"Ani! Neblázni! Půjdu s tebou ať se ti to líbí nebo ne, jsi moje a nenechám tě jít samotnou."usmála jsem se a on mi úsměv opětoval.
Sbalili jsme si věci a šli ke mě domů. Naštěstí doma nikdo nebyl. Pobrala jsem ještě nějaké věci a peníze, protože u Marcuse jsem měla jen něco málo. Pro začátek jsme se šli ubytovat do hotelu. Bydleli jsme tam jen 2 dny, protože jsme zjistili,že tam je i Žárlivec.
Marcus měl kamaráda vedle ve vesnici tak jsme za ním jeli. Bydlel v dvoupatrovém domě s velkou zahradou. Zaťukali jsme na dveře a ve dveřích stál vysoký chlapec. "Čau"
"Čus , co tady děláš? "
" To je dlouhý příběh, hele vzpomínáš jak jsem ti kdysi pomohl?",
"No jasně, máš to u mě"
" No tak teď potřebuju pomoct já, nemám kde bydlet, takže se tě ptám jestli by jsme tady nemohli chvíli zůstat dokud to nějak nevyřeším "
" Jo jasně, rodiče jsou na dovolené tak jsem doma sám. "
"Super"
Po skončení rozhovoru jsme šli dovnitř. Ocitli jsme se v obýváku kde byla velká pohovka a obrovská televize. Položili jsme věci na pohovku a já jsem tam usnula.Pohled Marcuse
Anička usnula a já si šel sednout ke stolu. Tom si sedl ke mě a začali jsme si povídat. "Máš sexy a krásnou kámošku , jak se jmenuje? "
"Ty demente, to je moje holka. Jmenuje se Anička a opovaž se jí jen dotknout"
"Ty se tak máš, "
Chvíli jsme si tam ještě povídali a smáli se. Anička se probudila a přišla k nám. Tomovo oči na ni visely a já jsem ho vraždil pohledem. " Já jsem Anna a ty? "
"T... T.... Tomas "
"Těší mě "
"Mě t...t...taky "
Anička se zasmála a dala mi pusu. Tomas žárlil a já se zeptal kde budeme spát. "Ty budeš tady na pohovce a Anička u mě v pokoji"
"Tak na to zapomeň , Anička bude se mnou."
"Okey, tak v tom případě máte pohovku."
"Ok, aspoň tak"
Šli jsme se pře lesknout a Anička se šla vysprchovat. Já jsem mezitím připravil pelech a lehl si. Anička přišla ke mě a lehla si ke mě. Usnuli jsme v objetíPohled Aničky
Když jsem se probudila, Marcus připravoval snídani a Tomas seděl vedle mě a pozoroval mě. "Jsi krásná když spíš "
"Eee... Jo jasně, díky "
"Za nic neděkuj "
"Když dovolíš, ráda bych se převlékla.. "
"Však můžeš , já ti v tom nebráním "
"Tome nech ji aspoň převléknout. " Řekl Marcus a Tomas šel do pokoje. Já se převlékla a Marcus mi podal snídani. Po snídani jsme se šli projít s Jess. Šli jsme na louku kde jsme ji zase házeli klacíky. "Hele, za týden máme koncert v Norsku a byl bych rád, kdyby jsi jela taky."
" Marcusi, já bych ráda, ale nemám tolik peněz abych si koupila letenku a lístek, je to všechno hrozně drahé a myslím si, že sleva by mi nepomohla "
"Však já ti to všechno zaplatím a lístek dostaneš zadarmo "
"Marcusi, to po tobě nemohu chtít"
"Když říkám, že ti to koupím, tak ti to koupím. Prosím, já tě tam chci "
"Marcusi.. ale tohle je opravdu moc drahé "
"Ani prosím.."
"Nu dobrá... ale až si najdu nějakou práci nebo aspoň brigádu, tak ti to vše vrátím "
" Dobrá "
Dali jsme si pusu a šli domů. Sedli jsme si a pohovku a sledovali televizi až do večera. K večeři jsem udělala hranolky s masem a kluci si moc pochutnali. Umyla jsem nádobí a šli jsme spát.Probudil mě vibrující telefon. Volal mi Tinus. "Zvedni to.. možná se ti chce omluvit " řekl za mnou Marcus a já se na něj podívala. "No dobrá, dám mu 5 minut "
Vzala jsem telefon do ruky a přijmula hovor. "Ahoj, co chceš?"
"Ahoj, nečekal jsem že to zvedneš "
" Já taky ne. Co chceš ?"
" Hrozně moc bych se ti chtěl za všechno omluvit."
"..."
" Moc se ti omlouvám za všechno i za to, že jsem tě, jak to nazvat..."
"Podvedl ?"
" Dobře... i za to se ti omlouvám, jen jsem nedokázal snést, že ses líbala s Marcusem. "
" Tinusi, ale já tě už nechci, mám kluka a tebe nechci ani vidět "
Marcus mi do ucha zašeptal, abych na něj byla milejší, že on to myslí vážně a že ho to fakt moc všechno mrzí.
"Ty máš kluka? Koho ? Kdo je ten debil co mi tě vzal?! "
"Tinusi!! Nech toho! "
" Kdo to je! Dělej ! Chci mu rozbít držku!"
"Tinusi! "
Tinus mě však ignoroval, zavěsila jsem a do očí mi vběhly slzy. Marcus mě obejmul.
Smutně jsem řekla "Nechápu jak může být tak hnusný"
Když jsem se uklidnila, přemýšlela jsem,jak bude Tinus reagovat až se dozví že chodím s Marcusem. Raději jsem to nechala být. Marcus s Tomášem měli zápas, takže jsem byla sama doma. Šla jsem vyvenčit Jess na louku. Lehla jsem si na trávu a přemýšlela. Bylo krásné počasí a já jsem tam usnula. Probudila jsem se v 16:42. Rozhlížela jsem se a nikde jsem neviděla Jess. Volala jsem na ni. Ale ona nikde. Rychle jsem běžela domů. "Jess?!" Na zahradě ani v domě nebyla, ale byli tam kluci. "Co se stalo? "
"Jess zmizela " kluci se zarazili. Já běžela ven a všude možně jsem ji hledala. Kluci se rozběhli za mnou a volali na ní. Nikde jsme ji nenašli.
"Ani, je hrozně hodin, měli by jsme jít zpátky "
" A..A..Ale co Jess, nemohu ji nechat samotnou, co když se jí něco stane"
"Neboj se, bude v pořádku, ale my by jsme už vážně měli jít, je už tma a začíná být zima. "
"Dobře, ale slib mi, že ráno se jí vydáme znovu hledat."
"Slibuju "
S Marcusem jsme se chytli za ruce a šli jsme všichni domů. Rovnou jsme zamířili na pohovku a já, jelikož jsem byla hrozně unavená jsem hned usnula.
ČTEŠ
Marcus & Martinus
FanfictionPříběh o dvou kamarádkách, které se seznámí s Marcusem a Martinusem. Budou přátelé, ale možná i něco více. Na závěr se toho hodně komplikuje a výsledek najdete uvnitř. Příběh je někdy až zamotaný a některé části jsou 13+ -- " Já se ptám co tu dělá...