Era ora 3 noaptea si noi inca eram in masina.
Peste doua ore ar trebui sa ajungem in Venezia dar avand somn am decis sa ne oprim la un motel.Mergem la recepţie si cerem o camera cu două paturi dar din ne fericire nu mai aveau asa ca am luat o camera cu un pat matrimonial.
A doua zi de dimineata adica pe la vreo 5 seara decidem sa pornim. Am ajuns in Venezia la 7.
Caut rapid adresa lui tata si o bag pe gps. In 10 minute eram in fata casei lui.Demian- Iti e frica?
Eu- Puţin
Demian- Stai linistita sunt eu aici. Ori-cum... La multi ani!
Cu tot drumul asta uitasem ca azi e ziua mea. Ma rog. Coboram din Masina. In fata noastra era o vila mare cu vreo doua etaje. Avea niste geamuri destul de mari si era alba ca friaca.
Ma apropi ai sun la citofon.X-Cine e?
Eu-Bunaziua am venit sa vorbim cu domnul Spinello.
X-Intrati.
Ni se deschide poarta. Curtea era mare, o straduta ducea spre casa care era cam la vreo 20 de metri de poarta cea mare, iar a doua ducea la garaj cred.
Intram in casa si o doamna mai in varsta ne face semn sa mergem spre ea.X-Domnul va asteapta in biroul lui.
Mergem spre birou urmarindo pe acea doamna, cand vad o dată cunoscuta. Era o doamna de vreo 40 de ani, inalta cu o rochie neagra pe ea. Cand ma vede se albeste la fata. Ma rog. Batem la usa si intram in bumiroul tatei care semna niste foi.
Eu-Buna tată.
Tata-Nu cred. Tu esti?
Eu-Eu in carne si oase.
Tata-Ce e aduce aici?
Eu- Am venit dupa...
Tata-Dada stiu poftim asta. ma intrerupe tata si imi da un plic.
Deschid plicul si înăuntru era un cec. 150.000€.
Stai parca erau doar 100.000Eu-Dar parca erau doar 100.000
Tata- Ceilalţi sunt cadoul de ziua ta.
Eu-Mersi. si ma duc la el sa il îmbrăţişez
In secundă doi intra doamna cu fata cunoscuţi.
X-Scumpule cine sunt acesti tineri?
Tata-Pai ea e Joy fata mea si el presupun este iubitul ei.
Eu- nu e... Imi da un sut Demian... Da e iubitul meu
X-Mai mai mai, finta ne dorita a decis sa vina sa il cunoasca le tatal ei.
Eu-Ce vrei sa spui cu asata.... Iastai... Armanda!?
Arm-Da.
Eu-Ai de capu meu. De ce intre toate persoanele ce s puteam întâlni tocmai tu?? Stiti ceva noi plecam. Mersi tata. Il satut pe obraz si plecam.
-In Masina in drum spre casa-
Demian-Cati bani ti-a dat?
Eu- 150
Demian- Asa Putin?
Eu- 150.000
Demian-Ai de capu meu. Si ce ai de gând sa faci?
Eu- Pai am vazut ca este o casa de vanzare langa casa lui Remus si ma mut acolo. Dar sa nu le spui nimic celorlalţi ca vreau mai intai sa o restructurez.
Demian-Sigur. Deci atunci o sa ne abandonezi?
Eu-Sunt la doi pasi de voi.
Demiam-Adevarat.
Tot restul drumului am ramas in linişte, din doua in doua ore faceam schimb cand eu dormeam demian era la volan si invers. In 12 ore am ajuns acasa.
TO BE CONTINUED...
--------------------------------------------------------------
NO BUNA SEARA. SPER SA VA PLACA. AM DE GAND SA SCIU O ALTA CARTE CARE NU O SA AIBA NIMIC DE-AFACE CU ASTA.
AM SA INCERC SA POSTEZ MAI REGULAT DAR MNA... STITI VOI... SCOALA.
CITEȘTI
Doi Nebuni 😜(CodrinBradea F.F.)
FanficJoy 16 ani,trimisă in Romania impreuna cu varul ei. Il va întâlni pe codrin. Si se vor intampla multe. Foarte multe.