telefon, og sætter mig ind i stuen til Teodor, Lauge og Sofia. Thor og Anthon er gået udenfor, og jeg tror Thor har tænkt sig at fortælle ham det nu. Jeg er lidt nervøs for hvordan han reagere, men jeg håber da han bliver glad på mine og thors vegne."Thors synsvinkel"
Jeg spurgte Anthon om han lige kunne gå med ud for at hente nogle øl, men det var nu ikke derfor han skulle gå med. Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal få det sagt til ham, måske skal jeg bare sige det lige ud. Vi henter øllene, og Anthon skal til at gå indenfor igen.
Thor: Anthon, vent.. Jeg skal lige sige noget til dig, men det er lidt svært.
Han kigger undrende på mig, men lytter alligevel til hvad jeg siger.
Thor: Jeg spurgte D/N om vi skulle være kærester idag..
Han kigger med store øjne på mig, og ligner et stort spørgsmålstegn. Han står bare der, han siger ikke noget. Jeg tror ikke helt han ved hvad han skal sige.
Thor: Jeg er ked af hvis det ikke var okay gjordt, men jeg holder virkelig meget af hende.. Jeg ved godt det er sært fordi hun er din søster, men jeg er virkelig vild med hende..
Anthon: Det er okay Thor, jeg havde alligevel lidt set den komme at du snart ville spørge hende..
Thor: Så du er ikke sur, eller skuffet?
Anthon: Overhovedet ikke, det hele er bare lidt sært. Bare lov mig i ikke står og rå snaver lige foran mig, for så bliver det simpelthen for sært og underligt.
Thor: Det lover jeg, ahahha
Jeg giver Anthon et kram, og så går vi ind i stuen til de andre. Anthon sætter sig over ved siden af D/N, og jeg sætter mig ved siden af Teodor. Resten af aftenen går bare med at vi ser en masse film, og hygger os. Klokken er efterhånden blevet mange, og vi skal til at og i seng. Vi siger alle godnat, og så går Anthon og jeg ind på vores værelse. Jeg er virkelig glad for jeg fik det sagt til Anthon, og at han er okay med det. Jeg smider tøjet, og hopper ned i sengen, og det samme gør Anthon.
Thor: Har du sagt til D/N at du godt ved det?
Anthon: nej, jeg snakker med hende imorgen.
Thor: Nårr okay
Anthon: sov godt Thor
Thor: I lige måde
Jeg ligger mig til at sove, og jeg falder hurtig i søvn.Nyt kapitel, håber i kunne lide det!!
Det ville virkelig betyde meget hvis i gad at stemme på min historie❤
VOUS LISEZ
Hemmeligt Forelsket
FanfictionD/N har nok altid haft et lille crush på Thor, men han ligger alligevel aldrig mærke til hende. Desuden vil det aldrig gå, for Anthon er hendes storebror, og han vil helt sikkert ikke tillade at d/n er sammen med Thor. Men en aften ændre alt sig, An...