Peste două zile plec, nu vreau, vreau să rămân aici. E prima dată în viaţa mea când mă simt adevărat bine ȋntr-un loc. Prima data cand ma simt bine cu prieteni mei. De ce trebuie sa abandonez tot cea ce sa creat aici pentru a ma intoarce înapoi la infern?
Ma ridic din pat somnoroasa si ma duc in camera la Fra si il trezesc.
Eu-Ps hei, nene, trezirea.
Fre-Ce, unde, vreau sa dorm.
Eu-Bai hai ca tre sa vorbim.
Fra-Ce pizda mă-tii vrei?
Eu-Sa rămân aici. Nu vreau sa ma duc înapoi in Italia.
Fra-Si io, imi place chiar mult aici. Tre sa îi spunem la Anca sa vorbeasca cu mama si cu măta.
Ne ducem jos sa vorbim cu anca.
Eu-Anca putem vorbi cu tine o secundă?
Anca-Sigur spuneţi.
Fra-Pai noi nu am vrea sa ne intoarcem înapoi in Italia si ne intrebam daca ai putea sa le convingi pe mamele noastre sa ne lase aici.
Anca- Mi-ar placea si mie sa ramaneti aici, macar as avea companie. Acuma le sun.O vedem pe anca cum se indeparteaza de noi si butoneaza un numar pe celular. A început sa vorbească. Sper sa le convinga. Nu vreau sa plec. Nu vreau sa imi abandonez prieteni, pe Echo, Remus, Codrin si ceilalţi. Problema ii alta. Cred ca imi cam place de Codrin. Futămă dumniezo, nu am spus asta sper.
O vad pe anca ca vine la noi cu o fata trista.
Fra-Ce sa întâmplat?
Eu-Nu ne-au lasat.
Anca- Băi imi pare rau.....dar rămâneţi aici.
Eu- DUTE-N PIZDA MATII.
Anca- Ba vezi ca mama ii bunică-ta.
Eu-Nu ma interesează. Am crezut ca nu ne lasa.
Fra-Important ii ca ne-or lasat. Da... Cum pula mea le-ai convins?
Anca- Le-am spus sa va lase sa va înscriu aici la scoala si au spus ca sunt deacord dar daca la sfarsitul primului trimestru aveti vreo insuficientă trebuie sa mergeti inapoi in Italia.
Eu-Ioiii mulțam !!
Si ma duc sa o imbratisez pe Anca.Pe la vreo ora 16 am decis, eu si Fra, sa mergem la Codrin si la Echo sa le dam vestea. Faza e ca vroiam sa le facem o glumă. Am intrat in casa cu doua fete gen "am cancer maine mor!" hahaha, si baieti ne-au intrebat..
Codrin- Ce pula mea ii cu fetele alea.
Echo-Ba tanti ce ati patit.
Eu-Pai ba pule stricate peste doua zile plecam.
Codrin-Iui am uitat să-mi bag pula.
Echo-Ati vorbit cu mamele vostre sa va lase.
Fra-Da si au zis ca ne lasă sa ramanem.
Codrin- Ba da asta nu ii drept ma tre sa va las... Stati ce?Eu, Fra si Echo ne-am uitate la el gen"ba pula, rămân aci"
Codrin-Ramaneti????
Eu-Daa.
Echo-Fain pe seara la pub, stai sa ii sun pe ceilalti.
Suna Echo pe Remus di pe ceilalti si le zice ca in trei ore ne vedem la Alyen. In timp ce asteptam sa treaca timpu ne punem sa fumam si la Codrin ii vine minunata idee de a face un vlog.
Codrin- Salut uameni buni si bine v-am gasit la un nou episod din Sambata cu Satana. Ah si cu Echo, Joy si Fra. Bai deci gagica nu mai pleaca rămânie aci deci o sa o vedeti cam des in video-urile mele asa ca mno.Codrin a continuat sa filmeze cam pana pe la 20 dupa care ne-am imbracat si am chemat un taxi. Pe la vreo 21 eram acolo. Iam asteptat pe Remus si pe ceilalti in fata pub-ului. Cand ii vedem ca vin spre noi il mai vad pe un baiat.
Remus-Bai ce so intamplat die maţ sunat asa.
Codrin -Pai bă sorta adoptiva nu mai pleaca, ramanie aci.
Remus-Serios?
Eu-Da.
Si remus vine si ma ia in brate dupa care celalalt paiat intreaba..
X-Ba pula da tu de cand ai sora si mie nu imi spui nimic.
Eu-Pa ce tre sa sti tu toate.
X-Ho femeie ca vorbeam cu Remus.
Eu-Femeie ii zici la măta.
Remus-Ho bai mai usor. Joy el îi Sesu. Sesu ea e Joy.
Sesu- Mhh, gagica care la facut varsa pe fratele Codrea .
Codrin-Futate dracu Remus da le-ai zâs la tată lumea?
Remus-Nahh.
Sesu-Ce facem intram sau...
Eu-Intram.Intrăm si ne punem la o masa. Eu Codrin si Remus in stânga, Sesu Fra si Echo in dreapta.
Ne punem la masa si ca de obicei băieţi se pun sa discute sa vada ve so ordineze. Chem barmanu si oedinez.
Eu-12 beri si dua sticle de vodka de ale mele. Si ii fac cu ochiu. Barmanu find ala cara ma dat vodka de 2 litri.
Sesu - Ce ai ordinat, bautura analcolica pentru papusi?
Ma ridic si ii fut un pumn lu Sesu.
Eu-Daca o sa iti place ce am ordinat iti mai fut unu.
Sesu-Ba da ce dracu ai in loc de pumni? Bolovani?
Eu-O am pă măta.
Remus-Ho tanti mai încet.Vine barmanu cu 12 beri si cu doua sticle de vodka de doi litri, cand le vede Sesu ramane fara cuvinte.
Sesu-Ba imi pare Rau ca o zic, da esti tare. Si acu Poti sa imi mai dai un pumn.
Eu-Nah.
Codein- O sa il dai cand nu o sa se aştepte nu e asa? Spune codrin in soapta.
Eu-O da. Zic eu cu o fata diabolica.Bem, bem, si pe la vreo 3 plecam. Ne urcam in taxi si adorm pe codrin.
Cand deschid ochi ma trezesc la el in camera, cred ca era ora 4. Ma intorc si il vad pe calculator.
Eu-Ce faci.
Codrin-Treaba mea.
Ma duc la el si ii fut o palma pasta ceafa.
Eu- Te-am intrebat ceva .
Codrin-Fac streem pe switch. Saluta fani esti in direct.
Si ii mai fut una pasta ceafa.
Codrin-Futate dracu asta a durut.
Eu-Ma doare in pulă. Ba oameni ce tre sa fac, tre sa il bata sau nu?
Am inceput sa citens prin comentri"ba satana cine e tipa","bai dane numaru ei","batel batel".
Codrin-1.lasati-mi "sora" in pace ,2.baaa asta cand da doare.
Eu-3.pa ei ii dor undeva ca pe tine te doare, important ii ca se distreza ei.
"Ba laso pe ea sa joace H1Z1 in locu tau"
Codrin -Vrei?
Eu-Sigur.
Ma pun la calculator si imcep sa joc. Se face ora şase dimineata si codrin dormea.
Eu-No salut oameni io ma duc sa il pum pa prunc in pat si ma pun si io langa e noapte buna.
Si inchid. Il trezesc pe codrin, care era adormit pe scaun, si ii spun sa se mute in pat, dupa care si eu ma pun langa el. In 10 minute eram in tărâmu viselorTO BE CONTINUED...
. .
Atat si cu capitolu 7 sper sa va placa. Scusati ca nu am mai postat de vreo 3 zile dar am fost ocupata cu scoala.
Va salut si va urez o seara/zi buna, depinde de cand citiţi carte, v-am pupat ceaules.
CITEȘTI
Doi Nebuni 😜(CodrinBradea F.F.)
FanficJoy 16 ani,trimisă in Romania impreuna cu varul ei. Il va întâlni pe codrin. Si se vor intampla multe. Foarte multe.