*Dediğim gibi bir süre kitabın ilerlemesi için bölümleri kısa yazmak zorundayım keyifli okumalar... *
Işığa yaklaştıkça parlaklığı artmaya başlamıştı. Rüyamım tekrarı oluyordu. Işık büyüleyici etkisiyle bizi cezbediyordu. Bizi oraya doğru uzaklara çok uzaklara doğru sürüklüyordu. Sanki hipnoz edilmiş gibiydik, sadece o ışığa doğru gidiyorduk. Kim olduğunumuzu, neden buraya geldiğimizi unutmuş gibiydik. Işığa yaklaştıkça hafiften burnumuza güzel bir koku gelmeye başladı. Bu koku bizi iki kat daha sersemleştirdi. Bu koku sayesinde ışığa daha çok odaklandık. Her adım attığımızda ışık parlaklığı ve bu güzel koku da artıyordu...
Farkına varamadan ışığa iyice yaklaşmıştık. Gözlerimiz kamaşıyor artık ışığa bakamaz olduk ve bu güzel kokuda etkisini bayağı artırmıştı.
Herhalde bu güzel kokunun kaynağı ışığın oradaydı. Bu güzel cezbedici kokuyu kilometrelerce öteden hissetmeye başlamıştık. Artık iyice yaklaştık rüyamdaki gibi bizi cezbeden ışık karşıdaki dağın tepesinden geliyordu.
Rüyamdaki gibi bizi muhafızlar karşılayacak sanıyordum...
Ortada ne bir muhafız ne de bir insan var. Sessiz bir ortam çıt çıkmıyoryok.
Kelly: " Jack muhafızlar falan yok " diyerek bana seslendi.
Kelly bende anlamadım buraya kadar her şey normaldi ve rüyamdaki gibiydi ama buradan sonra rüyamdaki gibi olmadı diyerek üzgünlüğümü belli ettim.
Kelly: " Üzülme Jack bir çaresini buluruz. " dedi.
Ortalığa baktım ama limayı göremedim.
Telaşlı bir şeklde kelly " Lima nerede? " diyerek sordum.
Kelly: " Lima en son buradaydı. " diyerek cevap verdi.
" Nereye kayboldu bu Lima? " dedim ve " Lima!!! " diyerek bağırmaya başladık.
Kendi sesimiz yankı yapıyordu. Kendi sesimizden başka hiç bir ses yoktu. Lima ses vermiyordu. Nereye kayboldu? Başına bir iş mi geldi? diyerek düşünmeye başladık. Kelly oturup ağlama başladı...
" Kelly lütfen ağlama sen hiç merak etme limayı bulacağız. "
Kelly ağlar bir vaziyette " Jack beni bırakıp nereye kayboldu? Arkadaşımın başına bir iş gelirse kendimi asla affetmem. " dedi.
" Kelly sakin ol Lima'ya hiç bir şey olmadı onu bulacağız. Hadi kalk kendine gel şimdi ağlamanın zamanı değil. " diyerek moral veriyordum. Belki de Lima'ya bir şey oldu bilmiyoruz en iyisi onu aramak ama nerede arayacağız ki koskoca bir boşluk içindeyiz ne bir ses ne bir seda var ortada kimsecikler yok.
↪Instagramdan takip etmeyi unutmayalım.😊
↪Instagram: yasakdonus
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak Dönüş
FantasyJack'in maceralarına hoş geldiniz. Onun hayatını ve maceralarını merak edenler, sizi Yasak Dönüş'e davet ediyorum.