Jeg vågner ved at Sofia går rundt ind på vores værelse. Jeg åbner forsigtig mine øjne, og prøver at vågne helt. Jeg snupper min mobil, og tjekker hurtig face og insta. Jeg kan se Thor har slået et billede op, med teksten "Endelig".
Jeg er udmærket godt klar over det hentyder til at vi har fundet sammen. Jeg bliver virkelig glad hver gang jeg tænker på Thor! Jeg skal faktisk også lige have fortalt Sofia at vi er kærester, for hun er min bedsteveninde og sådan noget skal hun vide! Jeg tager hurtig noget tøj på, og så går vi ud til de andre. De andre sidder og er ved at spise, så vi snupper lidt mad, og sætter os over til de andre. Jeg sidder overfor Thor, og jeg kan ikke lade vær med at smile til ham. Anthon sidder lige ved siden af Thor, og han kigger en del på mig. Jeg tror godt han har lagt mærke til at jeg er rimelig glad idag. Faktisk burde jeg snakke med ham, men jeg ved stadig ikke hvad han synes om at vi har fundet sammen. Idag er det Anthons tur til at tage opvasken, så vi andre sætter os ind i stuen. Vi sidder bare og snakker frem og tilbage, og har det skide hyggeligt! Anthon står alene ude i køkkenet og vakser op, så jeg ser mit snit til at snakke med ham nu. Jeg rejser mig fra sofaen, og går ud i køkkenet til ham.
D/N: øøhm Anthon
Anthon: jaer?
D/N: Jeg regner med Thor snakkede med dig igår..
Anthon: du behøves ikke være så nervøs D/N, det er helt okay.
D/N: Mener du det, er du slet ikke sur på os?
Anthon: Hvorfor skulle jeg være sur?
D/N: fordi jeg er din søster, og han er din bedste ven
Anthon: så længe i ikke render rundt og snaver foran mig så er det fint.
D/N: tak Anthon, du er den verdens bedste bror!
Jeg giver Anthon et langt kram, og så hjælper jeg til med det sidste af opvasken. Vi er hurtig færdig, så vi sætter os bare ind til hinanden. De er igang med at spille matador, så Anthon og jeg kigger bare på imens. Spillet er lige slut, og vi har sat os ud til poolen. Thor er lige gået i Brugsen for at købe lidt alkohol, vi kan drikke i aften. Sofia og jeg hopper ned i poolen til drengene, og så hygger vi os bare. Anthon løfter mig op på hans skuldre, og går rundt med mig nede i vandet. Det begynder at styrte ned, så vi skynder os indenfor igen. Jeg har lidt ondt af Thor, for han er gået op i Brugsen, og nu bliver han fuldstændig gennemblødt. Vi andre skifter fra badetøj, til normalt tøj, og så sætter vi os ind i stuen for at se lidt fjernsyn. Thor kommer tilbage, og han ser sku lidt sjov ud. Han er fuldstændig gennemblødt, imens han står med alt alkoholen. Vi griner alle sammen af ham, og han griner også lidt selv.
Thor: Jeg tror lige jeg tager et varmt bad
Anthon: God ide Ahahah
Han stiller alt alkoholen på bordet, og så går han ud på badeværelset. Vi andre sidder ind i stuen, og ser fjernsyn. Jeg rejser mig op og går ind på mit værelse for at hente min oplader. Jeg kan høre Thor kalder på mig, så jeg går hen og banker forsigtigt på døren. Thor åbner, og han står kun i boxershorts.
Thor: Vil du ikke hente shampooen som ligger i ydersiden af kufferten?
D/N: jo selvfølgelig
Jeg går ind på Anthon og thors værelse og leder efter Thors kuffert. Jeg finder hurtig hans shampo, og går ud på badeværelset med den. Jeg aflever shampooen, og giver ham et hurtig kys.
Thor: Vil du ikke med i bad?
D/N: sammen med dig?
Thor: ja, altså hvis du vil
D/N: øøhm det vil jeg da gerne
Thor låser døren, og tænder for vandet i badekaret. Vi gider ikke til at hente vores badetøj, så vi går bare i bad i vores undertøj. Thor har allerede sat sig ned i badekaret, så jeg skynder mig at tage mit tøj af, og hopper ned til ham. Det ikke så stort, så vi ligger rimelig tæt. Jeg ligger halvt ovenpå Thor, imens vi kysser lidt. Små hurtig kys, som hurtig udvikler sig til at vi snaver. Vi har efterhånden lagt der i lang tid, og vandet er også ved at blive lidt koldt. Vi går op af badet, og finder to håndklæder frem. Jeg skynder mig ind på mit værelse for at få tøj på, og det samme gør Thor. Jeg tager bare en hættetrøje på, og et par Nike løbebukser. Thor har også lige fået tøj på, så vi sætter os begge ind i stuen til de andre.
Lauge: Hvor har du været D/N?
D/N: I bad
Lauge: Sammen med Thor?
D/N: mmh
Lauge sidder og smiler lidt lumsk over til Thor, og bagefter over til Teodor og Anthon. Anthon reagere ikke rigtig på det, han sidder bare og kigger lidt ned i gulvet. Det tydligt at se han ikke er vild med tanken om Thor og jeg, men jeg forstår ham jo egentligt godt. Jeg kigger hurtig over på Sofia, og hun sidder også bare og kigger lumsk over på mig og Thor skiftevis.
D/N: Styr jer nu lige, det var bare et bad.
Lauge: så i lavede ikke noget, overhovedet?
Thor: Jo, vi kyssede.
Jeg kigger overraskende over på ham, men jeg kan også godt regne ud han fortæller at vi er kærester nu. De andre sidder og kigger skiftevis på Thor og jeg, imens de griner en smule. Anthon sidder bare lidt for sig selv, og prøver at lukke sig lidt ude af samtalen.
Thor: Jeg spurgte D/N om vi skulle være kærester igår, så nu ved i også det.
De siger alle tillykke til os, og Anthon siger det faktisk også. Jeg smiler over til Anthon, og det samme gør han til mig. Jeg tror bare lige han skal vænne sig til det hele. Sofia sidder og smiler i hele hovedet, og det samme gør jeg. Det faktisk rart nok at de ved det nu. Resten af dagen går hurtig, og klokken er blevet mange. Vi skal alle til at i seng, så jeg siger godnat til alle, og giver Thor et hurtig kys. Sofia og jeg er de første der går ind på vores værelse, og jeg kan høre drengene drille Thor lidt ude i stuen. Alle drengene begynder at grine, men jeg ved ikke hvorfor. Jeg ligger min telefon væk, og så ligger vi os til at sove.Nyt kapitel, håber i kunne lide det. Virkelig tusinde tak for 1k læser, det sætter jeg stor pris på!!
Håber i vil stemme på kapitlet ❤
CZYTASZ
Hemmeligt Forelsket
FanfictionD/N har nok altid haft et lille crush på Thor, men han ligger alligevel aldrig mærke til hende. Desuden vil det aldrig gå, for Anthon er hendes storebror, og han vil helt sikkert ikke tillade at d/n er sammen med Thor. Men en aften ændre alt sig, An...