Jeg var vel bare heldig

613 18 0
                                    

Det mandag, og påskeferien er lige slut. Det har været godt at have ferie, men det bliver også fedt nok at komme tilbage til skolen igen. Jeg håber lidt på at se Thor, for sidst jeg så ham var i lørdags. Jeg skal også have fortalt til Sara og Ida at Thor og jeg er blevet kærester. De flipper nok helt ud, for de har altid haft et lille crush på ham, men mon ikke de bliver glade på mine vegne. De eneste der egentlig ved at vi er sammen er Sofia, Lauge, Teodor, Anthon og så vores familier.
Jeg får taget mig sammen, og står op af min seng. Jeg finder hurtig noget tøj, som jeg kan tage på. Det ender bare med et par hullet blå cowboysjeans og en hvid blonde T-shirt. Jeg glatter hurtig mit hår, og ligger lidt makeup inden jeg går neden under. Hele familien sidder allerede og er ved at spise, undtaget Anthon, for han går jo ikke på gym længere for han droppede ud for at fokusere mere på musikken. Jeg kan lige nå at få lidt mad inden jeg skal til at afsted. Asta og Alma er lige gået mod skolen, så jeg siger bare lige hurtig farvel til mine forældre, og så går jeg mod gymnasiet. Selvfølgelig er vores første time aflyst idag, og det havde jeg ikke lige set så nu skal jeg vente en time alene. Jeg snupper min vandflaske, og går udenfor og går en tur rundt i skolegården, bare for at få tiden til at gå. Jeg har fået nok af at gå rundt, så jeg går ind mod klassen igen. På vej ind får jeg øje på Thor som er på vej ind i hans klasse.
D/N: Thor
Han vender sig om, og der kommer et stort smil frem på hans læber. Han går over mod mig, istedet for at gå ind i hans klasse.
D/N: Er du ikke lidt sent på den, ahah
Han giver mig et langt kram, og bagefter et kys. Vi kysser i lidt tid, inden vi trækker os fra hinanden.
Thor: jeg sov lidt over Ahhaha
D/N: Selvfølgelig gjorde du det, Ahah.
Thor: jeg ville rigtig gerne blive hos dig, men jeg burde virkelig gå til time.
D/N: det helt fint Thor.
Vi kysser hurtig, inden han skynder sig ind i hans klasse. Det typisk ham at komme for sent, det sker sku så tit efterhånden ahaha. Jeg går ind i min egen klasse, og der er begyndt at komme mennesker nu. Sara er kommet, så jeg sætter mig over til hende. Vi sidder og snakker frem og tilbage, og nu er Ida også kommet. Vi sidder og snakker lidt, ind til timen begynder. Hele timen går virkelig hurtig, og nu har vi spisepause. Vi forlader alle sammen klassen, og går ned i kantinen. Jeg har glemt min oplader, så jeg smutter hurtig tilbage efter den. Jeg finder den hurtig, og skal til at ud af klassen igen, da Thor står i døren. Jeg kigger undrende på ham, men går alligevel over mod ham.
D/N: Hva så, hvad laver du her?
Thor: jeg så du gik herind, og jeg skulle lige snakke med dig.
D/N: når okay, hva skulle du da sige?
Thor: Tænkte lidt på om du ville med i Tivoli på fredag?
D/N: Det vil jeg meget gerne Thor!
Thor: Det var lige da svar jeg havde håbet på!
Han tager fat omkring min nakke, og trækker mig ind til et kys. Jeg tager fat omkring hans nakke, og vi kysser i lang tid, indtil vi bliver afbrudt. Det er Simon, Emil og  Lasse fra min klasse, som alle 3 står med store øjne og stirrer på os. Vi bryder hurtig kysset, og kigger lidt forskrækket over mod dem.
Lasse: Øøhm er i 2 sammen?
Thor: ja, det er vi.
Emil: Altså kærester.
D/N: Jaer ahaha
Simon: Hvordan Fuck har du scoret en 3.g'er, og ovenikøbet lige Thor?
D/N: Jeg var vel bare heldig.
Imens jeg siger det kigger jeg op mod Thor, som står på et stort smil på læben.
Thor: Jeg må heller gå, vi ses skat.
Han giver mig et hurtig kys, og så går han ud af klassen. Drengene fra min klasse står stadig og kigger på mig. Jeg griner bare lidt af det, og så går jeg ned i kantinen igen. Jeg sætter mig ned til pigerne igen, og spiser videre. Pausen er hurtig slut, og vi går tilbage til klassen. Jeg føler alle sidder og kigger på mig, det blev godt nok spredt hurtig tænker jeg. Jeg sætter mig bare ned på min plads, og venter på timen begynder. Resten af dagen går hurtig, og vi har fri nu. Jeg går ud og finder min jakke, og går hjemad. Jeg er hurtig hjemme, så jeg sætter mig ind i stuen til Anthon. Vi sidder og ser lidt film, og snakker frem og tilbage. Hele aftenen går vildt hurtig, og det er blevet sent nu. Vi har ikke rigtig lavet andet end at hygge os med vores famile. Klokken er blevet mange efterhånden, og vi smutter alle i seng nu.

Nyt kapitel, håber virkelig i kunne lide det, og vil blive ved med at læse med!! Jeg vil blive enormt glad hvis i gad at stemme på dette kapitel❤

Hemmeligt ForelsketDove le storie prendono vita. Scoprilo ora