Cap 31-Diego

92 3 2
                                    

O luna mai tarziu

Eu- Însfârşittttt!!!!  Dupa o luna am terminat si casa.

R- Daaa... Hey dar daca ne intreaba dece casa noatra e mai mare ce le zicem.

D- Ca nu e treaba lor

Eu-Ok gata cu prostiile.  Duceţii si pe ceilalti aici si aratatile casa eu am putina treaba.

Nu au mai comentat nimic si am plecat.
Ultima luna a fost destul de complicată. Am avut atat de multă treaba cu construcţia si planul casei ca am uitat si sa mai sun pe mama. Intrun sens mi'e dor de ea chiar forte mult si asi vrea sa o aduc aici dar nu vreau sa o bag in belelele mele. Dar o voi suna. Maine.

Iau cheile si cobor in gaeaj.

X-Hey printesa.

Eu- Prințesa e măta. Care e faza boy

A-Niciuna vroiam sa te intreb daca ai chef sa iesim. Am nevoie de relaxare. Si am o mica problema...

E-Care e problema Andy?

A-Diego... Ma sunat si are un jaf pentru mine dar nu vreau sa merg singur. Ma gândeam daca vreti sa ma ajutaţi... Eu chiar nu vreu dar nam de ales.

E-Cum adica nu ai de ales?

A- A zis ca daca nu o fac o sa se razbune pe voi. Si eu nu vreau pentru m'am atasat de voi si sunteţi familia mea.

E- Hey calmeaza-te va fii totul bine.

Nu pot sa cred după tot ce am facut pentru el... Chiar sa ajunga sa il ameninte pe Andy.
Pana aici. Cu riscul ca voi muri, imi voi lua inima in dinţi si voi pleca sa il infrunt. Am un plan si nu il va stii nimeni.

Nu ma gandesc doua secunde si ii spun lui andy sa vina cu mine in birou.

E- In seara asta vom da o petrecere. Cheamă pe cine vrei.

A- Si cu Diego cum ramane?

E- Nu te stresa pentu asta, ma ocup eu de tot.

A- Joy nu esti obligata sa..

E-Subiect inchis.

Sa făcut seara iar pentrecerea a inceput. Nu mai stiu de capul meu ,nu stiu ce sa fac. Dar de un lucru sunt sigura. Diego mi'o va plati.
Am luat o foaie si am inceput sa scriu doua lucruri. Testamentul (in caz ca lucrurile vor merge rău)  si o scrisoare pentru mama si pentru baieti.

Cobor jos in cautarea lui Remus.
Pierd o jumate de ora sa il caut dar intrun final il gasesc land andy si codrin.

E- Hey copilasi. Remus putem vorbii?

Toti ma saluta. Remus se ridică si vine spre mine.

R- Ce sa intamplat.

E- Nimic,  am vrut sa iti dau astea. Nu le deshide.

R-Ce sunt?

E- Momentan nu contează. Eu trebuie sa plec pentru ceva timp. Deschidele Maine.

Remus se uita la mine cam ciudat. Ma ia in brate si imi spune da am grija.
Il pup pe obraz si plec.

Ajug in garaj bag niste arme intro geanta, niste bani si ma pregatesc sa plec cand dintro data aud un zgomot si ma intorc. Din instinct scot pistolul

C- Hooo femeieeee.

E- Bagami-as ..

C- Ce faci, unde mergi? Team văzut ca vorbeai cu remus si cand ai plecat avea o data cam speriata.

Doi Nebuni 😜(CodrinBradea F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum