Cap18-Inceputul unei aventuri

159 16 1
                                    

Dringggg.
Sunase clopoţelul pentru sfârşitul orelor.
Maine este ziua mea. 18 ani. In sfarsit voi putea merge la tata sa imi deie bani care mi se cuvin.

Ies din clasa cu Fra si Mery.

Fra-Deci verişoara ce ai de gans sa faci? Maine e ziua ta faci 18 ani.

Eu- Pai ţi-am mai zis. Merg la tata la Venezia sa imi deie bani.

Mery- Ce bani?

Eu-Iti zic diseară a cum trebuie sa plec uitel pe demian. Pa. si plec

Demian-Salut micuto.

Eu- Micuţă îi măta.

Demian- Ahahaha eram sigur ca imi raspunzi asa. Deci ce facem azi?

Eu- Nu stiu ma mai gandesc.

Nu mai zicem nimic si mergem acasa.
Cand intru toti erau pe canapea. Nu apuc sa intru bine ca Mery sare pe mine.

Mery- Deci ne povestesti si noua chestia aia?

Eu-Nu acuma. Trebuie sa merg sa imi fac bagaju.

Codrin- Unde pula mea mergi ma?

Rebe- Infarsit pleaca.

Eu-Rebe daca nu vrei ca fata ta frumoasa sa Faca cunostinta cu pumnu meu mai bine taci.

Rebe-Okok gata. Nu vreau sa imi mai fac o interventie chirurgicala la nas.

Remus- Eram sigur ca nu aveai nasu asta cand erai mai mica.

Echo- Gata ma lasati prostiile. Joy unde mergi?

Eu-Pai maine dupa cum stiti implinesc 18 ani si mi-am promis mie ca la vasta de 18 ani am sa ma duc la tata in Venezia sa imi deie bani ce mi se cuvin.

Codrin- Ce bani?

Eu- Pai parinti mei nu mai stau impreuna de cand eu aveam 3 ani zi tribunalul ma lasat sa stau cu mama iar tata trebuia sa ne intretina. Si nu mia dat nici un ban de atunci pana acuma.

Demian- Dar de ce ai tai sau despartit?

Eu-Pai tata cand a cunoscuţi pe mama era căsătorit si avea doi copi mai mari ca mine. James si Jessica. James avea doar o iubita si jessica avea doi copi mai mari ca mine. La mama când era tanara ii placeau barbati mai maturi. Asa ca eu acum trebuie sa merg sa imi iau bani înapoi.

Codrin- Cati bani sunt?

Eu-Bai bine nu va zic ca dupaia faceţi infart.

Echo-Hai zi odata.

Eu- 150.000 €.

Sonia- CEEEE?????

Eu-AI DE PULA MEA CE MAI SPERIAT. MA FEMEIE DA TU ESTI INTREAGA LA CAP???

Sonia-Scuze.

Eu-Ma rog eu ma duc sa fac bagaju si sa plec. Dar mai intai azi ma duc sa dau ultimu test pentru carnet. Ceaules.

Plec in camera imi pun ceva haine in rucsac ceva de smoke smoke so am plecat.
Dupa vreo doua ore de probe am sluat carmetu so acum pot sa plec.

Ma duc acasa sa iau o masina. Intru in garaj si ii vad pe Remus si Demian langa un mastang rosu.
(poza la media sus) .

Eu-Ce faceti cu masina?

Demian-Futate dracu, nu trebuia sa o vezi. E cadoul tau din partea mea. Iam cerut la Remus sa ma ajute sa o modific.

Eu-Tu... Tu vorbesti serios???

Remus- Da baby. E doar ata.

Eu-Ahhhhhhhhhh nu credd.

Demian imi arunca cheile si urc aprind motorul si a iesit un sunet uimitor. Cobor si ma duc sa ii imbratisez pe baieti.

Eu-Mersi mult.

Demian- Nu ai pentru ce.

Remus- Si asta e cadoul meu.

Demian imi da o cutiuta. O descid si inaultru era o stea cu scris "R&J".

Eu- Mersi boschetare. Deci eu sunt gata de plecare. Salutati pe ceilalti din partea mea.

Ii salut si ma urc in masina. Demian urca in locul din dreapta.

Eu- Ce faci?

Demian- Vin cu tine.

Eu-Bine sa mergem.

Si asa am pornit noi la drum.

TO BE CONTINUED...
. .
Hi guys. Stiu, stiu nu ma omorati. Nu am mai postat de mult si imi pare foarte foarte rau.
Capitolul asta a fost mai scurta pentru ca este inceputul unei aventuri. Daca vreţi next lasati multe stelute.
Va pupa Joy. CEAULES.

Doi Nebuni 😜(CodrinBradea F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum