Cap3-Invăț să conduc.

329 13 1
                                    

Au trecut vreo două săptămîni iar eu,Fra,Echo şi Codrin stateam mereu înpreună. Mă cam enerva să stau meru cu ei, aşa că azi am decis să ies singură.

Era ora 18 si decid să mă duc să mă plimb prin parc. Mă plimbam eu aşa pe acolo când văd un afiş.. "In seara aceasta la ora 21 monstră de maşini de cursă. Veniţi si veti putea lua caeva lecţie de condus."..no hai că mere o tură pă acolo, poate fi interesant.

Ma duc acasă fac un dus rapid dupa care îi vad pe Echo si Codrin pe hol mergând în camera la fra.

Codrin-Unde merge gagică.
Eu-Treaba mea.
Echo- Binie no, numa ai grija.
Eu- Staţi liniştiţi îi am pe Tango şi Cash la mine- spun eu aratand pumni.
Codrin-No binie, distrează-te.

Nu mai zic nimic şi mă duc la monstră. Când ajung acolo văd o groază de maşini dar mă opresc lângă o Ford Mustang neagră cu verde. Era aşa de faină că n-am putut să nu mă opresc lângă ea.
O admir vreo câteva secunde şi vad că se apropie un baiat de mine.
X- Salut sunt Remus, îţi place maşina?
Eu-Salut io îs Joy. Da frate e beton. Aş vrea să o conduc da nu am carnet.
Remus-Sti că poţi lua câteva lecţie gratis nu?
Eu-A da aşa scria pe afiş. Da cine îi instructoru?
Remus-Toți, fiecare cu maşina lui.
Eu-Tare, deci mă înveţi să conduc?
Remus- Da ,ne vedem mâine la ora 14 aici ,dă-mi numarul tau.
Eu-07********
Remus-No bun ne vedem maine pa.
Şi plec acasa.
Ajung pe la vreo 3 noapte. Când intru mai puţin şi mor de infart, pentru că pe canapea erau Fra Codrin şi Echo care mă asteptau mai ceva ca taicamiu.

Eu-Futăvă dumniezo ca era să fac infart.
Fra-UNDE DRACU AI FOST MĂ.
Codrin-Băi cu clam. UNDE PIZDA MĂ-TI AI FOST TĂTĂ SARA?
Eu- Băi deci io vam spus că plec pe afara. Si nu am fost departe,m-am dus la monstra de maşini.
Codrin-Stai ce?
Fra-Da stiu îi ciudat o fata la monstra de maşini ,dar da, îi plac maşinile.
Eu-No hai gata, io v-am pupat ma duc la somn.
Echo- Ba io crecă asta are febră.
Eu- N-am bă febra numa maine la 14 tre sa fiu la lecţie.
Codrin- Ce lecţie?
Eu- Die condus.
Codrin- Atunci io rămân acasă ca nu vreau să mor.
Şi să pun toti sa rada.
Mă duc la mine în camera şi mă pun să mă culc.

A doua zi
Mă trezesc pe la vreo 13
Mă duc la dus ,mă imbrac, mă machiez şi ies din casa. Ajung la monstră pe la vreo 13:50.

Eu-Unde o fi Remus? Me gandesc io uitându-mă prin jur. Cand simt careva că mă imbratiseaza din spate şi îi fut un pumn.
Codrin-Au în pula mea, asta care era Tango sau Cash. Şi se pune să râdă.
Eu-Hahaha ăsta era Tango. Da tu nu ziceai că nu ies din casă că nu vrei să mori?
Codrin- Ba da dar ăia să uitau prea mult la porno. Pe cine aştepţi?
Eu- Pe instructor.
Codrin-No binie hai ca te las ne vedem mai in colo. Ceaules.
Eu- Pa coaie.

Mă aşez pe o banc şi îl aştept pe Remus.
Se facuse ora 15 şi nu venise. Decid să îi trimit un mesaj.
Eu- Hey salut unde esti.
Remus- In faţa ta.
Ridic capu din telefon şi îl vad pe remus.
Eu- Ai de pula mea ba te astept de vreo ora.
Remus-Da ştiu scuze n-am gasit de unde să îmi iau ţigări.
Eu- No binie hai incepem?
Remus - Sigur.

Ne urcam în maşina şi Remus mă învaţă lucrurile de bază, acceleraţia, frâna, cum sa schimb vitesele şi restu. Într-o ora le învăţ pe toate şi decide să mă pună la incercare. Trec testu.

Eu- Acuma că stiu toate prostiile astea mă înveţi ceva misto?
Remus-Binie.

Si începe sa imi explice tot ce ştie el despre curse şi drifturi.
Remus- Ai chef să te învăţ să driftezi?
Eu- Da mă si intrebi? Haida.

Mă duce Remus pe o stradă cu multe curbe si incepe să îmi explice chestia cu fracția si cu frâna de mână. Învăţ rapid aşa că îl intreb daca mă lasă şi pe mine.
Ma pun la volan şi incerc să fac un drift doar că era cât pe aici să iau un copac în plin, dar Remus mă încurajează aşa că incerc din nou pana nu îmi iese. Dupa ce îmi ies vreo 5 drifturi îmi dau seama că se făcuse deja intuneric aşa că îi cer la Remus să mă ducă acasă.
Când intru ca de obicei Fra şi Echo fumau iar Codrin cânta la chitară mea.

Eu-Mă pula iar incepi mă.
Codrin- Ce îţi trăbă.
Eu-Să pui chitara la loc până nu îţi fut o palmă.
Codrin-Binie binie.
Eu-No ce facem în seara asta stăm acasă sau ieşim.
Echo- Pă bă io aş ieşi doar pantru a mă îmbata, că dacă nu nu ies.
Eu- Calm domnu că am eu provizi. Staţi cuminţi.
Ma duc jos in bucatare si vin cu 4 beri.
Eu-Mai avem vreo 30 de doze plus 3 sticle de vodka de 2 litri, 2 de whisky şi altceva.
Codrin-Da când le-ai luat mă.
Eu-Azi cu instructoru.
Fea-Îi bun.

Stam noi si bem până când se face vreo patru.
Eu- Bă io merg la somn că mâine am cursu de condus ceaules.
C/E/F-Noapte buna.
Imi iau doua doze si ma duc la somn.

TO BE CONTINUED...
. .
Ba io sper ca vo placut, dupa cum am spus incerc sa postez 1 capitol pe zi, daca pot in weekend postez 2.
Amu ma pun sa scriu capitolu 4 daca reusesc il postez mai incolo cada nu il vedeti maine.
Va pupa Joy 😘

Doi Nebuni 😜(CodrinBradea F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum