Sinirli bir şekilde kaşlarını çatarak " Olamaz o Lima değildir. Sen yanlış görmüsşündür. Jack Lima öldü bunu o kafana sok. " dedi.
Kelly inanmak istemiyordu. Haklıydı da ben de olsam inanamazdım. Zor olsa da inanmak zorundaydı. Bir şekilde Lima'nın ölmediğini yaşadığını inanmasını sağladım. Bana güvendi.
Altıncı hissim kuvvetliydi. Zaten ben bu teyzeyı gördüğümde iyi biri olmadığını hissetmiştim. Bu güne kadar hislerim genellikle beni yanıltmadı.Kelly: " O kadına bir oyun oynayacağız. Şimdi bir şey olmamış gibi davranacağız ve onun dediklerini yapacağız. Sandığa hapsedilmiş Lima'yı da kurtaracağız. " dedi.
" Evet bu yaşlı bunak kadına gününü gösterelim. " dedim ve yaşlı kadının yanına gittik.
Kelly sakin bir halde " Teyze bu çatıdan indirdiğimiz sandığı ne zaman açacağız? " diye bir soru yöneltti.
Yaşlı kadın: " Şimdi bu sandığı istesek de açamayız. " diyerek cevap verdi.
" Neden? " diye sorduk.
" Çünkü bu sandıği açabilecek bir anahtarı yok. Aslında var ama burada değil. " diye cevap verdi.
" Anahtarı nerede? " diyerek tekrar sorduk.
" Asanın içinde. Tabutun içindeki asa." dedi.
Kelly: " Yani o bahsettiğin dağa gidip asayı alacağız ve anahtar asanın içinde öyle değil mi? " diyerek sordu.
Kafasını sallayarak " Evet, canım dediğin gibi. " dedim.
" Peki ne zaman gideceğiz? "
" Yarın güneşin ilk ışıkları ile yola çıkarsınız. " diyerek cevap verdi.
Kelly kulağıma fısıldarak " Jack tam tahmin ettiğim gibi. " dedi.
Kafamı sallarayak " Tamam. " dedim.
Kelly: " O halde teyze biz biraz Jack ile odamıza gidip dinleneceğiz. Malum yarın bizi büyük bir yolculuk bekliyor. " dedi.
" Tamam canlarım siz gidip dinlenebilirsiniz. " dedi.
Odaya geldik ve Kelly " Jack tam tahmin ettiğim gibi davranıyor. Bu kadın bizi kullanarak ölümsüzlük iksirine kendi ulaşacak. " dedi.
" Bu duruma izin veremeyiz. " dedim.
Kelly: " Evet izin vermeyeceğiz ama izin vermiş gibi yapacağız. Bu gece yarısı büyü yapma hakkım gelecek. Lima'yı o sandıktan kurtarmaya çalışacağım. Bu kadın zinci büyüsü yapmış olmalı. Bu büyüyü zor olsa da bozmam gerekiyor. " dedi.
" Umarım kurtarabilirsin. Kelly, bu kadın Lima'yı nereden tanıyor? Neden bir sandığa hapsetti? " diyerek sorumu sordum.
" Bu sorunun cevabını bende bilmiyorum. Artık Lima'yı kurtardığımızda beraber bu sorunun cevabını alırız. " dedi.
" Gece pek uyuyamamıştım. Biraz şu yatağa yatıp dinleneyim. " dedim.
" Olur Jack sen dinlen. " dedi.
Yatağa uzandım ve gözlerimi kapadım. Derin nefes alıp vererek tekrar kendi iç sesimle konuşmaya başladım. " Neden bu durumlar bizim başımıza geliyor? Ne zaman rahata kavuşacağız? En önemlisi ben ne zaman evime döneceğim? " gibi sorular ile beynimi meşgul ederken uyku beni etkili altına alarak uzaklara çok uzak yerlere götürmeye başlamıştı...
↪Instagramdan takip etmeyi unutmayalım.😊
↪Instagram: yasakdonus
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Dönüş
FantasyJack'in maceralarına hoş geldiniz. Onun hayatını ve maceralarını merak edenler, sizi Yasak Dönüş'e davet ediyorum.