Nemohla jsem usnout protože pořád křičel, tak jsem se sebrala a šla spát do obýváku na pohovku...
6:53
Vzbudila mě mamka , že jede nakupovat a potom musí ještě něco zařizovat tak přijede pozdě večer. Já jen nepříjemně kývla hlavou a šla spát dál.7:13
Pomalu jsem se probouzela a vylezla z postele. Pustila jsem si písničky a oblékla se. Po nějaké době jsem byla hotová a už jsem jen nakrmila své mazlíčky a utíkala do školy. Před školou už stáli Marcus s Martinusem a mávali na mě. Objala jsem je a Martinusovi jsem dala pusu. Jsem malá takže mi dalo zabrat se vytáhnout abych políbila Martinuse :) .Po chvíli přišla i Terka a okamžitě chytla Marcuse za ruku. Když jsme vešli do třídy, můj spolužák , který seděl za mnou se na mě díval vražedným pohledem a vypadalo to že hodně žárlí. Posadili jsme se a připravili na hodinu Matematiky. Psali jsme nečekaný test a já dostala za 5 a Martinus 1- , Terka 4 a Marcus 4. " Já myslela že ti matematika nejde ", potichu jsem zašeptal Martinusovi do ucha a šťouchla jsem ho do ramene. " To jsem si jen vymyslel abych byl s tebou " řekl a usmál se, úsměv jsem mu opětovala. Po skončení hodiny jsem šla s Terkou na chodbu kde na nás už čekaly kamarádky. Marcus i Martinus šli za námi a Marcus chytl Terku za ruku a Martinus mne. Holky jen koukaly nadšeným ale i zklamaným pohledem. Nevěřily vlastním očím a začali řvát a objímat je. Kluci je od sebe odtrhli a šli do třídy . "Proč jste nám neřekli že jsou tady a vůbec, jak to že jste nám neřekli že s nimi chodíte? " řekly a já s Terkou jsme se na sebe zajímavé usmály . Zazvonilo na hodinu a my jsme musely jít na další hodinu. Měli jsme přírodopis takže další nudná hodina , minulou hodinu přírodopisu jsme celou psali, takže teď jsme jen poslouchali což je pěkná nuda. Martinus ucítil že se nudím a pod lavicí mě chytl za ruku a usmál se na mě. Seděli jsme těsně vedle sebe a šeptali jsme si. Můj spolužák co seděl za mnou, říkejme mu třeba Žárlivec, tak na nás naštvaně koukal a hrozně žárlil. Terka s Marcusem se také drželi za ruce, ale ne pod lavicí, ale na lavici, tak aby to učitelka viděla .Když skončila škola, vyběhla jsem ven a čekala na ostatní. Popošla jsem kousek pod školu, ale tak aby mě viděli. Najednou slyším jak se za mnou někdo hádá, otočím se a byl to Martinus a Žárlivec. "Co si jako myslíš? Myslíš si že si sem nakráčíš a hned po ní vyjedeš? Jsi k smíchu ! " zařval Žárlivec. "To ty jsi k smíchu a po...." nedořekl Martinus, protože ho Žárlivec uhodil pěstí a zkopal ho. Rychle jsem běžela a brečela tak , že jsem pomalu neviděla na cestu. Začala jsem řvát na Žárlivce který jen plyvl na zem a namachrovaně odešel.
"Martinusi?! Martinusi! " hrozně jsem brečela protože Martinus se vůbec nehýbal. Naštěstí mě zahlédla Terka s Marcusem a sprintovali za námi. Terka zavolala záchranku a Marcus mi mezitím pomohl s Martinusem na lavičku.
Záchranka přijela asi po 10 minutách a jen ho dali do záchranky a kontrolovali ho, já jsem seděla na lavičce celá uřvaná a Terka mě utěšovala. Po 2 hodinách se záchranka otevřela a ve dveřích stal Martinus a nějaký doktor . "Není to nic vážného , ale potřebuje klid a hlavně odpočívat, takže nikam chodit nebude, má někoho kdo by se o něj postaral ?" zeptal se doktor a já vystřelila z lavičky a dala Martinusovi lehkou pusu a ten bolestí zasyčel. " Promiň Martinusi, já se o něj postarám pane doktore" řekla jsem a doktor mi předal Martinuse do rukou. Marcus mi s ním pomohl domů a Terka šla s námi. Marcus mel zápas tak šel a Terka se šla na něj podívat, takže zase jen on a já u mě doma.Pomohla jsem mu vyjít schody a šli jsme do mého pokoje a posadila jsem ho na mou postel. Na dveřích byl malý lísteček že se babičce udělalo zle a mamka ji raději bude kontrolovat kdyby se něco stalo. No a můj bratr a táta? Ten spal u kamaráda a táta byl někde s prací. Takže jsme sami doma, což mi nepřipadalo jako dobrý nápad ....
ČTEŠ
Marcus & Martinus
FanfictionPříběh o dvou kamarádkách, které se seznámí s Marcusem a Martinusem. Budou přátelé, ale možná i něco více. Na závěr se toho hodně komplikuje a výsledek najdete uvnitř. Příběh je někdy až zamotaný a některé části jsou 13+ -- " Já se ptám co tu dělá...