Bip bip bip bip...
-Ce pizda mă-si ma!?-spun eu deschizând un ochi- să mori tu că azi îi luni, fută-mă dumniezo az să dau rezultatele, deci dacă am ramas repetentă mama mă omoară.
Mă ridic somnoroasă din pat, îmi iau hainele şi telefonu şi mă duc la baie să îmi fac rutina de dimineaţă. Ies din casă şi mă duc să îmi iau un pachet die tâgări. Cand ajung la școală mă pun în ultima bancă lângă varumeo ,cu castile în urechi şi aştept să vină profa.
-După cum ştiţi azi se dau rezultatele pentru a vedea dacă aţi ramas repetenţi sau nu- spuse diriga intrând în clasă
-Andrew a trecut....bla bla bla.... Lomazzo şi Spinello au ramas-(Lomazzo find varumero Spinello find eu)Eu- Fută dumiezo să fută, ce pula mia bă.
Fra(Lomazzo)- Mă vezi dice avem noi notă mică la purtare, păntru că înjurăm prea mult.
Eu-Mă doare undeva! Problema îi cum dracu îi zâc io la mama?
Fra-Tu eh, mama mă dă afară din casă-și ne-am pus amandoi să râdem.Era ora 14 și sunase sfârşitu ultimei ore, ies și merg spre casă cand îmi sună telefonu.
Conversatie telefonica.
Eu-Ce pizda mă-ti vrei?
Fra-Bă deci io am vorbit cu mama și nu mo zâs nimic.
Eu-Io imediat ajung acasă şi îi spun lu mama, dacă măine nu mă vezi însemană că mo omorât.
Fra-Binie, să mă suni după ce vorbesti cu ea.
Eu-Ok, pa coaie.
Conversaţie incheiatăNici nu intru bine in casă câ voop o palmă păstă ceafă.
Eu-Ce dracu bă!
Mama-Ce ai facut fată, ai ramas repetentă?
Eu-Da tu de unde dracu şti?
Mama-Ma sunat Monica, mama lu varuto și mi-a zis că ați ramas repetenți amandoi.
Eu-Băi deci să intâmplă, nu suntem nici primi nici ultimi.
Mama-Nu fă pe inteligente cu mine, la cina vin Monica și Francesco la noi. Acum dute la tine în camera.Urc scările,mă duc în camera şi mă pun in pat.
Îmi bag castile şi inchid ochi pentru o secundă, cand îi deschid mă uit la ceas si văd că era deja ora 20.
-Bă da cât dracu am dormit...Cobor jos şi o vad pe mama cu Monica ce vorbeau despre nuştiu ce, iar Fra ce se juca pe telefon.
Eu-Ce faci mă pulă ?
Fra-Mă joc nu vezi?
Eu-Auzi da de ce drac vorbesc alea doua așa de concentrate?
Fra-Vorbesc despre pedeapsa noastă.
Eu-Ah bun. Auzi, ce facem, merem oleacă pă afară?
Fra-No hai.Ne ridicăm si mergem spre uşa cand ne cheamă mama.
Mama-Copi veniţi aici.
Monica-Am decis să vă trimitem la Bucureşti pentru tot parcursul veri la o verişoara de-a mea.
Eu-Nu nu nu, staţi, CEEEE????!!!
Fra-Da deceee??
Mama-Pentru că acolo veţi fi departe de prieteni voştri şi poate vă veţi cuminţi.
Eu şi Fra-Da nu vremmm
Mama-Fără discuţi, plecaţi mâine la ora 12:30. Joy dute si făți bagajele, Fra ale tale sunt la ea în cameră.Ne urcăm la mine în cameră,Fra se aruncă în pat iar eu îmi fac bagaju după care ne punem la somn.
Fra-JOY, CUTREMURRR, TREZESTETE!!!!
Eu-CE PIZDA MĂ-TI CREZI CA FACI BĂ PULĂ!! IERA SA FAC INFART IN PULA MEA!!
Fra-Asta şi era intenţia.
Eu-Dute mă la mată în pizdă. Cât îi ceasu?
Fra-10 ,trezirea ca în juma die ora mem la aeroport.
Eu-Bine dă-mi vreo 10 minute şi mis gata.Îmi fac un duş şi mă îmbrac cu o pereche de blugi negri rupţi, un tricou negru si adidaşi negri, mă dau cu tuş la ochi ,puţin rimel şi sunt gata.
Ne urcăm în maşina, mama şi Monica în faţa iar eu şi Fra în spate. Ajungem la aeroport pe la 11.Ne luăm rămas bun de la mamele noastre şi mergem să facem ceck-inul.
Intram în avion pe la vreo 12:20 şi ne punem la locuri, eu eram lângă geam şi Fra chiar lângă mine.
Pentru toată perioada zborului aveam un copil în spate care tot îmi dădea şuturi în scaun.Eu-Doamnă vă puteţi ţine copilul cuminte vă rog.
Doamna-Of doamne îmi pare rău, Razvan încetează.Copilul nu se oprea ,mă întorc cu faţa spre el, era să îi dau un pumn dar ma oprit mana lui Fra.
Fra-Ce pizda mă-ti faci mă vrei sa ne dee jos din avion?
Eu-Ce vrei mă şi tu, vreau să te vad eu o ora cu un copil ce îţi dă şuturi în scaun.
Fra-Hai mă că nu te-o omo..Il intrerupe stewardesa.. -Doamnelor şi domnilor vă rugăm să vă puneţi centurile aterizăm.
Am ajuns in Bucureşti la ora 13:40. Aveam o poftă die țâgară de parcă nu fumasem de vreo 10 ani.
Fra-Bă nu avem țâgări ce pulă mea facem?
Eu-Stai aşa.Vad un tip, înalt brunet tot îmbrăcat in negru cu doua bagaje, care fuma. Mă duc la el şi îi zic.
Eu-No, salut îmi dai şi mie o ţigară?
Tipul-Buna zâua gagica, desigur.
Si îmi dă doua ţigări.
Eu-Ioi mulțam, bă Fra hai in coace cu bagajele ca țam găsit o ţigară bă.
Fra-Ioaiiii te iubesc ba soro.
Tip2-Ce faci ma pulă agheți fără minie? Spuse un baiat blond venind spre noi
Tip1-Ce pizda mă-ti tăt zâci acolo bă pulă.
Fra-Ba stai aşa io vă cunosc. Bă să-mi bag pula Satana si Echo.
Eu-Satana si Echo? Cine pula mea îs mă?
Tip1-Io mis Satana dar numele meu adevarat e Codrin.
Tip2-Io mis Echo şi mă poţi chema Echo.
Eu-No bună zâua, io mis Morena da prieteni ma cheama Joy, el e varul meu Francesco dar toţi il cheama Fra.
Fra-Si de unde veniţi?
Codrin-Pai am fost in Italia in vacanta si acu ne-am intors voi?
Eu-Si noi, doar ca noi suntem aici pentru că mamele noastre au decis să ne trimită toata vara lă mătuşa noatra pentru ca am ramas amandoi repetenţi.
Echo-Ioi dă pulă mea.Chemam un taxi si urcam toţi patru.
TaxiMan-Unde mergeti?
Codrin-Strada ******** numarul 24.
TaxiMan-Ok
Codrin-Deci voi unde locuiţi?
Fra-Pe aceasi strada a ta doar ca la numarul 26.
Codrin-Fain atunci o sa ne vedem des.
Eu-Gata cu vorbitu ca tre sa coboram.Plătim taximetristul şi plecam fiecare la casele noastre. Ajungem în casa iar mătuşa noastre ne saluta. O fata de 28 de ani, par şaten, ochi negri, scunda,e de trebă. Chestia pozitivă la ea e că nu îţi prea stă in jur.
Mergem in camerele noatre, aveam doua camere separate cu paturi duble. Camera lui fra era rosie, a mea neagre.
Era ora 16 Codrin, Echo si Fra au decis sa meargă la nu ştiu ce bar, eu am decis sa rămân să îmi pun posterele pe pereţi şi să îmi fac camera cum îmi place.
Au trecut vreo 6 ore, era ora 23:30 si eu am terminat acum de aranjat camera. Pereti erau alternaţi doi negri doi gri, pe ei multe postere cu trupe rock iar pe un din ei erau puse două chitări.
Eram obosită asa ca mam dus să ma culc.TO BE CONTINUED...
. .
No oameni sper ca vo placut, stiu ca poate nu e tot scris corect gramatical da no io is in Italia de vreo 10 ani asa ca soarta.
Deci daca aveti niste sugesti sa le scrieti in comentari.
Atata pentru primu capitol.
Va pupa Joy 😘
CITEȘTI
Doi Nebuni 😜(CodrinBradea F.F.)
FanfictionJoy 16 ani,trimisă in Romania impreuna cu varul ei. Il va întâlni pe codrin. Si se vor intampla multe. Foarte multe.