Kitabın ilerlemesi için bir süre bölümleri kısa yazmak zorundayım. İstediğim sıralamaya ulaşırsam bölümler uzun olacaktır. Keyifli okumalar...😊Evet kelly ile birbirimize sımsıkı sarılıp ve gözlerimizi kapattık...
Sabah olmuştu gözlerimi hafiften açtım ve sağıma baktım kelly yoktu. Hemen " kelly kelly " diye bağırdım.
Kelly: "jack geliyorum" diye bağırdı.
Lima: "jack günaydın" diye seslendi.
" Sanada günaydın Lima. " diye karşılık verdim.
Kelly geldi ve " Günaydın jack. " dedi.
" Ağaçların orada ne yapıyorsun kelly? " diye sordum.
Kelly: "Meyve topladım jack, yiyeceğimiz az kaldı. " diye cevap verdi.
" Kaç günlük yiyeceğimiz kaldı? "diye sordum.
Kelly: "Sadece iki günlük kaldı. " diye cevap verdi.
Lima: " Kelly ve jack hadi çabucak yiyelim ve yola devam edelim. " diyerek acelece davrandığını fark ettim.
" Lima neden bu kadar acele ediyorsun? " diye sordum.
Lima telaşlı bir şekilde " Ormana ulaşmak için sadece üç günümüz var ve bizi yaklaşık on mil uzakta bekleyen üç tane at var. Atları alıp onlarla yola devam etmekten başka şansımız yok. Yoksa o ormana ulaşamayız ve hepimiz ölürüz. " dedi.
Ölmek istemiyordum acele etmemiz gerektiğinin farkına vardım.
Hemen hızlı bir şekilde yemeğimizi yedik ve on mil uzakta olan atların oraya gitmek için yola çıktık.
Lima: " Bu haritaya göre ormana ulaşmak için iki yüz elli mil kadar yol kat etmemiz gerekiyor ve sadece üç günümüz var. " diyerek bilgi verdi.
Çok hızlı olmamız gerekiyordu.
Kelly: " Jack daha önce hiç ata bindin mi?" diye bir soru yöneltti.
"Kelly doğruyu söylemek gerekirse hiç binmedim. " diyerek cevap verdim.
Kelly: " O zaman jack sen benimle beraber binersin. " dedi.
Yola devam ediyoruz ve yaklaşık beş mil kadar yol kat ettik bir bu kadar daha yolumuz olduğunun farkındaydım. En önemlisi de bu yola devam ederken hep aklımda kelly vardı. Sanki bir şeyler bana kelly'i düşündürüyor. Bu duruma anlam verememiştim. Aslında kelly'i seviyorum ama bu kadar kısa sürede nasıl bu kadar sevdim anlayamıyorum...
Lima: " Yolumuz çok az kaldı neredeyse geldik sayılır. " dedi.
Ne ara bu yol bitti anlam veremedim. Sanki yorgun olduğum zaman kafamı yastığa koyup uyuduğumda ve sabah uyandığımda ne ara sabah oldu der gibiydim zaman hızlı geçiyordu...
Sonunda on millik yolu bitirdik ve bizi bekleyen atların oraya ulaştık. Bizi bekleyen bu atlar üç tane biri bembeyaz saçları uzun ve gösterişli, diğerleri ise normal bir at zaten ben kelly ile beraber binecektim.
Lima: " Jack, sen kelly ile beraber ata bin. " dedi.
Kelly ile tamam dedik.
Hayatımda ilk defa bir ata bineceğim çok heyecan yapmıştım.
Kelly ve Lima ata bindi.
Kelly benimde elimden tuttup ata binmemi sağladı.
Kelly: " Düşmemen için arkamdan sımsıkı sarıl jack. " dedi.
Tamam diyip sarıldım sanki kuş tüyü yastığa sarılmış gibiydim yumuşacıktı...
Lima: " Hazır olun sadece atların su içmesi ve yemek için duracağız. "
Hazırız diye cevap verdik.
Sanki başrolü Lima oynuyordu. Biz de onu takip edecektik çünkü harita onda ve yolu o biliyordu...
Yola başladık ve Lima'yı takip ediyoruz. Benim içimde bir mutluluk var. Nedeni galiba Kelly' e sarılmış olmamdı. Hava gerçekten çok sıcaktı güneş kafama kafama vuruyordu. Yaklaşık 2 saat boyunca yola devam ettik ve Lima duraksadı...
Lima: " On mil ileride bir çöl var ve bu çölü aşmak içinde yüz mil kadar yolumuz var. " dedi.
" Kelly yine mi başa döndük? Yeni bir çöl daha bıktım artık. " diyerek sitem ettim...
Kelly: "Sakin ol jack. Yine başaracağız. Beni seviyorsan biraz kendine ve bize güven. " dedi.
" Tamam Kelly özür dilerim size güveniyorum. " dedim.
Asıl yolculuğumuz şimdi başlıyordu. Bizi nelerin beklediğini bilmeden, atlarımızın üzerinde yol almaya başladık.
↪Instagramdan takip etmeyi unutmayalım.😊
↪Instagram: yasakdonus
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Dönüş
FantasyJack'in maceralarına hoş geldiniz. Onun hayatını ve maceralarını merak edenler, sizi Yasak Dönüş'e davet ediyorum.