Det søndag, og klokken er allerede 11:00. Ind til nu har jeg ikke lavet noget overhovedet.. Jeg har bare siddet i min seng, og grædt en del. Jeg er helt knust efter igår, og Thor bliver stadig ved med at ringe konstant. På en måde har jeg lyst til at snakke med ham, men alligevel ikke. Det banker forsigtigt på min dør, og ind kommer Anthon.
D/N: Hva så Anthon? Tømmermænd fra igår, eller..?
Anthon: Ja, ret mange faktisk..
D/N: Åårh træls
Anthon: Hvad med dig, du tog da tideligt hjem igår?
Jeg kan mærke jeg bliver ked af det igen, så jeg forsøger bare at kigge ned i min dyne så Anthon ikke ser det.
D/N: Hmm ja..
Anthon: D/N græder du?
Jeg nikker forsigtig, og bryder helt sammen. Anthon virker forskrækket, så han sætter sig hurtig over til mig i sengen. Han sidder og nusser min ryg, imens han giver mig et kram.
Anthon: D/N kig på mig
Jeg kigger direkte på Anthon, som virker meget bekymrende.
Anthon: Hvad skete der igår..?
D/N: Thor.. han kyssede en anden
Anthon: Det mener du ikke vel!
Jeg nikker forsigtigt, og kan se på Anthon han bliver vred! Jeg vil ikke have han er sur på Thor, for det skal ikke gå ud over deres venskab, at Thor og jeg har problemer..
Anthon: jeg snakker med ham
D/N: Det behøves du ikke..
Anthon: Jo, jo det gør jeg!
Anthon rejser sig fra sengene, og går ud af mit værelse. Jeg ved ikke hvad han har tænkt sig nu, men jeg ved det ikke er godt. Jeg tager min computer frem, og sidder og kigger Facebook igennem. Der er ikke rigtig sket særlig meget, så jeg tjekker istedet insta. Thor har lagt et billede op af ham selv, og skrevet "💔". Jeg har egentlig ikke ondt af ham, for det her er hans egen skyld. Jeg forstår bare ikke hvordan han kunne gøre det.. jeg lægger computeren væk, og tænder istedet mit fjernsyn."Anthons synsvinkel"
Jeg er så vred lige nu. Tænk Thor kunne finde på sådan noget pis! Det var lige præcis derfor jeg ikke ville have de fandt sammen, for det ødelægger alt.. jeg skynder mig ned i gangen, og tager mine sko på, og så går jeg over mod Thor. Han bor ikke særlig langt væk, så jeg er hurtig over hos ham. Jeg banker forsigtigt på døren, og den bliver hurtig åbnet af Thor. Han ser lidt skuffet ud, for han havde helt sikkert håbet det var D/N. Men fandme nej! Jeg kan se han har grædt, for hans øjne er helt røde. Jeg er så vred, og uden at tænke giver jeg ham en lussing. Jeg ved ikke hvad der går af mig.
Anthon: Hvad fanden bilder du dig ind Thor?!
Thor: Det var ikke min skyld..
Anthon: Hvem fandens skyld var det så, hvis det ikke var din?!
Thor: Du tror sikkert alligevel ikke på mig hvis jeg siger det..
Anthon: Jeg lytter, bare snak
Thor: Ja jeg kyssede hende pigen, men det var ikke fordi jeg havde lyst.. hun pressede mig op af vægen. Jeg ved godt det ikke er en undskyldning, men jeg var fuld, og reagerede langsomt.. jeg trak mig også med det samme, og det var aldrig min mening at kysse hende! Hun forsøgte at kysse mig hele aftenen, og jeg blev ved med at sige nej! Du tror mig sikkert ikke, men jeg er så ked af det, for det er kun din søster jeg virkelig elsker.. efter D/N var løbet, gav jeg også hende pigen en lussing, selvom det ikke ligner mig at gøre sådan noget, men jeg var så vred på hende! Jeg mener det virkelig Anthon, jeg elsker D/N så meget..
Anthon: Er det der virkelig sandt..?
Thor: Ja!
Jeg kan se på Thor at han virkelig mener det. Han står med tåre i øjnene, og jeg kan ikke lide at se ham sådan her.. jeg giver ham et langt kram, og forsøger at trøste ham lidt.
Anthon: Undskyld Thor.. jeg skulle havde ladet dig snakke før jeg gav dig en lussing..! Jeg er ked af det..
Thor: Det okay Anthon..
Anthon: Kom
Thor: Hvad skal vi..?
Anthon: hjem til mig og få snakket med D/N
Thor: Det kan jeg ikke.. hun hader mig
Anthon: Nej Thor, hun elsker dig virkelig..
Thor: Ikke længere..
Anthon: Det ved jeg er løgn!
Han giver mig et lille smil, og så går vi hjem til mig. Vi snakker lidt, men ikke det helt store. Jeg kan se på Thor han virkelig er ked af det, så jeg håber de får det løst i mellem dem. Jeg havde aldrig troet jeg ville sige det, men jeg håber inderligt de finder ud af det og forbliver sammen! Jeg ved hvor meget de holder af hinanden, og det skal ikke ødelægges på grund af det her.. turen hjem til mig går ret hurtig, og vi er her nu. Jeg har sagt til Thor han bare kan gå op til D/N, så bliver jeg her i stuen imens."D/N synsvinkel"
Jeg ligger stadig i min seng da det banker forsigtig på døren. Det helt sikkert Anthon, og jeg gider ærligt ikke snakke med nogen lige nu..
D/N: Anthon bare gå, please..
Døren bliver åbnet forsigtigt, og jeg kan mærke jeg bliver irrerteret! Hvorfor kan Anthon ikke bare forstå jeg vil have lidt fred nu. Men det er ikke Anthon. Det Thor. Jeg kigger forskrækket over på ham, og jeg kan se han har grædt. Hans øjne er helt røde, ligesom mine. Han går over mod min seng, og kigger på mig.
Thor: Må jeg sætte mig..
D/N: Det ved jeg ikke, måske du bare skulle gå hjem til hende pigen!
Thor: D/N stop.. please
D/N: Thor du forstår det ikke, det du gjorde igår knuste mig fuldstændig..
Jeg kan mærke jeg får tåre i øjnene, så jeg kigger ned i min dyne.
Thor: D/N hør på mig.. jeg er selv pisse ked af det! Du lod mig aldrig forklare indgår aftes..
D/N: hvad er der at forklare..
Thor: hør lige på mig, før du siger noget. Det der skete igår var ikke min skyld, eller på en måde var det jo selvfølgelig.. men hun havde prøvet på at kysse mig hele aftenen, og jeg sagde nej hver gang! Han pressede mig op af vægen og kyssede mig, og jeg ved godt det ikke er en undskyldning, men jeg var mega fuld, så jeg reagerede langsomt.. jeg trak mig fra kysset nærmest med det samme! Jeg gav hende endda en lussing fordi jeg var så skide sur på hende..
D/N: Thor..
Thor: D/N jeg elsker dig for fanden!
Jeg kan se han får tåre i øjnene, og jeg hader at se ham sådan.. jeg tro faktisk på det han lige sagde før, for han virker virkelig oprigtig!
D/N: elsker..?
Thor: Ja elsker! Virkelig højt!
Jeg kan mærke jeg selv får tåre i øjnene nu. Jeg er så glad, men samtidig forvirret over hele den her situation.
D/N: jeg elsker også dig..
Thor: mener du det..?
Jeg nikker, og tørrer en tåre væk fra hans kind.
Thor: Er vi okay igen så..?
D/N: Ja, jeg kan ikke undvære dig.
Jeg tager fat om hans nakke, og trækker ham helt tæt på mig. Vores læber rammer hinanden. Det en fantastisk følelse! Vi begge to smiler under kysset. Vi kysser i lang tid. Lange blide romantiske kys. Det rart at kysse Thor, efter alt det her. Vi trækker os fra kysset, og smiler begge to! Vi sidder i lang tid og snakker det hele ud, så alt er fint imellem os igen. Lige nu sidder vi i min seng, og ser en film på min computer. Thor kysser mig forsigtigt i håret, og lægger sin arm rundt om mig. Jeg læner mig helt ind til ham, og så ser vi videre på filmen. Det banker forsigtig på døren, og ind kommer Anthon. Han smiler stort i hele hovedet da han ser os sidde sammen.
Anthon: Godt i fandt ud af det!
Thor: Ja!
Thor smiler til Anthon, og så kysser han mig på kinden.
D/N: Tak Anthon
Anthon: For hvad dog?
D/N: Fordi du snakkede med Thor tidligere idag..
Anthon: Det skal du ikke tænke på
Jeg smiler til ham, og så går han ud igen. Thor og jeg ser videre på filmen, og hele aftenen går generelt bare hurtig. Thor skal til at hjem, for vi skal i skole imorgen. Jeg følger ham ned til døren, og siger farvel. Vi kysser i lang tid, inden han går hjem mod sig selv. Jeg skifter til nattøj, og får børstet mine tænder inden jeg siger godnat til min familie. Jeg er virkelig træt, så jeg falder hurtig i søvn.Nyt kapitel, håber i kunne lide det!
Det vil gøre mig enormt glad hvis i gad at stemme på kapitlet❤
YOU ARE READING
Hemmeligt Forelsket
FanfictionD/N har nok altid haft et lille crush på Thor, men han ligger alligevel aldrig mærke til hende. Desuden vil det aldrig gå, for Anthon er hendes storebror, og han vil helt sikkert ikke tillade at d/n er sammen med Thor. Men en aften ændre alt sig, An...