M-am trezeit dis de dimineaţă din cauza lu tâmpitu de Echo care a pus la boxe o melodie de-a lui. Cred ca se numeste Copiralie. Mă rog. Mă ridic din pat şi merg în sufragerie unde pe canapea dormau Savi şi Demian. Mi-a venit o idee. Mă duc la frigider şi iau frişca si le-o pun pe faţă. Dupa mă duc la Echo să îi spun ce am făcut.Echo coboară jos şi când îi vede se pune să râdă ca un prost si îi fac semn să tacă. După vreo două ore, când se trezesc toţi, Savu si Demian se trezesc plini de frişcă ,fiind 100% siguri că aceasta era opera lui Remus lau aruncat înbracat in piscină. Pe la vreo 13 băieţi decid să se apuce de făcu gratarul.Eu si sonia deidem sa mergem prin padure,cu noi au decis să vină Rebeca ,Aly şi Mery.
Sonia- Băieţi noi mergem la plimbare, aveţi grijă să nu daţi foc la casă cât timp noi nu suntem aici.
Codrin- Stai linistită,voi aveti grijă la urşi.
Demian- Ce ursi mă. O au pe Joy cu ele.
Eu- Ce pula mea vrei să zici cu asta bă.
Remus- Că tu ai reuşi sa dai k.o. si la un dinozaur. şi ne-am pus toţi să râdem.
Echo- Acum serios, aveţi grijă.
Sonia- Bine pe mai târziu.
Şi pornim la aventură iei(sunt sarcastica).Mergem vreo 20 de minute si dăm de un râuleţ. Lu sonia ia venit minunata idee de a intra în râu dar noi am oprito. Am decis să urmarim râul să vedem unde conduce, am mai mers vreo 10 minute şi am dat de un lac.Apa era limpede,în jur erau numai copaci,şi în dreapta era o cascată destul de înaltă,lăng era un fel de platformă naturală de unde puteai să sari. Ne-am oprit acolo vre-o ora. Pe la ora 15 ne intoarcem inapoi acasă. Nu le-am spus nimic la baieti. Asa ca ne-am pus la mancat si am mai povestit. Se facuse ora 20.Le trag pe fete la oparte.
Eu-Hei deci mi-a venit o idee. Ce ziceţi dacă îi ducem pe băieţi la lac?
Sonia- Mda, nu e o idee rea. Dar cum îi convigem să îşi ieie costumele de baie cu ei.
Aly-Vezi doamne că nu pot să facă baie în boxeri.
Rebeca- Ce fai ar fi să îl văd pe codrin în boxeri.
Eu-Dada bine. Deci hai să le zicem.
Mergem la baieţi.
Eu-Deci staţi jos.
Codrin-Ce sa întâmplat?
Sonia- Astazi cand am fost sa ne plimbam am gasit un loc destul de frumos. Am vrea sa va ducem acolo.
Remus-Ce loc?
Aly-Vedeti voi acolo.
Demian-Eu nu merg.
Savu-Nici eu.Vreau sa dorm.
Sesu-Si io.
Eu-Bine,Faceti cum vrei.
Savu,Sesu si Demian sau dus in pat.Eu,Codrin,Sonia,Echo,Remus,Rebeca,Fra,Mery,Tedy si Aly na-amdus la lac. Ajunsi acolo baieti nici nu au stat pe ganduri ca sau desbracat si sau dus sa se arunce de pe platforma. Eu si fetele ne-am intains pe iarba si ne-am uitat la ei. Dupa ceva timp am ramas pe uscat doar eu si Remus. Fiecare iera in apa in cupluri,Fra si Mary,Echo si Sonia,Tedy si Aly. La un moment dac Rebeca incepe sa se dee la Codrin. O vedeam cu sarea pe el in apa ,il imbratisea, se prefacea ca nu stie sa inoate doar ca sa o salveye codrin si sa oo ieie in brate. Asa te tare vroiam sa ma duc la ea si sa o bag cu capu in apa pana nu mai puta, pur si simplu ma enerva fapt cu sa dadea la codrin. Il vedeam si pe remus ca era putin deranjat.
Eu- Hei ce ai patit.
Remus- Ma deranjeaza sa te vad suparata.
Eu- Nu sunt.
Remus- Ba da esti, se vede ca iti place de codrin. Spunei.
Eu-Da dar problema e ca nu stiu ce simte el si nu vreau sa stric prietenia ce o avem.
Remus- Atunci incearca sa intelegi daca ii place de tine.
Eu-Cum.
Remus- Am un plan. Cand ajungem acasa vorbim cu Demian.
Eu-Ok. Intretimp hai si noi in apa.
Eu si Remus ne-am dus pe platforma. Ne-am aruncat de acolo de vreo 20 de ori. Pe la vreo 2 am iesit toti din apa si ne-am pus pe iarba sa bem si sa fumam. Aveam cate o sticla de vodka de doi litri pentru doua persoane. Adica doua persoane beau dintro sticla. Eu beam cu Remus. Se facuse ora 6 si am decis sa mai stam ca sa vedem rasaritu.Dupa acea ne-am dus inapoi acasa,si ne-am pus direct la somn.
ORA 15
Eu-TREZIREA LENESILORRR!!!!!! spun eu in timp ce bateau doua tigai una de alta.
Sesu- Taci in pula mea.
Demian- Bai deci daca nu taci in secunda asta vin la tine si te bat.
Eu- Haida boschetarule.Aratami ce poti.
Vine Demian la mine si ma ia in spate ducanduma afara.
Eu-Demian stai cuminteee nu ma..si in doua secunde eram in piscina...Demian, futuţi maica mă-tii.
Demian- Da da, si eu te iubesc. si ne-am pus amandoi sa radem.
Eu- Daca te prind jar mananci.
Demian-Dada. Cum spui tu tanti.
Ah poate am uitat sa va spun dar aseara Remus mi-a spus planul. Eu trebuie sa stau mai mult in preajmai lui Demian sa vedem daca codrin e gelos sau nu. Demian a fost deacord.
Eu-Bai ce facem astazi?
Codrin-Mergem in padure sa ne spunem povesti de groaza.
Rebeca-Stai ce?
Eu- Tie frica?
Rebeca- Nu dar...
Codrin- Stai linistita ca sunt doar povesti. si ii face cu ochiu.
Arrr...Baga-mi-as Jointu in capu lui. Vrea sa joace dur. Asa sa fie. Ma uit la demian si el ma intelege din prima.
Demian- Hei vad ca voi doi incepeti sa va apropiati asa ca as zice sa facem schimb de camere. Joy te muti in camera cu mine si cu Savu?
Eu- Sigur,no problem.
Codrin-Stai ce? Cum adica no pro...
Demian-Perfet.Acuma hai sa facem mancare ca mi foame.
TO BE CONTINUED...
. .
No io sper ca vo placut. Asta o fost mai scurt dar vreau sa incep o alta carte. Stati linistiti ca asta o sa o continui in ori ce caz. Oricum daca aveti idei pentru cartea asta lasati va rog un comentariu. Ne vedem,defapt ne auzim la capitolu urmator. Bye bye.
CITEȘTI
Doi Nebuni 😜(CodrinBradea F.F.)
FanfictionJoy 16 ani,trimisă in Romania impreuna cu varul ei. Il va întâlni pe codrin. Si se vor intampla multe. Foarte multe.