Jeg vågner ved at jeg får en besked på mobilen. Det er bare far der spørger hvordan det går. Jeg svare ham hurtig, og så finder jeg noget tøj frem. Det bliver ikke det vilde, bare et par sorte jeans, og en Adidas hoddie. Jeg snupper min telefon, og sætter mig ind i stuen. De andre er ikke vågnet endnu, og det gør mig heller ikke så meget. Jeg tænder for fjernsynet, og ser lidt af nyhederne. De andre er begyndt at vågne, og nu er det kun Thor og Anthon der stadig sover. Sofia og jeg begynder på at lave maden, imens drengene sidder inde i stuen og snakker. Vi er ved at lave pandekager, som vi skal have sammen med nogen frugter. Der er en der kommer og krammer mig bagfra, og det er selvfølgelig Thor. Han er lige vågnet, og det er Anthon vidst også. Jeg vender mig om, og giver Thor et hurtig kys. Jeg vil gerne give ham et ordentligt kys, men Anthon står lige ved siden af, og venter på Thor. Maden er hurtig færdig, og vi skal til at spise. Vi får hurtig spist færdig, og ryder af bordet.
Idag er det mig som skal tage opvasken, så de andre sætter sig ind i stuen. Jeg får hurtig vasket tingene op, så jeg sætter mig ind til dem. Jeg tror ikke vi skal lave det helt store idag, for det øser ned udenfor. Teodor forslår vi skal spille twister, så det skal vi til nu. Sofia siger hvor vi skal stå med vores hænder og fødder, og det ender bare i et stort kaos. Jeg står med benet over lauges hånd, og min arm er imellem Anthons ben. Thor mister balancen og vælter, hvilket også gør at alle os andre vælter. Vi ligger alle oven på hinanden, og hele situationen er virkelig komisk. Vi vikler os væk fra hinanden, samtidige med at vi alle griner. Resten af dagen ser vi bare film, og hygger os alle sammen. Idag har Anthon og Thor søret for aftensmaden, og vi skal have kyllingsuppe. Det smager faktisk rigtig godt, jeg vidste slet ikke de kunne lave så godt mad. Anthon plejer aldrig at lave mad derhjemme, men han kan tydeligvis godt finde ud af det. Vi spiser hurtig færdig, og ryder af bordet. Vi laver ikke rigtig noget, vi sidder bare og ser lidt fjernsyn, imens vi sidder med vores mobiler.
Thor: øøh Teo, virker jacuzzien?
Teodor: ja? Ahaha
Thor: Må vi bruge den?
Teodor: Ja, men altså den er ikke særlig stor. Der er nok plads til 3-4 personer.
Thor: Det helt fint
Vi kigger alle undrende på ham, men han rejser sig bare op, og skal til at gå ud af stuen. Han giver mig et lille prik på skulderen, lige inden han går.
Thor: kommer du med?
D/N: mig?
Thor: ja, dig.
D/N: øøhm ja
Jeg ligger hurtig mærke til at drengene sidder og sender blikke til hinanden. Eller det er nok mest Lauge og Teodor som sender blikke til hinanden, Anthon sidder bare og kigger på fjernsynet. Jeg kigger spørgende på Anthon, om det er okay jeg gå udenfor med Thor. Han laver et svagt nik, så det tager jeg som et ja. Jeg ved jo godt at han helst vil have jeg bliver her inde, men han sagde ja, så jeg går altså der ud. Jeg går ind på mit værelse, og skifter til min bikini. Jeg snupper et håndklæde, og tager rundt omkring mig. Jeg går udenfor til Thor, som er igang med at tænde jacuzzien. Han står kun i badebukser, og jeg kigger måske en del på hans mave. Jeg tror han ligger mærke til det, for han begynder at grine en lille smule. Han sætter sig ned i jacuzzien, og hentyder til at jeg skal komme over til ham. Jeg smider håndklædet, så jeg kun står i badetøj. Jeg skynder mig at sætte mig ned til ham i det varme vand, for der er virkelig koldt! Han ligger armen om mig, så jeg putter mig helt ind til ham. Jeg kigger direkte op i hans flotte øjne, og kan ikke lade vær med at smile. Thor tager sin hånd omkring min talje, og trækker mig helt ind til ham, så jeg sidder ovenpå hans lår. Vi sidder helt tæt i jacuzzien. Jeg holder om Thor, og han holder om mig. Jeg nusser ham forsigtig i håret med min ene hånd og holder om hans nakke med den anden hånd. Der er ingen af os der siger noget, vi nyder bare stilheden. Jeg ligger mit hoved på hans skulder. Thor sidder og nusser min ryg, og det er enormt rart. Jeg kigger lige op i hans enormt flotte øjne, og jeg kan virkelig ikke stå for ham. Jeg tager fat om hans nakke, og kysser ham. Det udvikler sig hurtig til at vi snaver, og jeg nyder virkelig øjeblikket. Vi trækker os fra kysset efter lang tid, og jeg kan ikke lade vær med at smile. Jeg ligger mit hoved på thors skulder, og får hurtig øje på Lauge og Teodor, som står i vundet og glor på os. Jeg hentyder til Thor skal kigge. De flækker begge af grin da de ser vi begge kigger over på dem.
Thor: Så blev det øjeblik ødelagt..
D/N: ikke helt
Jeg tager fat om thors nakke, og trækker ham ind til et langt blidt kys. Vi trækker os, og Thor smiler sødt til mig. Vi sidder og snakker i lang tid, inden vi går op. Jeg snupper håndklædet, og tørrere mig hurtigt, og det samme gør Thor. Vi går indenfor, og tager tøj på igen. Jeg tager bare mit nattøj på, for vi skal alligevel snart i seng. Jeg går først ind i stuen, og lidt efter kommer Thor. Jeg kan mærke drengene sidder og kigger over mod os. Jeg kigger undrende over på dem, samtidige med at jeg smiler.
Teodor: Var det godt?
D/N: hva var godt? Ahaha
Teodor: jeres lille jacuzzi tur
D/N: ja, det var helt fint
Lauge: Det så da også ud til i havde det meget sjovt ahahha
Thor: stop nu drenge, i har sku da også snavet en pige før ahaha
Vi griner alle lidt, undtaget Anthon. Han sidder bare og ser noget inde i fjernsynet. Resten af aftenen går hurtig, og vi skal til og i seng. Jeg siger godnat til dem alle, og så går Sofia og jeg ind på vores værelse. Vi hopper i nattøjet, og ligger os i sengen. Vi ligger bare med vores telefoner, og snakker frem og tilbage.
Sofia: kysser han godt?
D/N: ja meget! Ahah
Sofia: Anthon nød ikke at se det.
D/N: hvad mener du?
Sofia: vi alle 4 stod og kiggede på jer i vinduet Ahhaha.
D/N: Det mener du ikke vel?
Sofia: jo, men Anthon og jeg satte os hurtig ned igen.
D/N: ej hvor akavet ahahha
Vi snakker i lang tid om alt muligt, og så giver vi os til at sove.Nyt kapitel, håber i kunne lide det!
Håber i vil stemme på kapitlet❤
YOU ARE READING
Hemmeligt Forelsket
FanfictionD/N har nok altid haft et lille crush på Thor, men han ligger alligevel aldrig mærke til hende. Desuden vil det aldrig gå, for Anthon er hendes storebror, og han vil helt sikkert ikke tillade at d/n er sammen med Thor. Men en aften ændre alt sig, An...