M-am trezit pe la vreo 18 si toate lumea dormea. Nu ştiam ce sa fac ca ma plictiseam. Am decis sa merg la plimbare prin padurea de aici. Ma imbrac cu o pereche de pantaloni scurti negri, un maieu,un hanorac roşu si o sapca. Imi iau vreo doua tre joint-uri doua trei beri si le bag in ghiozdan, telefono su castile si plec. Iesind de pe poarta casei strada mergea in sus spre varful muntelui. In locul aceata mai erau vreo cateva case dar putine, cateva erau si abandonate.
Am inceput se unblu linistita cu căştile în urechi si am ajuns intrun punct unde strada se despartia in doua parti, una in sus spre varf alta nu stiu unde mergea, asa ca am decis sa iau a doua strada. Strada era plina de pietricele albe zice ca era marmura pe jos. In stanga era un pereta natural facut din piatra vulcanica tot alba si dea-supra erau copaci, pietre, iar la dreapta era zica ca o prapastie, daca te impiedicau si cădeai ajungeai mort pana jos in sat. Umhh ar fi fain sa il arunc pe codrin aici! Ce pizda mă-tii tot zici ma? Ai de pula mea, iar tu ma. Da lasă-mă dracu in pace. Bă daca chiar vrei sa aruci pe cineva aici jos atunci pe Rebeca. Asta nu e o idee rea. Stiu, sumt foarte inteligenta. Si eu, adica e logic, esti conştiinţa mea.
Mai umblu vreo 2 km pana ajung la niste scari albe ca nori. Putin distruse, se vedea ca erai vechi, decid sa le urc sa vad unde suceau aceste acari.
In vărd era un fel de santuariu. Ma rog eram acolo sis sa admin acesta cladire, cand ma intorc vad o panoramă perfectă. Se vedea tot, strazile, căşile, oraselele ce erau pe acolo prin jur si. Stau acolo pana pe la vreo 21 am baut berile am fumat jointurild si dupa acasa. Am ajunsa acasa pe la vreo 22:30. Deschid uşa la clanta si ii vad pe toti pe canapeaua din sufragerie cu telefoanele in mana impanicati.Eu-Ce pula mea ati facut aici ma?
Sonia-Ma tu esti nebuna? Si vine spre mine cu o fata gen " futu-ţi morţii mă-tii"
Eu-Da ce am facut?
Sesu-Era sa chemam la poliţie.
Fra-Daca te manca un urs.
Remus-Joy il manca pe el.
Eu-Corect.
Demian- Futu-ţi dumezei tai de toxica. Era sa mor. Vine la mine si ma ia in braţe invartindu-se cu mine.
După doua secunde vad unicorni si dragoni, si elfi... Ai de capu meu vomit. Si in secunda aia tătă voma pe Rebeca care era in spatele meu.
Ioaiii ce bucurie pa mine ca am vomitat pe eaaaa...
Numa o vad ca fuge la baie plangand.Dupa 2 ore de baut si fumat...
Ai de pula meaaa... Ma doare capu de mor...
Esti beată proasto.
Ma da taci.
Nu vreau.
Te bat.
Vezi ca te bati pe tine tâmpito.
Dute in pula mea.Dupa discuţia cu conștință mea ,pe la vreo ora 5 ne-am pus la somn.
A doua zi pe la vreo 21
Remus- TREZIŢI-VĂ IN PULA MEA CĂ TRE SĂ PLECAMM!!!!!
Eu- CE PULA MEA URLI AŞA.
Remus-NU STIU.
Eu-Esti pus can rau frate.
Ne facem bagajele si ne punem sa facem ceva sa mancam. Era ora 23 si noi terminasem de mancat. In 10 minute plecam. Cobor jos cu bagajele si o vad pe Rebe in brate la Codrin.
Am chef sa ma duc la ea si sa o bat. Dar nu pot.
Poti proasto, cine te opreşte?
100% sigur ca Remus o sa ma opreasca si codrin nu o sa mai vorbeasca cu mine.
Nu fi sigură.
Ma rog daca el a aleso pe ea e ok.
Ma da proasta mai esti sa mor io.
Dute-n pula mea.Ma urc in masina la volan.
Rebe-Ce faci?
Eu- Conduc nu se vede.
Rebe-Nu ai carnet. Daca ne opresc.
Eu-Ma doare undeva.
Nu mai zice nimic si se pune in spate in mijloc intre codrin si Remus. Eu la volan si Demian langa mine.
Pornesc motoru si pornim.
In 3 ore am ajuns acasa. Ne-am oprit de vreo 10 ori ca sa mearga domnita la baia si sa manance Echo.
Într-un final am ajuns acasa pe la 3.De o vreme in coace eu si codrin nu mai vorbim prea mult. Acum s-au mutat la noi si Rebe cu Demian. Problema ii ca el nu vrea sa doarme cu Rebeca asa ca va dormi cu mine.
Intra demian la mine in camera.Demian-Wow tanti cine ti-a facut camera asta.
Eu-Io, cine oare.
Demian- Si io cu cine stau in camera?
Eu- Pai daca nu vrei sa stai co Rebeca, il expediez pe codrin la el in camera si tu stai cu mine.
Demian- Sigur.
Ii fac loc la demian in dulap sa isi puna hainele.
Pe la vreo patru vin la noi codrin si Remus.
Remus cand il vede pe demian imi face cu ochiu, si codrin ma intreaba.Codrin-Ce face demian la noi in camera.
Eu-Pai de azi ii camera mea si a lui demian. Tu ai fost expediat la tine in camera. Ah si Rebeca va sta ci tine.
Codrin-Tu esti nebuna?
Eu-Nu nu sunt. Acuma valea ca vreau sa dorm.
Pleaca toti din camera si eu cu Demian ne ducem la dus. Eu in paia mea el in baia lui codrin. Facem dusurile ne schimbam si venim in camera. Ne punm in pat si in 5 minute somn de voie.
TO BE CONTINUED...
. .
Hello everybody sper ca vo placut. Stiu nu am pai postat de mult, motivu ii scoala.
Ne auzim la urmatoru capitol bye bye.
CITEȘTI
Doi Nebuni 😜(CodrinBradea F.F.)
FanfictionJoy 16 ani,trimisă in Romania impreuna cu varul ei. Il va întâlni pe codrin. Si se vor intampla multe. Foarte multe.