Myslím si, že v tom má prsty ta Pája. Sice ji vůbec neznám, ale podle mě je to hrozná holka.
Ráno jsem se vzbudila brzy. Vzala jsem si do ruky telefon a projížděla instagram. Tinus se probudil a věnoval mi polibek. Oba jsme se do polibku usmáli . Vstali jsme a převlékli se do čistého oblečení.
" Rodiště s Emmou odjeli něco zařizovat, takže jsme doma sami" řekl Tinus a já se usmála.
Tinus se šel vykoupat a já se šla nasnídat. V kuchyni seděl Marcus a prohlížel si mě. " Dobré ráno princezno, jestli chceš, vedle ledničky jsou vajíčka"
"Hele kocoure! Laskavě mi neříkej princezno a díky ráda si dám." Sedla jsem si vedle něj a on se na mě lišácky pousmál. "Hele já vím, že se to možná nehodí, ale co se stalo mezi tebou a Terkou?" Zeptala jsem se a pokračovala " Tinus mi říkal že se Terka opila a potom s někým tancovala na parketu, ale mě to přijde divné, protože Terka nepije." On se na mě zajímavě pousmál a řekl "jsi chytřejší než vypadáš, pojď se mnou nahoru, nechci aby to slyšel Tinus" šla jsem za ním a sedla jsem si na jeho postel. On zamkl dveře a sedl si ke mě. "Proč jsi zamkl?"
"Aby nás Tinus nerušil."
"Tak ok, a co se tedy stalo?"
"Podvedl jsem jí "
"Cože? Děláš si srandu ??!!"
"Nerozčiluj se"
"Já se nemám rozčilovat ? Podvedl jsi mou kamarádku?! S kým jsi ji podv..." Marcus mě přerušil polibkem.
"Co to sakra děláš ?!!"
"Přiznej, že mě miluješ"
"Nemiluju! Já miluju Tinu.." znovu mě políbil. Já se snažila odtrhnout, ale byl silnější. Později jsem se přestala bránit, protože to nemělo cenu.
"Ani? Kde jsi? " zavolal Tinus a já se odtrhla od Marcuse a snažila se odemknout dveře. Marcus mě chytl za ruku a přitáhl si mě k sobě. Začal mě líbat. "Ty debile! Odemkni ty dveře! Slyšíš?!" Zařval Tinus a bouchal na dveře. Naštěstí si vzpomněl že mají stejný zámek, a šel pro klíč. Marcus mě mezitím svalil na postel a lehl si na mě. Nemělo cenu se mu bránit, protože byl silnější. Najednou do pokoje vtrhl Tinus a Marcuse ode mě odtrhl. "Nebudeš si dovolovat na mojí holku! A už vůbec, se po ní nebudeš válet!" Dal mu pěstí a začali se tam prát. "Kluci dost! Slyšíte?!!" snažila jsem je od sebe odtrhnout. Chytla jsem Tinuse za ruku, on to nečekal, rychle se otočil a taky mi jednu vrazil. Moje hlava se otočila a do očí mi vběhli slzy. Běžela jsem si pro svou tašku a do ruky vzala Jess. Seběhla jsem schody a vyběhla ven.
Za sebou jsem jen slyšela Tinuse. "Ani, vrať se, moc se omlouvám, byl to reflex, promiň". Já ho ignorovala a běžela jsem dál. Vůbec nevím kam jsem běžela, protože jsem měla zaplavené oči. Běžela jsem do parku, kde jsem se uklidnila a šla domů.
Moje mamka ani ostatní nebyli doma, takže jsem měla štěstí. Šla jsem do svého pokoje a odhodila věci. Zabořila jsem hlavu do peřiny a brečela. Jess si ke mě přilehla a zakňučela. Já se na ni usmála, ale pořád jsem brečela. Někdo zaťukal na vchodové dveře.
"Jděte pryč! Nejsem doma! "
"Ani, promiň mi to, otevři"
"Tinusi vypadni! "
"Zlato, byl to reflex, moc se omlouvám, odpusť mi"
"Tinusi jsi pryč!"
Potom jsem už nic neslyšela, protože mě šíleně bolela hlava a já padala do tmy..."Ani, vstávej! " Slyšela jsem něčí hlas, ale nemohla jsem rozpoznat kdo to je. "Zlato, nenechávej mě tu samotného" znovu řekl a v tu chvíli jsem poznala, že to je Tinus. Pokoušela jsem se promluvit, ale nemohla jsem. Jakoby mi v tom něco bránilo. "Zlato prosím, já tu nech.." zbytek jsem už neslyšela, protože jsem nespíš zase usnula. Vůbec nevím co se to se mnou děje.
Po nějaké době jsem uslyšela další hlas. "Promiň Ani, tohle jsem opravdu nechtěl, netušil jsem co Tinus dokáže." Došlo mi, že tohle Tinus asi není, byl to Marcus. "To jsem taky netušila" v tuhle chvíli jsem si uvědomila, že jsem to vyslovila nahlas. Když chci mluvit, nejde to. Když nechci mluvit, jde to.
"Já tě miluju" když vyslovil tato slova, zahřálo mě u srdce, protože tohle mi Tinus moc často neříká.
"Já tebe... Nevím , asi .. taky tě miluju." Vůbec nevím, jak jsem něco takového mohla říct, netuším co to dělám.
Marcus se ke mě naklonil a dal mi polibek, který potom prohloubil. Chvíli jsme se tam líbali, ani jsem se nebránila, líbilo se mi to.
Do pokoje vtrhl naštvaný Tinus. Vrhl se na Marcuse a znovu se tam začali prát. "Kluci přestaňte! To by stačilo!" Poslední slovo jsem jen zašeptal. Nějaký přístroj začal pípat. Až teď jsem si uvědomila, že jsem v nemocnici. Kluci se přestali prát a běželi pro doktora. Přiběhli s partou doktorů a sestřiček. " Chlapci, tady nemůžete být, jďete na chodbu." Řekl doktor a kluci odešli.
Doktoři se postavili nad mě a já padala do tmy. V tu chvíli jsem myslela že umírám...
ČTEŠ
Marcus & Martinus
FanfictionPříběh o dvou kamarádkách, které se seznámí s Marcusem a Martinusem. Budou přátelé, ale možná i něco více. Na závěr se toho hodně komplikuje a výsledek najdete uvnitř. Příběh je někdy až zamotaný a některé části jsou 13+ -- " Já se ptám co tu dělá...