Dupa vreo cateva ore de stat la povesti vine sonia la mine si ma ia de o parte.
Are orivirea ei ciudata, e clar sia dat seama.S-Deci tu acum imi explici tot ce sa intamplat.
E-Sonia nu cred ca e cazul sa....
D-Nu. Acum vorbim.
E- Baaaa parca eram doar eu cu sonia.
Re- Ei uite ca acum suntem toti. Si eu vreau sa stih in ce prostii teai bagat.
R-Rebe vezi-ti de treaba ta. E o chestie delicata. Daca vrea sa vorbesca cu noi bine daca nu nu.
E- Pffff... Bine gata. Intrebati-ma ce vreti si raspund.
F- In primul rand cum pizda ma-tii ti'a trecut prin cap sa te bagi in cct asta. Baaa daca afla mata ne omoara pe amandoi.
E-1-nu ridica vocea 2- nu va afla 3- dintro prostie. Totul a inceput cand neam dis la cabana, eu si remus ne'am dus la o curs si acolo l'am cunoscut pe diego.
R-De acolo am tinut legatura cu el si cand noi am plecat in Italia ne'a dat un fel de job, sa il ajutam cu tubatul masinilor si chestii din astea.
D-Pana cand intro zii am mers la el sa ii ducem o maşină si nea zis ca vrea sa ne angajeze ca bodyguarzii lui.
C-Si tu? Se uita toti spre mine
E-Si eu. Eu eram fata nimeni nu sar fii aşteptat ca o fata sa le aiba cu masinile armele sau luptele. Asa ca in urmatoarele 3 luni diego nea luat sub aripa lui si nea invatat tot ce stie el. Masini, bani, lupte, traficuri, tot. Tot ce are legatura cu lumea lui.
D-Si asa incet incet joy a inceput sa fie mana lui dreapta.
R-Iar noi am devenit bodyguarzii ei.
F- Pai si daca erai mana dreaptă a lui diego de ce acum are treba cu tine?
E-Pentru ca ma sturasem sa fiu mana lui drepta si intro zii iam zis ca vreau sa fiu oe cont propriu si ca baieti vin cu mine. Lui nu ia convenit si de acolo suntem in situaţia pe are o stiti.
C-Asa si tu de ce ai plecat la el acum?
A- Din vina mea. Aveam niste datori la diego si ma amenintat spunandu-mi ca daca nu ii dau datoria inapoi le va face rău surorilor mele si voua.
E- Apropo unde sunt fetele?
A- Leam trimis in franţa la matusa mea. Nu puteam sa risc sa pateasca ceva.
D-Stati liniştiţi ca nu o sa mai pateasca nimeni nimic .
Re-Si acum spunene si noua ce tia facut diego.
E-Pai.... Ehm...
D-Cand am ajuns in locul unde era joy, am vazut un cadavru, mult sange si chesti naspa, iar joy a fost legata acolo ceva timp si e traumatizată.
Re-Hahaha mareata joy traumatizată de puţin sange.
R-Rebe inchide gura.
Re-De ce, spun adevarul.
E-Deci in primul rand nu sunt traumatizata din cauza aia. 2 nu e prima data cand vad un cadavru. 3daca nu inchizi gura te omor.
Re- Atunci de ce nu lasi pe nimeni sa se atinga de tine inafra de demian?
C-Sunteti impreuna.
D-Nu e treaba voastra.
Si au inceput sa se certe. Eu chair nu mai rezist, nu mai pot, vreau sa plec.
Gata pana aiciE- PENTRU CA AM FOST VIOLATA IN PLM!!!!!
SI ACUM INCETATI CU PROSTIILE.Nimeni nu mai zice nimic. Linişte. Toi se uitau cu mila la mine inafara de Remus si demian care stiau.
Echo in tot timpul asta nu a scos un cuvant. Se apropie de mine cu demian si imi face semn sa mergem in bucatarie.Ec-Inca nu stiu daa tot ce ati spus voi acum este real sau sunt prea beat si mi-am imaginat totul, dar... Hai sa bem.
E-Deci eram sigura ca esti beat, altfel dadeai replici hahaha. Oricum nu vreau mila voastra. Sa intamplat asta e. Nu am ce face.
Stau putin pe ganduri.
E-Sau poate ca am....
In momentul ala am o viziune. Stiu cum sa il fac sa mio plateasca . Diego pregateste-te. Tocmai ti'ai semnat condamna de moarte.
6 day later....
In zilele astea nu prea am stat in companie. Demian ce mai venea la mine sa vada cum sunt atat. In rest leam spus celorlalti sa nu ma deranjeze ca vreau sa imi revin singura.
Ranile mele sau vindecat. In tot timoul asta, nu a vonat durerea, sau usturimea lor, am reusit sa ma antrenez 50%% din ziua mi'am petrecut-o la sala de box, iar celelalt 50% la poligon. Trebuia sa ma antrrnez. Daca planul meu ar fii mers cum vroiam eu ar fii trebuit sa disoar pentru ceva timp daca nu pentru todeauna.
Nu ma gandesc la consecinte, nu ma intereseaza, singurul lucru de care sunt sigura e ca diego va muri. Iar nimeni nu va reusi sa ma faca sa imi schimb idea.
To Be continued...
__________________________________________________
No guys eu sper ca va placut. Daca vreti next lasati o steluta si multe comentari. Vam pupat.
CITEȘTI
Doi Nebuni 😜(CodrinBradea F.F.)
FanfictionJoy 16 ani,trimisă in Romania impreuna cu varul ei. Il va întâlni pe codrin. Si se vor intampla multe. Foarte multe.