Ajung in fata fabrici si parchez Masina. Acolo mai erau parcate inca 2. E un loc intunecat, în luminat doar de 2 lumini.
Cobor din masina imi iau geanta si ma indrept spre intrare. Imi iau pistolul de la picior si intru incet in cladire .
-Însfârşit esti aici prințesa. Zise max
-Ti'am mai zis sa nu ma chemi prințesa. Si indrept pistolu in directia capului lui
-Stai calma ca nu am venit aici sa fac un război
-Ai adus Bani?
-Ai adus marfa?
-Da. si aruncam amândoi geanta in direcţia unui către altu .
-In geanta sunt 2 milione . Data viitoare daca intarzi iti dau diar un milion si acum hai pa ca intarziu la o reuniune .
-Ceaules. Iau bani si DAU sa plec cand aud o împuşcătura.
-Ce dracu a fost? Întreabă max
-De u de pui mei sa stiu eu.
In mai puţin de doua secunde intra poliţia si începe sa impuste spre noi.
-Tradatoare ai adus poliţia.
-Ma tu chiar ma crezi instare de asa ceva?
-Nu a fost ea. Zise josh. A fost andy a trimis el poliţia e un agent sub acoperire.
-Ai de pula mea di acum cun pui mei scapam. Zice max.
-O lua ma fuga spre ieşire si impuscam.
-Buna idee joy asa 100% murim.
-Taci dracu si stai in spatele meu.
Mergem incet incet spre iesire dar înainte da intru in maşini aud o utima împuşcătura.
Nu bag de seama pe cine a impuscat si pornesc spre casa.
Pe la ora 4 jumate ajung acasa si toti dorm inafara de codrin si Remus.
-unde pizda matii ai fost. Zice codrin
-Deci ai rezolvat? Dice remus
-Da am rezolvat.
-Pa da ce pula mea sa întâmplat? JOY SANGEREZI zice deian auzind conversaţia
-CE?! zic uimita, ma uit in jos si ini vad maieul gri rupt si cu o pata.
-Demian sus. demian ma ia de brat si ma duce in camera x
CODRIN P.O.V.
-Remus imi explici si mie te rog frumos ce se intampla.?
-E alegerea lui joy daca sau nu sa iti spuna cr sa întâmplat. Acum merg la ea.
-Si eu vin.
-Nu tu stai aici .
-Dar...
-AM SPUS STAI AICI.
JOY P.O.V.
-Ce drac sa întâmplat .zice Remus intrand in camera in timp ce demian ma coase la rana.
-Pai dupa ce mia dat bani a venit politia si mau împuşcat fara sa imi dau seama.
-Cine a chemato. Întreaba remus
-Andy era un agent sub acoperire.
-Frumos. Daca il prind il omor. Zice demian
-Ma rog drogurile? Întreabă Remus
-lea luat max iar bani ii am eu. 2 milione.
-Super. Atunci Maine mergem sa... Si ii întrerupt de codrin ce intra in camera
-DROGURI?! POLITIE?! 2 MILIONE?! CE PULA MEA DE INTAPLA?!
-Ai de pui mei numa de el mai aveam eu nevoie acum.
-Imi explicat si mie. Zice codrin.
-Stai jos. Deci totul sa intamplat in Italia. Eu remis si demian neam bagat in ceva ce pe atunci era mai mare decat noi dar cu timpul nram gasit locul acolo.
-despre ce e vorba?
-Trafic. Arme, droguri, bani ecc. Totul sa intamplat cand lam cunoscut pe diego varul tatei bosul mafiei din Sicilia.
-Asa si.
-Pai nea oferit un loc in Siracusa ca protectori lui. Noi trebuia doar sa il protejam cand mergea la intalnirile cu mafia. Si de atunci neam bagat si noi in magie devenind eu mana dreapta al lui diego iar Remus si demian gardele mele. Si azi a trebuit sa ma intalnesc cu fiul lui diego sa ii dau un pachet care sa il dee lui diego dar sa bagat politia in mijloc si pana la urmă am scapat eu an bani iar diego pachetul. Atata tot.
-ATATA TOT?! Daca afla Fra te omoara
-Da cum da nu ma sufla de praf. Si orcum daca spui o vorba o sa o patesti.
-Mda bine cum sa nu.
Ii fac un semn la demian si apasa pe un butonas mic negru de lângă birou si de deschide un perete dupa care sunt ascunse multime de arme.
-okok tac din gura. Zice codrin speriat.
TO BE CONTINUED.....
---------------------------------------------
NO IO SPER CA VO PLACUT SI CAPITLU ASTA DACA VRETI UN ALT CAPITOL LASATI COMENTARII SI STELEUTE. VAM PUPAT CEAULESSS.
CITEȘTI
Doi Nebuni 😜(CodrinBradea F.F.)
FanfictionJoy 16 ani,trimisă in Romania impreuna cu varul ei. Il va întâlni pe codrin. Si se vor intampla multe. Foarte multe.