Lima Tekrar Aramıza Döndü

627 178 134
                                    

Uzak mı? Yoksa yakın mı? Kime göre neye göre? Ne için bu uzaklık ya da yakınlık? Bir mesafe mi? Yoksa hissediğimiz bir AŞK mı?

" Uzun ve yorucu bir yolculuğa tekrar başlıyoruz. Nasıl hissesiyorsun kendini Jack? " diye sordu.

Gülerek " Güzel duygular hissediyorum. Çok mutluyum. " diye cevap verdim.

" Yaa ne demezsin. " dedi.

Yolumuza devam ederken kara bulutlar gökyüzünü çoktan kaplamıştı bile.

Daha biraz önce hava güneşliydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daha biraz önce hava güneşliydi. Görünüşe göre gökyüzü de bizimle birlikte olmayacaktı.
Yolumuza devam ederken atın üzerinde bize doğru gelen Lima'yı gördük. Uzun bir aradan sonra onu görebilmiştik. Hemen atın üzerinden inip Kelly ile sımsıkı sarıldı.

" Lima seni çok özledim. Sakın bir daha beni bırakıp gitme. Senin öldüğünü düşündüm. " gibi şeyler söyleyerek göz yaşları döküyordu. Bu gözyaşları mutluluk gözyaşlarıydı.

Lima bana dönerek" Teşekkür ederim Jack. Senin sayende o sandıktan kurtuldum. " dedi.

" Ben bir şey yapmadım ki her şeyi Kelly yaptı. " dedim.

" İkinize de çok teşekkür ederim. " dedi.

Lima'nın tekrar aramıza dönmesine sevinmiştim. Ama Kelly daha çok sevinmişti. Gözlerindeki ve yüzündeki mutluluğu görebiliyordum. Artık eskisi gibi olabilmiştik.

Lima'ya şöyle bir soru sorduk " Neden o kadın seni sandığa hapsetti. "

" Bizim ölümsüzlük iksirine ulaşmak için geldiğimizi biliyordu. Bunu öğrendiğinde tahmin edemeyeceğim bir hapsetme büyüsü ile beni sandığa hapsetti. Sizi de o dağdan kendi evine getirmek için bir büyü yaptı. Şimdi sizi kullanarak o anahtara ve asaya ulaşmak istiyor. Ama kesinlikle bu istediğine ulaşamayacak. Biz hep birlikte o anahtara ve asaya ulaşacağız. Sonra tekrar dönüp o sandığı açacağız. Her şey o sandıkta gizli. Bu gizliliği açığa çıkarmak avuçlarımızın içirisinde. Sonrası ise mutlak güç ve ebedi yaşam... "

Instagramdan takip etmeyi unutmayalım.😊
↪Instagram: yasakdonus

Yasak DönüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin