Cap11~Mutarea.

199 11 0
                                    

Remus- Bai Joy trezirea tre să îţi zic ceva.
Eu-Ce vrei mă, lasă-mă să dorm în pula mea.
Remus- Hai ma îi ceva făină.
Eu-Bine zi.
Remus- Mătuşă-mea so mutat în germania cu toata familia ei si a zis ca imi lasa mia casa. Trebuie sa merg la ea sa semnez actele cun ca casa e pe numele meu si ne mutam toti acolo.
Eu-Stai. CEE???  BĂ TU GLUMEŞTI?? spun eu fericita
Remus-Nu da nu tipa ca vreau sa le fac o surpriza.
Eu-Ok deci unde e casa asta?
Remus-Mai la marginea Bucureştiului, dar e enorma.
Eu-Binie deci cand tre sa te vezi cu mătușăta?
Remus- Peste o ora. Vi cu mine?
Eu-Normal. Stai sa ma schimb si sa le las bilet ca am plecat la plimbare cu tinie.
Remus- No bun. Te astept jos in 15 minute. Mărg după ţigări.
Eu-Bun.

Ma duc in baie  imi fac rutina zilnica si ma imbrac. Ii las un bilet la codrin pe calculator ca stiu sigur ca acolo va fi primul loc unde se va duce cand se trezeste. "Ba nene vezi ca io si Remus ne-am dus dupa tigari si merem la plimbare. Ne videm pa sară. Joy.!"
Imi iau telefonu si cobor jos la Remus. Ne punem pe drum. In vreo 15 minute ajungem in centru pentru a merge la nustiu ce avocat ca sa semneze contractele. Dupa ce terminam tot mătuşa lui Remus ii da doua perechi de chei. Una de la casa, cealaltă nu stiu de la ce e. Ma rog vedem dupa.
Ne urcam iarasi in masina si mergem vreo 40 de minute. La un moment dat Remus se opreşte in fata unei case gigantă. Era inconjurata de gard viu. Avea o intrare pentru oameni si o poarta mai mare care ducea jos la garaj.

Eu-Hei nene la ce folosesc celelalte perechi de chei?
Remus-Pai fara astea nu intram in garaj.
Eu-E mare casa frate.
Remus-Stai sa vezi garaju.

Deschide poarta care duce la garaj si intram. Era un loc superb. Pereti erau gri ,cu vreo 10 locuri de masini,  din-tre care 3 erau ocupate cu masini de curse de a lui Remus.

Eu- Wowwww,  e marfă frate.
Remus-Vrei sa vezi casa?
Eu-Normal ca vreau.

Din garaj era o usa ce ducea la o sala hoby, de acolo pornea o scara in forma de spirala ce ducea sus(parter). Casa era impartita in 6 camere, 4 bai, o bucatarie, 2 sufrageri una la parter alta la etaju unu, doua terase mari,  iar in spatele casi mai erau, o piscină, un loc pentru gratar si uno pentru a pune brad pentru craciun. Am facut turul casei si am ramas cu gura deschisa.

Remus-Iti place?
Eu- E superba. Matusa ta a fost foarte buna. Esti sigur ca vrei sa ne mutam toţi aici?
Remus- Sigur. Dar trebuie sa iti spun ceva.
Eu-Da spune.
Remus- Adevarul e ca nu mi-a lăsat-o cadou casa. Ci iam platito.
Eu- Bai esti nebun?
Remus- Nu, mea carut doar 5.000 de euro pentru ca voia neapărat sa plece asa ca am luato io .
Eu- Hai ca 5.000 nu ii mult pentru asa ceva.
Remus- Stiu tocmai de-aia am luat-o. Acu hai sa plecam ca sa facut tarziu.

Ne urcam in Masina si plecam. In 20 de minute am ajuns acasa. Intram. Sonia si Echo inca dormeau, Fra si mery se uitau la un film si Codrin... Pe calculator ca de obicei. Vine Remus la mine si imi spune la ureche:

Remus-Joy dute trezestei pe Sonia si pe Echo si zile sa vina in coa, io ii chem pe ceilalti.
Eu- K bro.

Ma duc si bat la usa. Nu imi raspunde asa ca intru si ii trezesc. Ca de obicei Echo ma injura da dice l-am trezit, asa ca ii fut una pasta spate si ii zic ca daca in 2 minuti nu ii joa il sugrum. Echo sa ridica rapid din pat isi ia pantaloni si o trage pa sonia până jos.
Se pun toti pe canapea iar eu si Remus in picioare in fata lor.

Codrin-Deci ce tre sa ne spuneti?
Echo-Di ce pula mea mati trezit asa?
Eu- Dacă tăceţi futăvă dracu va zăcem.
Fra- Binie binie tacem.
Remus-Deci v-am chemat sa va zăcem sa va faceti bagajele ca ne mutam.
Mery- Unde?
Eu- Ii o surpriză. Voi mereţi numa sa va faceti bagajele. Plecam in zuma de ora.

Nimeni nu mai comenteaza si merem la bagaje.
Nu aveam asa de multe haine asa ca mi le-am bagat într-un ghiozdan. Echo avea vreo 2 valize, codrin 3,Sonia 4 Mery 1,Fra vreo 2 si Remus le avea deja acolo in casa noua. Coboram jos si ne urcam in masini. Eu Remus si codrin in alu Remus. Fra, mery, Sonia si Echo in aia a lu Echo. Si porbim la drum. In 30 de minute am ajuns. Ne suna Echo.

Echo- Ba unde pula mea pun Masina?
Eu-Haida tu numa dupa noi.

Deschide Remus poarta si merem in garaj. Parcheaza masinile si iesim. Astia can or vazut toata cand or ramas cu gura deschisa.
Ne-am urcat fiecare in camere. Sonia si Echo un aceaşi, logic. Fra si Mery la fel. Iar noi restu fiecare in camera lui. Incep sa despacheteze. Inainte ma duc la Remus.

Eu-Nene pot da iti cer ceva?
Remus-Sigur.
Eu-Pot sa imi iau eu camera cea mai mare pleaseeee.  Si fac o faţă de căţeluş.
Remus- Shure sis.
Eu- Thanks bro.  Si il îmbrăţişez.

Ma duc sus in camera. Era ultima camera din etaj. Era imensă, avea vreo 40 de metri patrati. Acuma trebiua doar sa pun lucrurile la loc si sa o modific cum vreau eu.

After 3 days
Azi a inceput vacanta de iarna si eu pot însfârşit sa ma duc sa imi iau vopseaua si ce mai imi trebuie sa imi termin camera. Si in plus tre sa trec pe la Anca sa imi iau ultimele haine, chitarile si restu lucrurilor. Ma duc la Sonia sa o intreb daca vine cu mine.

Eu-Sonia vi cu mine?
Sonia- Unde?
Eu- Sa imi iau vopseaua si la Anca dupa chitari si dupa haine.
Sonia- Da hai ca vin.

Ne-am imbracat si am iesit. Am luat maşina lu Echo. Prima data am mers la mall sa luam vopreaua, niste folia de pus pe mobila, niste tablouri si alte chestii. La urma am mers la anca acasa si miam impachetat lucrurile. Ea ne-a ajutat sa le ducem la Masina. Intrun final am mers acasa. Remus si Fra ne-au ajutat sa le ducem in camera.
In seara aia urma sa iesim dar eu am decis sa nu ies ca sa imi fac camera.
Am stat inchisa in casa vreo 2 zile si nici macar ni miam dat seama.
Dupa doua zile vine codrin la mine.

Codrin- Ba daca nu iesi in secunda asat din camera te....
Eu- Ah însfârşit am terminat.
Codrin- Wowww.  E beton.
Eu- Stiu.

Asta e camera.

In plus pe peretele care nu se vede erau chitarile, amplificatoarele

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

In plus pe peretele care nu se vede erau chitarile, amplificatoarele. Un birou mare cu calculator,  si implant stereo in toata camera.

Codrin-Sa mor eu daca ma asteptam la asa ceva.
Eu-Da stiu.
Codrin- Am.... Pot sa te intreb ceva?
Eu- Sigur.
Codrin- Ma pot muta la tine in camera. Promit ca o sa fiu ordonat si nu o sa devastez nimic.
Eu- Ok.
Codrin- Ieiiii.
Eu-Deci ce facem de craciun?
Codrin-Nu stiu tre sa vorbim si cu ceilalti.
Eu-Ok.

In secunda aia imi suna telefonul...

TO BE CONTINUED...
.                                                          .
Deci atata o fost si cu capitolu asata, io sper ca vo placut. Lasati si mie o steluta plss..

Oare ce ze va intampla?  Cine e la telefon?  Ce vor face de craciun?

Nextu mai in colo.
Va pup Ceauuuu.

Doi Nebuni 😜(CodrinBradea F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum