17.

642 26 0
                                    

Rovnou jsme zamířili na pohovku a já, jelikož jsem byla hrozně unavená jsem hned usnula.

Probudila jsem se celá zlámaná. "Marcusi vstávej, musíme jít najít Jess. "
"Ale nemusíme, pojď ještě spát ,vždyť je teprve  osm hodin "
"Marcusi! Včera jsi mi slíbil, že půjdeme hned ráno "
"Nech mě spát, nechci nikam"
"Slíbil jsi mi to, vyspíš se až ji najdeme. Proč nechceš? "
"Ani, podívej se ke dveřím.. "
Podívala jsem se tam a v teplém pelíšku z teplé deky ležela Jess. " Jess?! Co tady, děláš? Jak se sem dostala Marcusi ? "
"V noci jsem jí byl hledat, už jsi spokojená ? "
"Jo jasně, děkuju moc :* "
Dala jsem mu pusu a šla za Jess. Dala jsem ji jídlo a šla se obléknout. Marcus šel ještě spát, protože byl asi hodně unavený. Udělala jsem si snídani a potom jsem uklidila umyté nádobí. Trochu jsem poklidila a vydrhla podlahu.  Šla jsem si napustit vodu do vany, abych si chvilku oddychla. Dala jsem do vany hodně pěny a vlezla si do ní. S pěnou jsem si hrála jako malá a někdo zaklepal na vchodové dveře. Já jsem se trochu otřela a v županu s mokrou hlavou jsem šla otevřít. Stál tam Žárlivec. "Ale ahoj, tak ty to takhle táhneš i s Tomasem jo ? To by jsi mi taky mohla dát. "
"Cože? Ne! V žádném případě, já mám kluka! A Tomas, ty ani Tinus to není ! Co tu chceš ?"
"Chci mluvit s Tomasem"
"Ještě spí, přijď potom "
"To nepočká! Zavolej mi ho. Hned! "
Marcuse to vzbudilo a přišel za mnou. "Co tu sakra chceš?! "
"Tebe určitě ne! Chci mluvit s Tomasem "
"Hele, opovaž se cokoliv udělat.. Ani, dojdi pro Tomase"
"Ok, jdu pro něj "
Vyběhla jsem schody jen tak v županu, pod kterým jsem nic neměla a šla vzbudit Tomase. "Tomasi, máš návštěvu. "
"Twl! Kdo mě to zas chce! Ani spát nemůžu "
Šli jsme dolů. "Co tu chceš debile " začal Tomas.
"Potřebuju se s tebou domluvit, ohledně  toho zápasu "
Já jsem se s Marcusem raději oddálila a poslouchala jsem je.
Nic jsem jim už nerozuměla . Marcus si pustil televizi a já se vrátila do koupelny. Raději jsem si zamkla dveře a vlezla do vany. Byla studená, tak jsem ji vypustila a oblékla se. Vyfoukala hlavu a šla dolů. Žárlivec tam už nebyl a kluci se spolu koukali na televizi. "Nezahrajeme si něco? " Navrhla jsem, protože jsem se celkem nudila. " Jo jasně, mám super hru na počítači , naučím vás ji "
" Ale já myslela jako nějakou stolní, společenskou "
"Jo, aha. Tak to mám jen Monopoly "
"Super, tak to přines "
Tomas přinesl Monopoly a šli jsme hrát. Ze začátku jsem vyhrávala, ale potom se to otočilo a byla jsem na tom nejhůře. Prohrála jsem, tak mi Marcus nabídl, abych hrála s ním. Tak jsme hráli proti Tomasovi a vyhráli jsme. Potom jsme to sklidili a jelikož Marcus vyhrál, musel nás pozvat na oběd. Šli jsme do luxusní restaurace a objednali jsme si mořské plody, protože  jsem je ještě nikdy neměla a chtěla jsem je ochutnat. Vůbec mi to nechutnalo . Po obědě jsme šli domů a já se začala učit a dělat úkoly, protože zítra je škola. Marcus si sedl ke stolu vedle mě a pomáhali jsme si. "Ty prázdniny utekly rychle co?
"Přesně, ještě bych je chtěla "
Marcus se zasmál a oba jsme se ponořili do matematiky.
Když jsme měli vše hotové, Marcus se šel vysprchovat a já mezitím udělala večeři. Najedli jsme se a šli jsme si už lehnout. Tomas šel nahoru a mi na pohovku. Usnula jsem Marcusovi na hrudi.

Ráno
Zazvonil mi budík, a museli jsme vstávat, aby nám neujel autobus. Udělala jsem tousty k svačině a Tomas mezitím odešel do práce. Oblékli jsme se a něco snědli. Dala jsem najíst Jess a rozloučila jsem se s ní. Sebrali jsme tousty a šli na autobus. Ten přijel pozdě, takže jsme do školy taky přišli pozdě. Drželi jsme se za ruce a vešli do třídy, ve které už byla učitelka. Šli jsme k mojí lavici, seděl tam Tinus. Byla hodina takže bez keců jsem si sedla na své místo vedle něj a Marcus si sedl k Terce dopředu. Po hodině jsem šla na chodbu, jestli tam budou holky. Nepřišli, šla jsem za nimi, ale oni se se mnou nebavili. Vůbec jsem to nechápala. Zazvonilo na hodinu a já si šla sednout. Měli jsme zeměpis, takže jsem měla možnost přemýšlet. Celou hodinu jsem přemýšlela, proč se se mnou nebaví. "Nad čím přemýšlíš? " Zeptal se mě Tinus
"Kamarádky se se mnou nebaví a já vůbec nevím proč. "
"Aha, třeba  na tebe jen žárlí."
"Třeba, a nebo taky ne "
"Hele, a jsi na mě pořád naštvaná? "
"No... Ani ne, jen trochu "
"Aha, já tě pořád miluju, a nikdy nepřestanu "
Když to dořekl, začal mi rukou jezdit po stehně. "Tinusi nech toho" sundala jsem ze sebe jeho ruku, ale on ji tam zase dal. Drtila jsem mu tu ruku, aby, na mě už nemohl sáhnout. Zazvonilo na přestávku a já si ulevila. Terka odešla k lékaři, takže jsem si na další hodinu sedla k Marcusovi.

Marcus & MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat