Cap8-Scoala

227 9 0
                                    

Ce se aude? Unde sunt? Ce drac îi locu ăsta? Mă întorc şi îl văd pe Codrin pe jos într-un lac de sânge, Fra fără o mână iar Echo cu capu rupt.
Eu- AAAAAAAAAAAAA
Simt că mă scutură cineva. Deschid ochii speriată şi îl văd pe Codrin speriat.
Codrin-Hey totu ok, ce sa întâmplat?
Nu îi raspund şi îl îmbrăţişez începând să plâng.
Codrin-Ho tanti calm, ce drac ai păţit?  Ce ai visat?
Eu-Tu.. Sânge.. Echo fără cap.. Fra... Mâna... Aaaaaa...
Codrin-Ho bă gata nu mai plânge a fost doar un coşmar .
Mă ia în braţe şi încearcă să mă liniştească.

Dupa vreo zece minute intra Echo.
Echo-Ce pizda mă-tii iai făcut la fată de plângem?
Codrin-A avut un coşmar şi sa speriat. Las-o să se liniştească.
Echo-Stiu io cum să o fac să îi treacă.
Iese Echo din camere. Ne uitam io si codrin unu la altu si il asteptam pe Echo. Dupa vreo 5 minute vine in camera cu doua beri si un bong urmarit de Fra.
Eu-Ce pula mea faceti cu ala?
Echo-Fumam marigiuana.
Codrin-Marijuana ba pula.
Echo-Ma da taci ca vreau sa o fac sa rada.
Eu-Daca cu glume de astea vi la mine iesti varza.
Fra-Io tanti tre sa merem pe la patru cu anca la scoala. Vrea directorul sa vorbeasca cu noi.
Eu-Hai ca marg la dus si dupaia merem.

Imi iau hainele si merg la baie. Imi dau drumu la apa calda in vana si ma pun in ea. Dupa vreo doua minute intra Echo.
Eu- Iesi afara futate dracu.  Tip eu la el.
Echo-Ahhhhh scuzeee....
Si pleaca Echo din baie. Stau vreo ora in vana, pana nu se raceste apa. Era sa adorm dar ma trezeste Fra batand ca descreieratu.
Eu-Ce pula mea vrei?
Fra-1.mă piş pe mine 2.in 10 minute vine anca dupa noi.
Eu-Ok stai ca ies.
Ies din dus ma imbrac rapid si ma duc sa imi aprind o tigara in timp ce o a steptam pe anca.
Stam vreo 5 minuti si suna careva la interfon. Raspunde Sonia, dupa care vine la noi.
Sonia-Bai coborarea.
Codrin-Pot sa vin?
Fra-Haida.

Coboram jos si ne urcam in masina eu si Codrin in spate iar Fra si ancs in fata. In vreo 20 de minute ajungem in fata unei scoli. Nu am mai vazut scoli din-astea decat in filme. Era mare de o culoare galbena foarte deschisa, cu multe ferestre,2 etaje.Coboram din masina si dam sa intram in scoala cand se apropie o fata de codrin.
X-Tu...Tu...AAAAAAA....Satanaaaaa...
Eu- Ce pula mea strigi tanti. Daca nu stai calma de pocnesc.
X-Cine pizda matii esti tu, si ce drac cauti cu iubitu meu?
Codrin-Hop asa , io nus iubitu nimanui. Dami in coce pix si foaie sa iti dau autograf si valea.

Ii da fata un pix si o foaie Codrin ii da autograf si dupaia plecam. Intram in scoala.Afara era frumoasa dar inauntri era si mai si. Coridoare imense, ca si alea din scolile americane, cu multe dulapuri prin laterale rosi si albastre. La etaju doi era biroul directorului. Se opreste Anca sin fata secretarei, aceasta ne spune sa intram ca domnu director ne asteapta in birou.
Director-Pareca era vorba doar de doi studenti nu de trei.
Codrin-Eu doar am venit ca suport moral.
Anca-Ma da taci poate sa fie si 10 eu comand.
Eu-Anca iti amintesc ca e directorul meo.
Anca-Da si uni dintre cei mai buni orieteni a lui tata-
X-Eu sunt Ciprian.
Eu- Eu sunt Joy, el e varul meu Fra iar el e prietenul nostru Codrin.
Ciprian-Tu esti faimosul Satana. Fata mea se uita des la tine.
Codrin-O sunt incantat.
Fra-Deci am venit aci sa vorbm sau sa vedem scoala?
Ciprian- A da veniti.

Ne indepartam din birou si mergem la parter Ne indreptam spre o usa destul de mare, albastra. Deschide Domnul Ciprian usa si suntem in sala de sport, unde grupa de basket se andrena pentru turneul de inceputul scoli. Vedem un baiat ce se apropie de noi. Inalt ,brunet, cu ochii albastri.
Ciprian-Copi, el e fiul meu Alex.
Alex-Buna.
Si il sautam.
Ciprian-Deci el o sa va faca turul complet ale scoli,dar nu acum ci in prima zi de scoala.
Anca- Apropo, cand incepe?
Ciprian- Maine.
Eu-WTF?! Deci eu am mai putin de 24 de ore sa ma pregatesc psichic?
Alex-Am da, dar stai linistita ca o sa te distrezi aici cu noi. Spune el apropiinduse de mine.
Eu- Sper. Si ma indepartez putin de Alex

Ii iau pe fra si codrin si mergem fara in timp ce anca semneaza ultimele foi.Dau sa imi aprind o tigara cand vine Alex si ma intrerupe.
Alex-FUMEZI??!
Codrin-Da probleme?
Alex-Nunu.

Si pleaca.Dupa vreo 10 minute vine anca si intram in masina.Pe la jumatea drumului imi aprind o tigara. Deschid geamu si fumez cand dintro data incepe sa ploua torenzial.Am juns acasa ,Anca nea lasat in fata casei lui Codrin.Coboram rapid din masina sa nu ne udam dar pua. Am intrat in casa uzi leorca. Cand neo vazut Sonia neo trimis in baia sa ne schimbam, nici nu neo lasat sa intram in camera sa ne luam hainele, sa dus ia sa ni le duca.Ne schimbam si mergem in camere la Codrin,care se pune la calculator sa monteze nu sti ce volg. Dupa vro ora ma bag pe canalul lui si vad ca a documentat toata ziua noastra la scola.Ce fata de handicapat are Alex hahaha.La sfarsitul videoului ma uit la ceasa sa vad cat e ceasu si vad ca era ora 20. 

Eu- Bai eu maine ma duc la scoala, ce facem in seara asta?
Codrin- Tu nimic , tu te preatesti pentru scoala, iar eu invat pentru examenul de conducere.
Eu- Daca vrei te ajut considerand ca Remus ma invatat pe mine.Sau pot sa i sun pe el sa te invete cate ceva.
Codrin-Nunu mersi, ma descurc si singur.
Nici nu a apucat sa termine propozitia ca deja eram la telefon cu Remus.

Converstie telefonica

Remus-Da tanti, zi din prima.
Eu-Maine da Codrin examenul de conducere si tre sa il ajutam sa invete , intalnire la el acasa in 10 minute.
Remus-Da sa traiti.

Conversatie Incheata

Se uita codrin la mine jumate nervos.Ma duc la el si ii dau un sarut pe obraz si dupa ii fut una dupa cap.
Codrin-Ce pizda mati ma.
Eu-Love U to.
Codrin-Serios?
EU-Shure,esti fratemeo.
Codrin-Dute-n pizda matii

Bate cineva la usa.Ii Remus.Intra in camere il salutam si se apuca sa ii explice la Codrin chestile esentiale .Dupa vre o ora codrin incepe sa inteleaga.Remus ii explica in mare driftu si alte lucruri cu frana de mana dupa care ii explica semnalele stradale.

Ma intind in pat si inchid ochi.Cand ii deschid inapoi era ora 3 iar Codrin si Remus erau inca pe pat si Remus ii explica la codrin nu stiu ce depre parcare.Se uita Codrin la mine, vede ca sunt treaza si imi face cu ochiu.

Remus-Facem o pauza.Tanti maine ii prima zi de scoala cum mergi?
Eu-Imi dai masina.
Codrin-Da nu ai carnet.
Eu-Ma doare in pula.
Remus-Bine tio dau da maine iesim si conduc eu.
Nu mai comentam nimic si Remus se pune sa ii mai xplice la codrin un lucru. Stau si eu cu ei fumand o tigara.Dupa o ora Remus pleaca acasa si imi lasa cheile de la masina.Ma duc sa pun cheile in chiozdan,si cand ma intor il vad pe codrin in chiloti.Pentru o secunda mam oprit sa ii admir "fizicu",dar gandurile mele vin intrerupte de mana lui ce se flutura in fata mea.

Codrin-Pamant o cheama pe Joy, ma auzi?
Eu-C..Ce? A da ma gandeam la maine.
Codrin-Ok hai la somn ca pestre 2 ore te trezesci.
Maia in brata sei pa arunca pe pat. Imi pune plapuma pe mine si ma imbratiseasa.
Codrin-Noapte buna tanti.
Eu-Noapte buna grasule.
Si in 2 minute rupti amandoi

TO BE CONTINUED...

.                                                                            .

Ba io sper ca vo placut, capitolu asta o fost mai lung, 1300 si ceva de cuvinte. Daca aveti ceva propuneri sa mile scrieti in comentari.Io am plecat. Pa lejiunie!

Doi Nebuni 😜(CodrinBradea F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum