Cap 30-Nice to meet you!

100 7 4
                                    

Ajungem acasa si ii conducem pe cei trei frati in camerele lor. In timp ce ei se aranjează eu cobor in garaj cu damian!

D-Tanti ce zici, cum e Esme?

E-Drăguță de ce?

D-Asi vrea sa o invit sa iasă cu mine!

E-Ioiiii demian sa îndrăgostit. Ce draguttttt

D-Taci in pula mea ca ție îți place de codrin de când il sti!!

E-Taci in pula mea. El sta cu rebe si eu accept situația.

D-Mda cum spui tu.

E-Bine hai gata schimbam subiectu ,da mi si mie rotile de la mustang ca tre sa le schimb ca mi sau futut in ultima cursa.

D-Da sa trăiți!

2 hours later

Era ora 19 cand imi suna telefonul.

E-Alo da.

R-Tantii haida pana jos...

E- Bine vin.

Imi iau pe mine in tricou lung si cobor jos.
Când ajung in sufragerie ii vad pe cei noi venit ca vorbeau cu ceilalți si isi face ai cunostinta.

R-Ai venit in sfârsit

E-Mda hai zi ce vrei ca am treaba.

D-Ce treaba ai doamna...

E-Tre sa ies. Asa ca hai care e faza.

C-Unde mergi?

E-Treaba mea.

C-Te-am întrebat unde mergi!

E-Treaba...

A-Cu mine.

C-Nu mergi nicăieri cu el.

A-Joy hai sus si îmbrăcate.Mergem la plimbare.Dem si Rem veniti cu noi?

D/R-Normal.

Mergem fiecare in camera lui si ne schimbam ca sa iesim.
Imi iau pe mine niste blugi rupti negli un maieu si cizmele.
Combor jos si il aud pe codrin spunandui lui remus ca vrea sa vină si el cu noi.

R-Nu vi tu cu noi.

C-Daca nu ma luați cu voi le spun celorlalți tot

E-Hai gata cu amenințările băieți mergem.Andy ci mine in masina

Nu le dau timp de comentat si plecam. Inițial nu am stiut unde sa mergem dar in timp ce conduceam ma sună demian sa îmi spună ca sa organizat o cursa. Nu stau pe gânduri si merg acolo urmărită de ceilalți.

Ajunsi acolo coborâm din masina si ne îndreptăm spre tabla de curse si fiecare dintre noi isi scrie numele.

A-Hey joy am o problema.

E-îți împrumut masina stai linistit.

A-Mersi frumoaso. Si ma ia in brate.

D-Bine bine îsi gata. Remus ii primul eu al doilea andy al treilea si joy ultima. Pentru care masina concurati?

R-Lamborghini-ul ala negru

A-Porque rosu

E-camarro negru

D-Bine haideți!

Fiecare concurează pentru masina dorita.
Când vine rândul meu îmi dau seama ca ceva nu e în regulă. Eram prea multe masini in cursa asta. Iau radiou din masina si il sun ne remus.

E-frate care e faza cu camarro asta? Ce de o vor asa de mulți?

D-E super tunata si modificată. Proprietaru a băgat in sa 2 milioane de dolari si toți o vor ca sa o vândă.

E-Eu nu sunt toți asa ca păpușă va veni cu noi casa.

D-Bine si cu mustangu cum faci ca andy sa castigat masina. Eu si remus am vorbit cu sasu si tedy sa vină după ele. Tu cum faci?

E-Nu stiu...cred ca o sa il sun pe diego.

A-Esti nebuna?

E-Nu dar cum pula mea o duc?

R-Găsim noi o solutie acuma hai ca începe cursa.

Închidem radiourile si in 2 minute începe cursa.

Mai sint 400 e metri pana la final si am doua masini in fata, in ultima curba schimb viteza si ajung prima.

E-Daaaaaa....camarro e a meaaaaa!!

Ajung la ceilalți si mergem sa ne luam premiile. Ajungem la camarro dar ce sa vezi. Doi tîmpiți se bateau pe care sa o ia.

E- Hey pule întoarse. Hai vale de lângă mașinuță mea.

X-Hahaha doar pentru ca ai castigat cursa nu inseamna ca poți lua masina. Nu e de fete.

X2-Masina o voi lua iei asa ca valea!

Si unul din băieți scoate un citit.
Eu in secunda doi scot pistolul si il pun la cap urmărită de demian remus si andy.

E-Deci in primul rand oi fi eu fata dar am mai multe atribute de cat voi. In al doilea râd daca nu vreti sa o loați pe coajă hai valea.

Si pleaca amândoi. Il sub pe diego dar in juma de ora vine cu un camion. Băgăm masinile si pornim acasa.
In timp ce eram la cursa lam sunat pe josh sa notifice garajul fiecare era cu zona lui si avand in vedere ca eram doar 4 care participăm la curse fiecare dintre noi avea 10 locuri de parcare.

Intrăm in garaj iar baieti rămân masca.

D-Ce pula mea sa intamplat aici?

R-Daaaa sorellaaaaa...

A-Stai A-u ala inseamna andy?

Sau din cap ca da.

A-Deci acuma fac parte din echipa voastră?
Superrrrrrr

E-Hahaha hai gata parcări masinile si sus.

Ce sa spun când ajungem sus codrin cu rebe pe canapea tragandusi limbi.

Bagamias pula. De ce curvă asta tre sa stea tot la mine in casa. Mhh....gata cu prostiile. Trebuie făcute niste modificari.

E-Hey băieti eu meg sus in birou. Remus Demian cu mine.Andy relaxeazate vorbim după.

Mergem sus si ne punem in birou iau tre beri jointurile si începem sa bem si sa fumam.

D-deci care e faza?

R-Codrin si Rebe.

E-Dap. Deci ca sa nu ii mai am toata ziua pe cam am hotarat sa fac un lucru. La vreo 5 km de aici este un mare teren de vanzare. M-am gandit, considerând ca deja e aproape crăciunul sa le fac un cadou celorlalti.
Ne luam fiecare care 1 milion din cont si construim o casa. Cu intrari separate la fiecare o vilă împărțită in 4. Iar lângă o vilă doar a noastra. Noi trei andy esme si sorsa.
Ce ziceți?

D-E o idee super dar nu cred ca intro luna casa ca fi gata.

R-A lor sa fie gata noi mai putem astepta. Dar planul casei il facem noi 4 pe placul nostru.

E-Sa facut. Surpindetima.

TO BE CONTINUED
------------------------------------
I'M BACK GUYS....NU AM MURIT SI VOI FI MAI PREZENTA. DACA CAPITOLUL VA PLACUT LĂSAȚI STELUTE SI COMENTARI.
KISSS....BYEEEE

Doi Nebuni 😜(CodrinBradea F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum