Odpovědi jsem se však nedočkala a tak jsem mu napsala ještě několik zpráv ať mě neignoruje, že se mu za všechno moc omlouvám. Odpověď jsem nedostala.
Bála jsem se o něj, tak jsem mu zavolala. Hovor nepřijmul.
Vylétla jsem z gauče a vzala si klíče, které leželi na botníku vedle dveří. Obula si boty a nandala si světlý kabát. Nakrmila jsem Jess a šla...
Když jsem přišla k nemocnici, na sucho jsem polkla a vešla dovnitř.
"Dobrý den, mohu jít za Marcusem? "
"Ahoj, samozřejmě. Jdi tudy, potom zatočit do práva a po levé straně je pokoj 69." řekla a ukázala na dlouhou chodbu
" Dobře, děkuju "
"Není za co "
Poděkovala jsem a vyrazila dlouhou chodbou. Přišla jsem k pokoji 69 a potichu zaklepala.
"Dále" ozvalo se za dveřmi a já pomalu vešla do místnosti.
"Ahoj, jak je? "
"Ahoj, nečekal jsem, že přijdeš "
"No, já jsem ti volala i psala a ty jsi neodpovídal. Bála jsem se o tebe tak jsem přišla"
"Aha, no promiň. Mě se vybil telefon"
"Aha, a jak tedy je? "
"Jo, dobrý dnes mě už pustí domů. Takže se těším."
"Fakt? To je super! "
Přišla jsem blíž k Macovi a políbila jsem ho.
On se trochu posunul a uvolnil mi místo vedle něho. Poklepal na postel a já jsem si vedle něho sedla.Přišla sestřička, že už můžeme jít domů. Mac si vzal své věci, i když jich moc neměl a šli jsme. Zavolali jsme si taxík, který nás odvezl k Macovi domů. Tam nás přivítala jeho mamka, tedy spíš Maca a mě vraždila pohledem. Emma taky přiběhla a obejmula mě. Já ji taky.
Šli jsme dovnitř a sedli jsme si na pohovku. Po chvíli přijel Tinus s otcem, protože byl na tréninku. Přišel k nám a Tinus se s Macem pozdravili. Rodiče si povídali s Macem a já jelikož jsem jim zase nerozuměla,tedy jen pár okrajových slov. Tak jsem tam jen seděla a nudila se. Tinus se na mě podíval a šel pryč. Já jsem ho sledovala a on ukázal abych šla za ním. Šli jsme do jeho pokoje a sedli jsme si na postel. Jen tak jsme kecali, ale nic zvláštního. Rozrazili se dveře a v nich byl Marcus. Byl trochu naštvaný, ale myslím, že se uklidnil když viděl, že nic neděláme.
Vzal mě za ruku a šli jsme k němu a sedli jsme si na postel. "Hele a jak to tedy teď bude?"
Zeptala jsem se a on jen kývl hlavou
"No.. já jen, že bych se ráda vrátila do Čech. Tady mi nikdo nerozumí, rodiče mě neřeší a když už, tak na mě jen křičí. Tvoji rodiče mě taky nemají rádi a já nevím co dělat..." sklesle jsem řekla a hlavu sklonila dolů.
Marcus mi zvedl hlavu, tak abych se mu dívala do očí a řekl "Neboj, s námi se můžeš vrátit a moje rodiče si tě určitě časem oblíbí. A já bych byl jedině rád, kdyby jsi se s námi vrátila. "
"Vážně? Ale to asi nepůjde "
"Proč by to nešlo? "
"Rodiče,..."
"Ti to vědět snad nemusí ne?"
"No..."
Chvíli jsme si tam ještě povídali a potom se mnou šel Mac i Tinus k nám domů. Když jsme přišli k nám, odemkla jsem dveře a modlila jsem se, aby byl táta v práci. "Ahoj" zařvala jsem a z ložnice vyběhla mamka. Rychle seběhla schody a namířila přímo ke mě. Začala mě objímat a kontrolovat, jestli se mi nic nestalo. "Ahoj zlatíčko, kde jsi tak dlouho byla? Měla jsem strach"
"Mami? Mám s klukama nápad a než něco řekneš, prosím, vyslechni si ho. "
"Dobře"
Sedli jsme si na pohovku a začala jsem mluvit.
"Jelikož jsem tady celkem nešťastná a nemám žádné kamarády. Tak nás napadlo, že bych se s klukama vrátila do Čech. Zatím bych bydlela u nich a potom se uvidí. Jejich rodiče už o tom ví, sice jim to nepřijde jako dobrý nápad, ale kluci říkali, že to časem pochopí. Takže z toho všeho vyplívá, jestli bych se nemohla vrátit do Čech s klukama "
"No..."povzdechla si mamka "nepřijde mi to jako dobrý nápad, ale myslím že máš pravdu. Bude to pro tebe lepší."
"Cože? Fakt? Tobě to nevadí? "
" Proč by mi to vadilo? Já už chlapcům věřím a doufám, že se o tebe dobře postarají."
"To se nebojte, já se o ní postarám " řekl Mac a usmál se
"Tak si běž sbalit věci, táta tady může být, každou chvílku a nebude zrovna šťastný. "
"Dobře. Díky, mám tě ráda mami"a
"Já tebe taky zlatíčko moje"
Objaly jsme se a já si šla sbalit věci.
Asi po 15 minutách jsem zavolala na kluky, aby, mi šli pomoct s věcmi.
Zavolali auto a odnášeli krabice a tašky do auta.
"Tahle je poslední, děkuju " řekla jsem a všichni jsme šli před dům. S mamkou jsem se pořádně rozloučila a odjeli jsme ještě ke klukům domů, protože do Česka jsme jeli až za 14 dní.Uběhl měsíc
Je víkend a já jen tak ležím v posteli a přemýšlím. Rodiče jeli někam do lázní a Tinus s Emmou šli ven s kamarády. Nám se nikam nechtělo, takže jsem doma s Marcusem.
Marcus přišel do mého pokoje ( ano už mám svůj pokoj ) a lehl si vedle mě. Začali jsme si povídat a potom i líbat.
Marcus přejel na krk a líbal mě na krku, já jsem si to jen užívala a zaklonila hlavu. Během pár sekund jsme leželi jen tak nazí a Marcus začal sjíždět níž a níž. Já jsem jen vysoce zasténala a on byl u mého rozkroku. Strčil do mě dva prsty a přitom mě líbal. Já mu do polibku zasténala a on se šibalsky usmál. Potom vyndal prsty a svého tvrdého kamaráda do mě pomalu zasunul. Začal pomalu přirážet a po chvíli začal zrychlovat. Sice to bolelo, ale musím říct, že se mi to líbilo.
Už jsme jen leželi v posteli. Já měla položenou hlavu na jeho hrudi a on mě rukou hladil po zádech a po boku.
"Byla jsi úžasná"
"Ne, to ty "
"Ty"
"Ty "
"Dobře, tak oba " zasmáli jsme se.
Tento sex (xD) byl úžasný a líbilo se mi to.
--Uběhlo pár let a některé věci se změnili.
Přestěhovali jsme se do velkého města a já s Marcusem máme jednu velkou ložnici s obrovskou postelí.
Emma povyrostla a dostala psa, kterého si moc přála. Teď má na starosti svou fenu Niky a někdy i mou Jess.
Tinus si našel holku se kterou je moc šťastný a je to naše sousedka. Já ji s Macem nemám ráda, ale třeba se to časem změní.
A já? Nastoupila jsem na novou školu ( společně s klukama) a našla jsem si spoustu nových přátel. Máme takovou partu, říkáme si 'Blázínci'. Mám je nadevše ráda, ale mezi nimi je osoba, kterou mám nejradši. Je to má nejlepší kamarádka Lily.
S Marcusem se milujeme a jeho rodiče si mě už oblíbili a vzali mě do rodiny. Berou mě jako další dítě.Já doufám, že se vám tento příběh líbil a nezabijete mě za ten konec 😂
Jinak vám strašně moc děkuju za 1 000+ přečtení a 100+ hlasů.
ČTEŠ
Marcus & Martinus
FanfictionPříběh o dvou kamarádkách, které se seznámí s Marcusem a Martinusem. Budou přátelé, ale možná i něco více. Na závěr se toho hodně komplikuje a výsledek najdete uvnitř. Příběh je někdy až zamotaný a některé části jsou 13+ -- " Já se ptám co tu dělá...