Det mandag, og alarmen har lige ringet. Det sidste jeg orker lige nu er skole! Det eneste der gør mig glad lige nu, er at Thor og jeg fik løst alting igår. Jeg vil stadig gerne vide hvad Anthon sagde til Thor da han gik der over? Det nytter ikke tænke mere over det, for jeg får det nok aldrig af vide alligevel. Jeg rejser mig fra sengen, og får noget tøj på. Idag bliver det ikke det helt store, bare et par sorte jeans, og en basic hvid T-shirt. Jeg tager min telefon, og sætter mig ned i køkkenet til de andre. Anthon sover selvfølgelig stadig, for han går jo ikke i skole mere. Nogen gange ville jeg ønske det var mig, men altså uddannelse er også en vigtig ting! Jeg har ikke rigtig lyst til noget, så jeg tager bare et æble, og så smutter jeg ud af døren. Skolen ligger tæt på, men alligevel er jeg ved at komme for sent hver dag! Heldigvis når jeg det for det meste. Alle i klassen er nærmest kommet, og som sædvanlig er jeg en af de sidste. Jeg får hurtig øje på Thor. Jeg får altid et lille smil på læben, når jeg ser ham! Jeg smiler til ham, og så går jeg over til pigerne. Han kigger på mig, men smiler ikke igen. Han ser faktisk ret ked af det ud..? Jeg skal til at gå over til ham, men klokken ringer og vores lære kommer ind. Timen går vold langsom, jeg følger heller ikke rigtig med, jeg sidder bare og kigger over på Thor. Han har fanget mit blik et par gange, men så kigger han hurtig væk igen. Klokken ringer. Endelig! Jeg skal til at gå hen til Thor, da han kalder på mig. Jeg forstår ham ikke rigtig? Nu vil han gerne snakke, men han gad ikke engang kigge på mig før.. jeg ved ikke hvad der sker med ham? Altså jeg troede vi fik løst alt igår, efter hende pigen kyssede Thor til festen. Jeg går over til ham, og forventer han vil sige noget. Da alle har forladt klassen, retter han sit blik på mig.
Thor: Undskyld..
Han ser virkelig trist ud, men jeg ved ikke hvorfor han er sådan her, det ligner han ikke.
D/N: For hvad?
Thor: Jeg er en elendig kæreste..
D/N: Thor hvad snakker du om, du er helt fantastisk!
Thor: nej.. jeg lå og tænkte hele natten på hvor heldig jeg er, men jeg skal altid ødelægge alt!
D/N: Thor hvad fanden snakker du om? Du har ikke ødelagt noget, du er fantastisk Thor!
Thor: nej..
D/N: så forklar mig lige hvorfor du siger sådan som du gør..?
Thor: Da hende pigen kyssede mig til festen, blev du helt knust, og det gjorde jeg også.. jeg vil bare ikke have du skal være ked af det!
D/N: thooor, vi har snakket om det, det er okay hun kyssede dig, og ikke omvendt..?
Thor: Ja, men hvad nu hvis jeg gør noget en anden gang som såre dig, og jeg så mister dig..
Jeg kan se hans øjne bliver våde, da han siger det. Jeg lægger mine hænder bag hans nakke, og kigger ham lige ind i øjnene.
D/N: Hør lige Thor, du mister mig aldrig! Jeg elsker dig virkelig højt!
Thor: Jeg elsker også dig D/N
D/N: Ikke tænk på alt det der mere, hvis du er glad, er jeg også!
Jeg tørrer en lille tåre væk fra hans kind, og et lille smil kommer frem på hans læbe. Jeg læner mig hen mod ham, og giver ham et hurtig kys. Thor smiler, og trækker mig tæt på igen. Vi kysser i meget længere tid, men bare lange blide kys. Vi trækker os fra kysset, og Thor holder fast rundt omkring mig. Han nusser mig i håret, og sådan står vi i lidt tid, inden vi trækker os fra krammet.
Thor: Du den bedste
D/N: Åårh Thor, det du også!
Resten af frikvarteret sidder vi bare og snakker frem og tilbage. Det går ret hurtig, så vi har time igen nu. Vi har biologi, og det er ikke lige mit yndlings fag. Timen går egentligt meget hurtig. Vi skal bare fremlægge et lille projekt vi havde forberedt til idag, så det er egentlig fint nok. Resten af dagen flyver også bare afsted, og jeg skal til at hjem nu. Klokken er lidt over 3, og jeg orker virkelig heller ingen ting mere. Jeg er hurtig hjemme, så jeg smider bare mine ting i gangen. Jeg tror kun det er Anthon og jeg som er hjemme lige nu, men jeg er faktisk ikke helt sikker. Det larmer inde fra Anthons værelse, så han er helt sikkert hjemme! Jeg stikker hovedet ind af hans dør, og ser han sidder og kysser med en pige. Eller rettersagt, snaver. Jeg tror ikke han har set mig, så jeg skynder mig bare ud igen. Det altid akavet at se ens bror snave med en eller anden. Eller det synes jeg ihvertfald! Jeg sætter mig ind på mit værelse istedet, og ser en del Netflix. Her for tiden er jeg igang med at se "Døde piger lyver ikke" for anden gang. Det er seriøst en fantastisk serie! Jeg har efterhånden set det i mange timer nu, og vi skal til at spise. Anthons "veninde" er taget hjem nu, heldigvis. Ingen af os siger noget under aftensmaden, vi spiser bare i ro, eller engang imellem siger Asta eller Alma lige lidt, men ikke særlig meget! Vi spiser færdig, og så ryder vi af bordet. Anthon og jeg har aftalt at se en film nu her, så det glæder jeg mig til! Anthon er igang med at finde en film, imens jeg laver popcorn. De er hurtig færdig, så jeg sætter mig ind på Anthons værelse til ham. Filmen er godt igang, da en besked popper op på min telefon. Den er til opladning, så jeg kan ikke rigtig nå den.
D/N: Anthon vil du lige kigge hvem der skrev til mig
Anthon: Øhm ja
D/N: Taaak
Anthon: Det Thor der skriver han er glad igen???
D/N: Anthon du kan sku da ikke bare løse mine beskeder!
Anthon: Jaer okay undskyld? Det er ikke det der er vigtig nu! Hvorfor har Thor været ked af det?!
D/N: Det kommer ikke dig ved Anthon!
Anthon: Selvfølgelig gør det, det!
D/N: nej, wtf Anthon?
Anthon: Han er min bedsteven, og jeg vil vide hvad der er sket!
D/N: Der er ikke sket noget?
Anthon: Så forklar mig hvorfor han lige skev han var glad igen?
D/N: okay hvis det er så vigtigt!? Han var ked af det i skolen idag fordi han følte sig som en dårlig kæreste...."
Jeg forklare ham hvad der skete i skolen, og Anthon virker ret overrasket. Han burde faktisk slet ikke blande sig? Det kommer jo ikke Anthon ved! Jeg svare hurtig Thor "Er jeg glad for at høre min skat❤", og så ligger jeg mobilen væk. Vi ser videre på filmen, ligesom vi gjorde før. Den slutter hurtig, og jeg er også ved at være ret træt nu! Jeg siger godnat til Anthon og resten af min familie, og så går jeg i seng.Nyt kapitel, ENDELIG!! Har ikke fået opdateret i 2 uger, men har virkelig ikke haft tid overhovedet! Det lyder som en dårlig undskyldning, men det er det ikke! Lige her i tiden har jeg besøg af min udlandske familie, og det skal være her i en måned, så dem bruger jeg nærmest alt min tid med, fordi jeg vil nyde det imens de er her! Håber virkelig i forstår, og vil blive ved med at læse med, det ville virkelig betyder meget! Elsker jer<33
HUSK AT STEMME🙏🏽
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hemmeligt Forelsket
FanficD/N har nok altid haft et lille crush på Thor, men han ligger alligevel aldrig mærke til hende. Desuden vil det aldrig gå, for Anthon er hendes storebror, og han vil helt sikkert ikke tillade at d/n er sammen med Thor. Men en aften ændre alt sig, An...