1.

1.8K 57 0
                                    

Crrr, zazvonil ten otravný zvuk mého budíku a začala hrát písnička Girls. Ihned jsem vyskočila z postele a šla se vypravit do školy. Odcházela jsem v 7:54 "Zase nestíhám" , zamkla jsem dveře a pospíchala do školy. Ve třídě už byly všichni a učitelka stála na chodbě . Zazvonilo na hodinu a měli jsme matematiku. Probírali jsme novou látku a nikomu to nešlo. Crrr "konečně přestávka " Jako každou jinou přestávku jsme se s kamarádkami setkávali na chodbě před naší třídou a povídali si o našich miláčcích M&M . Další hodinu jsme měli zeměpis a s učitelkou přišli dva kluci , ale já si jich nevšímala a byla jsem zabořena do mého bloku kde jsem si malovala. " Tohle jsou Marcus a Martinus " řekla učitelka a já jsem se rychle otočila . Opravdu tam stáli oni 💙💙 V naší třídě je nás jen 8 takže sedíme každý sám a máme velké lavice, ale i přesto učitelka posadila Martinuse ke mě a Marcuse k mojí kamarádce Terce. "Ahoj " řekl Martinus tiše. "Ahoj" odpověděla jsem mu a usmála se na něj, on mi však úsměv opětoval. "Nemáš nějaký papír na psaní ? Nemám tady žádný sešit" zeptal se mě , já jsem přikývla a vzala svůj blok do rukou. Otevřela jsem ho zrovna u nápisu Marcus & Martinus. Martinus se na mě jen roztomile podíval a usmál se .....

Omlouvám se, první díl je krátký. Další díly jsou už delší.

Marcus & MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat