Au trecut 2 luni. Mâine e ziua mea. Fac 17 ani.
Azi tre să merg la şcoală şi nu am chef. Băga-mi-aş pula. Încerc să mă ridic din pat dar zero. Mă arunc înapoi şi mă culc la loc. Simt o mână ce mă zguduie.Codrin- Tanti trezirea că tre să mei la şcoală.
Eu- Lasă-mă în pula mea să dorm.
Codrin-Treci sus tanti.- Şi încearcă să mă ridice dar îi fut una şi mă lasă în pat.
Codrin- Futătie dracu. Ma durut.
Eu- Mă doare în pulă.
Codrin-Hai mă tanti, trezeşte-te. Te duc io la şcoală numa hai.
Eu- Bă da cât poţi să rupi mă. Binie mă trezesc numa dute şi cheamă-l şi pe Fra.
Codrin-Fra îi acasă la Mery o dormit la ea.
Eu-Ce pula mea sa întâmplat? Am pierdut ceva?
Codrin- Ăm da. În timp ce tu erai închisă în camera ta Fra şi Mery sau pus înpreună.
Eu-Ah. Faina.Îmi iau hainele şi merg la duş. Stau vre-o 10 minute şi ies. Mă îmbrac şi mă duce Codrin la şcoală. Când ajung acolo îi văd pe Fra şi Mery sărutându-se. Mă duc la ei îi salut şi îmi aprind o ţigară.
Eu-Ho nene las-o să respire.
Fra- Dute-n pizda mă-tii.
Eu- Nu pot că îs prea mare. Nu mai încap.
Mery- Hahahaha lasă mă fata.
Eu- Măcar ea îi die partea mea.A sunat clopoţelul şi tre să intram în clasă. Azi avem o si destul de usoara. 2 ore de info, 2 de sport si 2 de literatură. Suna clopoţelul de sfarsit. Ma indrept spre casa cand ma intorc as il vad pe codrin cu o fată. Ce pula mea ba. Cine drac ii aia? Hoppaaa, tanti ii geloasa. Iar tu ma? Eu nu plec niciodată. Sunt conştiinţa ta bă. Ai de pula mea. Ma rog. De ce ma simt asa de, nu stiu rău. O iau la fuga pana acasa. Cand ajung ii vad in bucatarie, isi facea o cafea. Cum dracu o ajuns inaintea mea? Nu contrează. Ma duc direct in camera sa imi iau hainele. Si sa ma duc la Anca.
Nu o mai vad de mult as vrea sa vad ce mai face.
Imi pun lucrurile in ghiozdan si dau sa plec, cand ii vad pe Remus.Remus-Ce faci tanti unde pleci?
Eu- La Anca.
Remus- Why?
Eu- Iti explic mai in colo. Cheile?
Remus- Care chei?
Eu- De la maşina.
Remus- A da țânie.Imi da cheile si plec. Nu cred ca v-am spus dar anca sa mutat nu mai sta unde statea. Sa mutat cu vreo patru strazi mai in faţă dar cum mie imi e lene sa merg pe jos iam luat Masina lu Remus. Sun la usa si imi deschide. Cand ma vede ma îmbrăţişează. Nu ne mai vedeam de 2 luni. Ne punem la masa si incepem sa povestim.
After 3 hours.
Anca- Deci cum de ai venit cu toate hainele?
Eu-Pot sa stau la tine ceva vreme?
Anca-Sugur. Ce sa intamplat.
Eu- Pai Fra sta mereu acasa la gagică-sa si Codrin...
Anca- Codrin ce?
Eu- Azi cand veneam de la şcoală l-am vazut cu una.
Anca- Si esti geloasă.
Eu-Nu stiu. Stiu doar ca as vrea da ilbintreb cine e tipa dar nu stiu, ce va ma blochează.Am mai vorbit cu anca vreo doua ore si ȋntr-un final sm decid sa rămân la ea. Era ora 20 si anca trebuia sa, mearga la lucru. Ea fiind doctorita avea turnul de noapte la spital. Asa ca o sun pe Sonia.
Conversatie telefonica.
Eu-Ce faci tanti?
Sonia- Unde pizda mă-tii esti ma.
Eu- Sunt la Anca stai calma.
Codrin- Ba nu imi spui mie sa stau calm. Deci treci acasa.
Eu- 1.dai telefonu la sonia. 2.taci drecu si nu rupe. 3.m-am mutat inapoi la Anca.
Anca- CE AI FACUT? MAI LASAT ACI CU TAMPITI ĂŞTIA 3? ESTI NEBUNA?
Eu- Am creca da. Ma rog te-am sunat sa te intreb daca vrei sa vi la Anca sa stam putin noi doua sa vorbin.
Sonia- Sa întâmplat ce va?
Eu- Nimic grav. Deci?
Sonia- Pai hai sa facem asa. Tu ai maşina lui Remus. Deci pe la 22 vi dupa noi si mergem toti împreună la un pub. Ca si asa nu avem ce face.
Eu- Ok. Ne vedem dupa. Ceaules.
Conversatie incheiata.Tre sa ma imbrac cumva da nu stiu cum. Ce pula mea imi iau pe mine? Gata stiu.
Ma, îmbrac si ma duc dupa iei. In drum ma opresc sa imi iau tigari si imi iau si o vere. Ajung in fata blocului si ii trimit mesaj la Sonia sa coboare. Intre timo imi beau berea si fumez. Coboară Remus primu ia cheile si se pune la volan. Eu ma urc langa el iar ceilalti in spate. Pe la ora 00:15 ajungem într-un club. Eram doar noi 5. O fi cam devreme. Ca leaga Sonia la ochi, nu ma intrebati cum o reuşit ca nu stiu. Si ma duce intro camera. Imi da jos aia de la ochi si vad scris pe perete"LA MULTI ANI JOY" si lângă perete erau Fra, Mery, Tedy, Aly, Codrin, Remus, Sesu si Echo. Ma duc si ii îmbrăţişez pe fiecare. Si imi dau cadourile. Ma pun pe o canapea si incep sa le deschid. Fra mo facut cadou doua pachete de ţigări. Mery un inel cu o chitara. Tedy o sticla de vodka. Echo o sticlă de whisky. Aly o bratara cu iniţialele tuturor si cu un cap de mort in mijloc. Sesu mo dat nişte bani ca nu stia ce sa imi cumpere. Sonia mo luat un breloc pentru chei cu scris "Sore nu din nastere dar pentru totdeauna. Remus mia luat un lant cu o pana de metal pentru chitara. Codrin nu mai era. Pun cadourile la loc si incepem sa sărbătorim. Pe la vreo 5 mergem acasa. Ajung moarta si vreu sa ma pun in pat dar vad un cadou mare pe pat. Ce drac o fi. Pe el e un bileţel "Te iubesc soro. De la fractu Codrea ". Il deschid si înăuntru era o chitara. Identica ca si a lui. Într'un colt scria "23 iunie" ziua când ne-am cunoscut. Cand citesc data imi curge o lascrima si simt cum cineva ma îmbrăţişează. Ma intorc ci il vad pe Codrin .
Codrin- Ce is lacrimile astea?
Eu- Ce vrei ma, mam emozionat.
Codrin- Stiu.
Eu- Multumes. E cel mai frumos cadou.
Codrin- Stiu.Ma ia in brate si ma inbratiseaza tare. Atunci gin pe usa si Echo Sonia si Remus.
Sonia- Hoppaaaa, nou cuplu.
Eu- Taci drecu c frate-tu are iubita. Si ii arunc o perina.
Codrin- Măta are io nam.
Eu- Tunci cine era fata de azi? Aia cu care vorbeai la 15 .
Codrin - E o legiunara am rugato sa imi modifice o chitara ca so o facă ca a mea si sa scrie pe ea data.
Eu- Ah okkk...
Sonia- Ba da ce dracu ma. Esti geloasa.
Eu- Io geluasa. Nu ma.
Remus- Ba da ii. Si ii fut una.
Eu- No bun hai gata la culcare ca mi somn.Ies domni din camera si ne punem la somn.
TO BE CONTINUED....
. .
No io sper ca Vo plăcut. Oare ce o sa se întâmple mai departe? Lasati propuneri.
Vam pupat Ceaules.
CITEȘTI
Doi Nebuni 😜(CodrinBradea F.F.)
FanficJoy 16 ani,trimisă in Romania impreuna cu varul ei. Il va întâlni pe codrin. Si se vor intampla multe. Foarte multe.