- Szólj, ha esetleg bármi gond lenne.
- Oké.
- Candy és Grenda eléggé különös lányok. Nem hasonlítanak rád.
- Rendben.
- Mabel pedig meglehetősen hangosan horkol.
- Már volt alkalmam kitapasztalni a buszon.
- Csámpás pedig párszor rosszat álmodik, és olyankor visít éjszaka...
- Nézd, Dipper, ha kényelmetlen lenne neked, hogy ma a húgoddal és a barátnőivel alszom, akkor mondd csak ki.
Anita befejezte a fogmosást, és nekiállt elmosni a fogkeféjét. Dipper mögötte állt, nekitámaszkodva a fürdőkádnak. Mabel a szobájukban készítette elő a "titkos pizsamaparti kellékeit", ahogyan ő fogalmazott. Anita Dipper felé fordult. Dipper hosszú, barna pizsamaujját birizgálta zavarában. A fenyőfás sapkája nélkül a hajtincsei még rakoncátlanabbul álltak szét.
- Nem, dehogy zavar - szabadkozott a srác elvörösödve. - Csak gondoltam, hogy figyelmeztetlek pár apróságra, ennyi az egész. A húgom néha hajlamos túlságosan is...khm, harsányan viselkedni.
Anita és Dipper még ezelőtt megbeszélték Mabellel, hogy Anita inkább felköltözne a padlásra. Abban Anita is egyet értett, hogy furcsa lenne pár órás ismertség után egy szobába költözniük, meg ő is inkább szeretett volna egy kis külön teret magának. Mabel kiborulására Anita engesztelésképp feldobta a mai pizsamaparti ötletét. Mabel azonnal elalélt a gondolattól, és izgatottan belevetette magát a szervezésbe, telefonálva két helybéli barátnőjének.
Így, amíg Anita gondosan fogat mosott és zuhanyozott, addig Mabel a szobájában szervezkedett.
- Kedves tőled, de tényleg - mosolygott Anita, és kilépett a fürdőszoba ajtaján, karján a törülközőjével, amit még (legalább is, neki határozottan úgy tűnt) évekkel ezelőtt összekészített az anyja. - De, megnyugtatlak, ennél már jóval veszélyesebb dolgokba is belementem, Dipper. Egy pizsamaparti még nem a világ vége.
Dipper felnevetett. Mind a ketten átlépték a fürdőszoba küszöbét, és a szobájuk felé vették az irányt.
Az ajtó előtt megtorpantak egymással szemben. Dipper a padlásra igyekezett (erre az éjszakára szobát cseréltek - pontosabban, Mabel kitoloncolta a testvérét, mondván, fiúknak tilos a belépés. Ezt hallva, és a sminkelésre meg a pletykákra gondolva Dipper önként és dalolva adta át Anitának a terepet erre az egy estére).
Anita keze a kilincsen nyugodott.
- Azt hiszem, Mabel azt mondta, hogy mire végzek fürdőben, addigra Candy és Grenda már itt lesznek - jegyezte meg Anita.
Dipper félszegen bólintott.Pár pillanatig szótlanul nézték a földet. Anita fején átfutott, hogy talán most kéne újra rákérdeznie Billre. A lány fölpillantott Dipperre, a kócos hajára és az álmatlanság okozta, halványan sötétlő karikákra a szemei alatt. Megrázta a fejét. Lesz még más alkalom is rá. Most igazán nem akarta még ezzel is terhelni Dippert. A vak is láthatta rajta, hogy mennyire kimerült.
Anita úgy határozott, hogy ha ebben a percben Billel nem is, de a pizsamapartival ideje lesz szembenéznie. Egy fáradt mosoly kíséretében megtörte a néma csendet:
- Nos, akkor jó éjszakát, Dipper!
Anita egy lendülettel benyitott volna az ajtón, de Dipper hirtelen közbeszólt:
- Izé, holnap egy erdei túrát terveztem be magamnak. Megnéznék néhány régi helyszínt, pár adatot írogatnék össze. Tudod, amolyan naplóbővítő-program... - Dipper félénken megvonta a vállát. - Ha esetleg gondolod, akkor... nem is tudom, jöhetnél te is. Gondoltam, érdekelne az ilyesmi...de persze nem baj, ha nincs hozzá kedved, akkor azt is megértem...
BINABASA MO ANG
Egy hét Gravity Fallsban
FanfictionAnitát a Gravity Fallsba tartó buszon egy különös ikerpárral hozza össze a sors, és megismerkedik Bill Cipherrel, az erejét visszanyerni készülő álomdémonnal is, mit sem sejtve Bill és az ikrek szokatlan kapcsolatáról. A Weirdmageddon után öt évv...