Wyszedł z sali operacyjnej lekarz. Szybko podbiegłam do niego-Doktorze co z Willem?
- A pani jest z rodziny?
- Jestem jego dziewczyną.
- A to nic pani nie powiem chyba że pacjent się zgodzi.
Już lekarz mnie wkurzył. Musiałam wiedzieć jaki jest stan Willa. Postanowiłam inaczej się dowiedzieć informacji.Popatrzyłam czy nikogo nie ma na korytarzu. Popatrzyłam na Davida.
- David patrz czy nikt nie idzie.
Przygwoździłam lekarza do ściany.Wyjęłam z kabury pistolet.Przyłożyłam go do głowy lekarza.Wiem że ta taką rzecz mogłabym mieć kłopoty ale miałam to gdzieś.
- W tej chwili masz dwa wyjścia. Pierwsze powiesz mi co jest z Willem. Drugie nie powiesz mi nic o stanie Willa będziesz miał kulkę we łbie.To co wybierasz?
- Pierwsze wyjście.Pan William jest o krok do śmierci. Ta noc będzie decydująca.
-No dobra decyzja doktorze. Bardzo dobra.
Odłożyłam pistolet od głowy doktora. Lekarz odetchnął.
- A i jeszcze jedno doktorze. Nigdzie pan tego zajścia nie zgłasza. Rozumie pan?
-Tak rozumiem.
-Może pan iść. Proszę mnie informować o jego stanie zdrowia.
-Dobrze będę informował.
Lekarz zniknął mi z pola widzenia.Nagle podszedł do mnie David.
-Jennifer musimy iść złapać Philipsa.
-Nie David muszę zostać przy Willu.
-Jennifer chcesz złapać Philipsa? On musi odpowiedzieć za swoje czyny.
-Dobrze David. Idziemy zatrzymać Philipsa. Ale na noc zostaniesz ze mną na noc w szpitalu?
-Tak Jennifer. Zostanę z tobą na noc w szpitalu.
Wyszliśmy ze szpitala i poszliśmy z Davidem do Oracla jechać do klubu ze striptizem. Istniała szansa że Philips tam się ukrył.
CZYTASZ
Agent FIB i agentka FIB
FanfictionW mieście Los Santos zostaje zastrzelony agent FIB Steve Haines.Dochodzeniem w sprawie jego śmierci zajmie się agent FIB William Black i agentka FIB Jennifer King.