25.

20 0 0
                                    

Nojo fotbal a kluci...

Poté co jsem umyla nádobí, šla jsem vzbudit ostatní. Nejdříve jsem šla vzbudit Tinuse s Kiki. Zaklepala jsem na dveře. Za nimi se ozval Tinusův hlas "dále" vešla jsem do pokoje a v místnosti byl jen Tinus. "kde je Kiki?"
Tinus ukázal na dveře koupelny a řekl "koupe se"
"Aha"
"Potřebovala jsi něco?"
"Jen, že je už 10 a už by jste mohli vstávat "
"Jojo Dík"
Jen jsem tam stála a pozorovala Tinuse. Stál tam jen s ručníkem kolem pasu a měl mokré vlasy. Taky má hezky vypracované břicho 💪 už půl roku chodí do posilovny a vážně mu to sluší.
"Ehm.."
"Ježiš promiň. Jen jsem se zamyslela.. znáš to... "
"V pohodě, já jen, že bych se rád převlékl.."
"Určitě.. Promiň už mizím"
On se jen zasmál a zavřela jsem za sebou dveře.
Vydala jsem se do svého pokoje a mrskla jsem sebou na postel. Vzala jsem si do ruky svůj telefon a měla jsem zmeškaný hovor od mé staré kamarádky. Dřív jsme se hodně bavily, ale pak jsme se pohádaly a tak přes rok jsme se nebavily. A jelikož jsem s ní moc nechtěla mluvit, rozhodla jsem se jí aspoň napsat, co potřebuje.

Zatímco kluci sledují fotbal, vyrazila jsem ven s Emmou nafotit nějaké fotky na instagram. Emma mi pomohla vybrat nějaké hezké oblečení z mého šatníku a poté jsme vyrazily. Cestou jsem se vyptávala jak to má s klukama. Emma se jen roztomile zaculila a svěřila se mi, že se jí jeden líbí, ale že to nesmím nikomu říct.
Vyfotila mě v lese a poté ještě ve městě. Myslím, že ty fotky budou stát za to .
Blíží se poledne a tak jsme se rozhodly vydat se domů na Macův slíbený oběd.
Když jsme přišli domů, kamarádi tam už nebyli a Mac kuchtil u plotny. Tinus prostíral stůl a Kiki telefonovala na pohovce. Zamířily jsme do naší ložnice a otevřela jsem svůj notebook, aby jsme se podívali na ty fotky.
Klasika... víc trapných fotek než normálních.. ale jsou opravdu hezké.
Mac pro nás přišel, že je oběd.
Sedly jsme si ke stolu a Mac podával oběd.
Udělal těstovinový salát s kuřecím masem a zeleninou. Moje nejoblíbenější jídlo.

Po obědě jsme si vsichni lehli na pohovku a pustili jsme si film. Okamžitě jsem usnula a to jsem nebyla ani unavená.
Probudila jsem se až v posteli přikrytá dekou. Mac seděl na posteli u notebooku a projížděl sociální sítě. Políbila jsem ho a obejmula jsem ho kolem pasu.
" No dobré ráno princezno"
"Kolik je hodin? Jak dlouho jsem spala ?"
" Je půl sedmý, ideální čas na večeři, dáš si něco ? "
" Vůbec nic nechci, jsem jen strašně unavená a vůbec nevím proč  "
" Tak se běž vysprchovat a jdi už spát, na tom není nic špatného "
" Asi to tak udělám, co ty máš v plánu teď ? "
" Kluci mi psali jestli bych nechtěl zajít do baru s nimi, tak kdyby ti to nevadilo ? Ale jestli chceš, klidně tu budu ležet s tebou"
" Né, v pohodě. Jen běž a pozdravuj je "
———

Probudila jsem se v půl 7 ráno a vedle mě ležel Mac. U postele měl kýbl. Asi mu nebylo dobře když se vrátil domů.

Vstala jsem a zamotala se mi hlava tak, že jsem běžela zvracet. Nebylo mi vůbec dobře.
Tak jsem si oblékla svůj župan a teplé pantoflíčky a šla jsem si udělat snídani.
V domě bylo ticho. Tak jsem si vzala sluchátka do uší a pustila si nějaké písničky. Udělala jsem si čaj a ovesnou kaši s ovocem. Sedla jsem si k baru a v klidu se najedla. Uslyšela jsem za sebou kroky a otočila jsem se. Zahlédla jsem Tinuse jak jde po schodech dolů.

Marcus & MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat