20.

736 27 16
                                    

Předem se omlouvám za chyby 😅😀

V Norsku měli zrovna prázdniny, takže jsem měla klidný týden, abych si v klidu vybalila věci.

Uběhl týden a já šla na novou školu. Ve třídě je hrozně moc žáků, na co nejsem vůbec zvyklá, ale nejhorší bylo, že neumím norsky. Domlouvala jsem se anglicky a musela jsem chodit 5x týdně na doučování.
Ve třídě se se mnou nikdo nebaví a už mě pomlouvají. Hned po škole jsem musela začít doučování. Naštěstí ta paní chodila k nám, takže jsem nemusela nějak extra dojíždět.
Večer jsem jen trochu poklidila a s únavou padla do postele. Vzpomínala jsem na Česko a mé "kamarády". Začalo se mi hodně stýskat a do očí mi opět vběhly slzy.
Takhle to chodilo každý den a já to už pomalu nezvládám. Je toho na mě moc.
Týden utekl hrozně pomalu, ale teď tady je víkend a mám volno.
Myslela jsem si jak ty víkendy budou hrozně super, ale nejsou. Nemáte tady žádné kamarády a nemáte se komu svěřit se svým problémy.
Ležela jsem jen tak na mé velké posteli a koukala na televizi.
Film mi skončil a já se nudila. Vyhrabala jsem z pod postele krabici od Marcuse a vytáhla lísteček s jeho tel. číslem. Naťukala jsem ho do telefonu a začala psát zprávu :
Ahoj Marcusi.
Je to tady katastrofa, nikomu nic nerozumím a nikdo se se mnou nebaví. Jen pomlouvají a ve třídě mi berou věci. Někdy se i stává, že mi seberou svačinu, zvrhnout na oběd apod. Myslím si, že to k tomu patří ale ....
Musím chodit na doučování norštiny 5x týdně, takže nemám žádný volný čas a jsem vůbec ráda, že dojdu do té postele.
Hrozně moc mi chybí Čechy, stará škola, ale hlavně ty a Tinus. Prosím ozvy se mi co nejdříve. Ann
Odeslala jsem zprávu a odhodila telefon. Jakmile jsem ho odhodila, ozvalo se cinknutí.
Telefon jsem vzala do ruky a odemkla ho. Odepsal mi. Rozklikla jsem zprávu.
Ahoj Ani.
Ani nevíš jak moc jsem rád, že jsi mi napsala a hrozně mi chybíš.
Jinak s tou školou by jsi měla něco dělat, nepřijde mi to normální. Začínají tě šikanovat a měla by jsi to co nejdříve řešit, aby to nedošlo ještě dál. Myslím, že to nebyl dobrý nápad se přestěhovat, když nic neumíš a potom to vše najednou doháníš a nezvládáš to. Měla by ses to učit s chudí a po malých částech. Jinak se to nenaučíš, věř mi.
Taky se mi hrozně stýská. Do Norska pojedeme příští týden, tak by jsme se mohli možná vidět. Jen potřebuju vědět kde bydlíš. Pošli mi prosím tvou adresu, dík.
A co jinak, jak se máš a co Jess?
Zatím, Mac❤

Já : nečekala jsem, že tak rychle odepíšeš. Ale tím, že nic neumím jsi celkem urazil. Bydlíme v ..... snad víš kde to je.
Jinak, Jess se má skvěle a já se mám celkem dobře. Teď koukám na televizi a co ty ?

Mac : promiň, jestli jsem tě urazil, nechtěl jsem. Tam kde bydlíte to vůbec neznám, ale pokusím se to najít. Jinak se mám taky super a s Tinusem makáme na nové písničce.

Já : se těším a doufám, že najdeš lehce. Kdyby ti to pomohlo tak to je velký bílý dům na konci ulice. A vedle je menší krámek s potravinami. Jsem celkem unavená, tak si jdu ještě chvíli odpočinout a doufám že ta písnička bude skvělá. Pá ❤

Marcus & MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat