Evet kelly'nin arkadaşı Lima geldi.Kelly'nin gözlerindeki mutluluğu, yüzündeki mutlu bir tebessümü görüyordum.
Kelly; "Hoşgeldin Lima. " diyerek çok sıkı sarıldı.
"Kelly seni çok özledim. "
" Sen onu birde bana sor. " diye cevap verdi Kelly ona.
Hoşgeldin Lima diyerek elimi uzattım ve Lima ile tanıştık.
Lima siyah bir elbise giymiş, saçları uzun esmer tenli minyon tipli bir kızdı.
Hava çok bulutlu ve baskındı, galiba yağmur yağacaktı.
" Kelly ben biraz odun toplayıp geleyim. "
"Kendini yorma Jack."
" Tamam Kelly "
Aslında bir bahane bulup Kelly ile Lima'yı yalnız bırakmak istemiştim. Çünkü konuşacak şeyleri vardır diye düşündüm.
Bulutlar iyice simsiyah olmuştu. Sanki akşam olmuş gibiydi. Hissediyordum, çok yağmur yağacaktı.
Hemen, odun topladım. Odunları kucağıma tam alacağım sırada, karşımda kırmızı bir gül çıktı. Acaba bu gülü koparıp Kelly'e mi versem (?) diye düşünmüyor da değildim.
'Yaa, Jack ver gülü. Sanki ne olacak?' Diye kendi iç sesimle münakaşaya girmiştim.
Gülü koparıp cebime koydum ve odunları kucağıma aldım. Hızlıca eve doğru gidiyordum.
Bir anda ortalıkta mavi-mor gibi bir aydınlanma oldu ve ardından yüksek bir ses geldi. Çok korktum. Odunları kucağımdan düşürdüm. Şimşek çakmıştı.
Hemen tekrar kucağıma aldım odunları ve koşarak eve geldim.
Odunları şöminenin oraya koydum.
Kelly ve Lima geldiğimi duymamıştı galiba, gidip haber vermeliydim.
Kelly'nin odasına doğru gidiyordum. Odanın kapısına geldim. Kapıyı tam çalacakken o anda benden bahsedildiğini duydum ve Kelly, Lima'ya şöyle diyordu:
"Lima, Jack çok yakışıklı ve iyi bir çocuk. Ben ondan hoşlanmaya başladım."
"Kelly sen ciddimisin?" diyerek şaşkınlığını belirtti Lima.
"Evet Lima ciddiyim."
"Peki Jack, ondan hoşlandığını biliyor mu?"
"Hayır bilmiyor. Ona söylemedim. Aslında korkuyorum."
"Neyden korkuyorsun Kelly?"
"Ben bir büyücüyüm ve o bunu biliyor. Nasıl olurda ondan hoşlandığımı söylerim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Dönüş
FantasyJack'in maceralarına hoş geldiniz. Onun hayatını ve maceralarını merak edenler, sizi Yasak Dönüş'e davet ediyorum.