Goniłem Philipsa motocyklem.Trevor naprawdę szybko jechał.Nawet nie zwrócił uwagi że rozjeżdżał przechodniów.Wyjąłem z kabury pistolet.Zacząłem do niego strzelać.Wiedziałem że na pewno znajdzie się taki człowiek co wezwie policję jak usłyszy strzały.Philips wjechał na autostradę.Na pewno na autostradzie znajdzie się jakiś radiowóz.Tylko może gdzieś dalej.Strzelałem dalej.Trafiałem w siedzenie obok.Nie wiedziałem czy Philips jest ranny czy nie.Przyspieszyłem motocykl.Byłem coraz bliżej pickupa.Nagle Philips zatrzymał auto.Ja nie zdążyłem zahamować.Mój motor wjechał w pickupa.Wyskoczyłem z motocykla i poleciałem kilka metrów w przód.Potem mocno oberwałemw chodnik. Miałem całe ciało obolałe.Nie miałem siły wstać.Leżałem na chodniku.Philips po zahamowaniu natychmiast przyspieszył.Już wiedziałem że uciekł.Nagle zobaczyłem czarnego Oracla.Wysiadła z niego Jennifer i jakiś gość z garniturem i z wąsami.Jennifer szybko podbiegła.Tajemniczy gość gdzieś zadzwonił.Pewnie dzwonił po karetkę dla mnie.Jennifer uklęknęła nade mną.
-Wszystko w porządku Will?Karetka już jedzie.-zapytała.
-Nic nie jest w porządku.Wszystko mnie boli.A kim jest ten gość?
-A ten.On jest komisarzem policji.Ma ciekawą wiedzę o Philipsie.
Nagle zacząłem tracić przytomność.Tylko usłyszałem wołanie Jennifer.
-Will patrz na mnie.GDZIE JEST TA KARETKA?
Straciłem już przytomność.
Jennifer
Pojechałam z komisarzem Davidem za karetką do szpitala. Will był w stanie krytycznym. Zaczęłam mieć wątpliwości czy Will ten wypadek przeżyje.A na dodatek był ranny przed wypadkiem.Prze ze mnie dostał kulkę tak naprawdę.W końcu karetka dotarła do szpitala.Szybko wysiadłam z czarnego Oracla.Pobieglam do ratowników medycznych.Will od razu trafił na operację . Chciałam wejść za Willem na operację być przy nim ale pielęgniarka mnie nie wpuściła. Ciągle był obok mnie komisarz David. Usiadłam na krześle obok sali w której Will miał operację.Komisarz usiadł obok mnie.
- David ,Philips pewnie uciekł z miasta nie?- zapytałam.
- Nie ma takiej opcji. Na każdej drodze , autostradzie dzięki której możesz wyjechać z miasta jest blokada policyjna. Każdy policjant musi aresztować Philipsa. Philips pozabijał sporo motocyklistów i ciagle robił ataki na Merryweather.
Nagle z sali operacyjnej wyszedł lekarz.
CZYTASZ
Agent FIB i agentka FIB
FanfictionW mieście Los Santos zostaje zastrzelony agent FIB Steve Haines.Dochodzeniem w sprawie jego śmierci zajmie się agent FIB William Black i agentka FIB Jennifer King.