Güven

1.3K 636 298
                                    

*Devam ediyoruz...*

Evet Kelly'e kılıcı verdim ve beni orada bırakıp gitti. Aslında bir yanım ona güvenmemi istiyor. Çünkü beni o uçurumdan kurtardı, evine aldı ve ekmeğini yedirdi. Güvenmek zorundayım, ama bir yanımda güvenmememi söylüyor...

Ani bir karar ile Kelly'i takip etmeye karar verdim.

Hava hafiften kararmaya başladı. Acaba Kelly böyle nereye gidiyor ve benim takip ettiğimi anladı mı(?) Diye düşünmüyorda değilim...

Takip etmekten çok yorulmuştum. Dağlık taşlık uçurumlu bir yere geldi Kelly.

Dayanamadım ve "Kelly! Kelly!" diye bağırdım. Beni duymamıştı. Tekrar aynı şekilde "Kelly! Kelly!" diye bağırdım.

"Jack! Sen nereden çıktın. Yanıma gel!" diye bağırdı.

Hemen Kelly'in yanına doğru koştum.

"Jack beni neden takip ettin?" diye sordu Kelly.

"Çünkü korktum. Beni orada bırakırsın, gelmezsin diye düşündüm ve takip ettim."

Kelly; "Aptal seni hiç bırakırmıyım? " diye sitemle karışık bir soru yöneltti.

"Nereye geldin böyle? Niye beni yanında götürmek istemedin?"

Kelly; "Jack bak her şeyi sana en baştan anlatacağım. Beni sadece dinle sözüm bitince konuşursun."

"Dinliyorum Kelly." diye cevap verdim ona.

"Senin o rüyaları görme sebebin aslında benim. Sana büyü yapıldı."

"Ne diyorsun sen Kelly?"

"Sakin ol Jack. Korkma, beni dinle sadece."

"Tamam." dedim.

"Jackson varya, o sana büyü yaptı. Bende seni bu büyüden kurtarmak için uğraşıyorum. Sarı suyu bulup kılıcı kullanırsan sen öleceksin ve Jackson senin ruhunu kullanarak ölümsüzlük iksirine kendi ulaşacaktır."

"Sen nereden biliyorsun bunu Kelly?"

"Ben bir büyücüyüm Jack."

"Olamaz! İnanmıyorum, sen büyücü olamazsın Kelly."

"Çok özür dilerim Jack ama maalesef büyücüyüm. Bak bende ölümsüzlük iksirine ulaşmak istiyorum. Beraber hareket edersek sende bende ölümsüz olabiliriz. Sadece yapmamız gereken sana yapılmış kara büyüyü bozmak ve Jackson'un işini bitirmek olacaktır."

"Yeter Kelly! Daha fazla dinlemek istemiyorum. Biraz sende değerim varsa beni evime götür."

Kelly; "Üzgünüm Jack, bu büyü bozulmadan evine gidemezsin."

"Yaa inanmıyorum sana Kelly. Ben evime gitmek istiyorum."

"Bak Jack, lütfen bana inan. Biraz daha sabredelim. Büyüyü bozalım, istersen büyü bozulduktan sonra evine gidebilirsin. İstersen benimle kalırsın ölümsüzlük iksirine beraber ulaşırız"

"Bilmiyorum kelly şuan kafam çok karışık. Ben kim olduğumu bile unuttum, ben neredeyim bilmiyorum. Acaba bu bir rüyamı, eğer öyleyse uyanmak istiyorum."

"Jack hadi gel gidelim gece olmadan buradan."

Artık bu karmaşık durumdan çok sıkılmıştım. Kelly ile beraber bir mağaraya gittik geceyi orada geçirdik. Sabah olduğunda ise vakit kaybetmeden yola koyulduk.

Yasak DönüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin