Doktoři se postavili nad mě a já padala do tmy. V tu chvíli jsem myslela že umírám...
Pomalu jsem otvírala oči. Byla jsem v bílé místnosti a byla jsem napojena na několik přístrojích. Za dveřmi se ozval hlas a ptal se jestli může dovnitř. Otevřeli se dveře a v nich stal Marcus. "Ahoj"
"Ahoj"
"Jak je?"
"No, nic moc, nevím co se to mnou děje a proč tu vůbec jsem."
"No, když Tinus přišel domů, vyrazil jsem za tebou. Ty jsi mi neotevřela a ani neodpovídala. Bál jsem se, aby se ti něco nestalo. Rozrazil jsem dveře a hledal tě. Ležela jsi na posteli úplně bezmocná. Myslel jsem, že jen spíš, ale ty jsi se neprobouzela. Zavolal jsem Tinusovi, ten okamžitě přiběhl a začal na mě řvát co jsem ti zase udělal. Zavolali jsme záchranku, která si tě odvezla. Taxíkem jsme jeli za tebou. No a potom jsme šli za tebou, nejdříve Tinus a říkal že s ním nemluvíš. A potom jsem sem šel já a ty jsi mi řekla, že mě miluješ. Začal jsem se s tebou líbat a potom sem vtrhl Tinus. Začal se se mnou prát a mezitím ti začal pípat přístroj a my tě ztráceli. Přiběhli doktoři a my museli jít na chodbu, no a teď jsem tady."
" A kde je Tinus?"
"Tinus je na mě hodně naštvaný, vůbec se mnou nemluví a pořád brečí, proto zůstal doma"
"Tak to jo" řekla jsem a nahodila smutný výraz.
"Doktoři říkali, že tady zůstaneš do zítřka. Budou tě pozorovat a zítra tě dyžtak pustí domu."Další den
Ráno ke mě přišla sestřička a oznámila mi, že dnes mohu jít domů. Já se tiše zaradovala a zavolala Tinusovi. Hned jsem to na něj vyklopila a on se ani trochu neradoval. Zavolala jsem tedy Marcusovi, říkal že je tady za 30 minut.
Opravdu za 30 minut tady byl. Dal mi pusu a já se už ničemu nebránila a nechala si to líbit.
Jeli jsme k nim domů, Tinus o mě nevěděl. Šla jsem do Tinusova pokoje a na posteli se líbal s tou holkou z fotky na instagramu , myslím že se jmenuje Pája. "T..Ti..Tinusi!? Jak jsi mi to mohl udělat?!"
"Ani j..já ti to vysvětlím"
"Jak chceš tohle vysvětlit ? Prostě jsi využil chvilky co jsem tady nebyla! Prostě jsi mě podvedl! Ježiš to bylo keců, budu tady s tebou napořád, nikdy tě neopustím, miluju tě, budu tě ochraňovat..."
"Ale já tě pořád miluju, a ty jsi mě taky podvedla! S Marcusem!"
"Cože?! To on po mě vyjel! Nemohla jsem se bránit a to v té nemocnici, byla jsem bezmocná "
"Jo jasně..."
"Víš co ? Ocucávej si tady tu Pavlínu ! Rozcházíme se!"
"Ani..." Se slzami v očích jsem běžela Marcusovi rovnou do náruči. Ten si mě přitiskl a já mu brečela do ramene. Měl celé mokré tričko od mých slz. "To bude dobrý Ani, nech toho debila, on ti za to nestojí." Snažil se mě utěšit a já si ho ještě víc přimáčkla k sobě. Dal mi pusu do vlasů a pomalu mě odtrhl. "Půjdu udělat něco k jídlu ano ? Sedni si tu na postel, Jess je pod postelí určitě ji ráda uvidíš." Řekl a odešel. Já si sedla na postel a mazlila se s Jess. Ťuk Ťuk. Někdo zaklepal na dveře a já hned věděla, že to bude Tinus. "Tinusi vypadni!" Žádný hlas se neozval. Bylo slyšet jak něčí ruka pomalu sjíždí po dveřích dolů. Po chvilce přišel Marcus a přinesl talíř palačinek se zmrzlinou. Sedl si vedle mě a nabídl mi. Já jsem to hned rychle hltala, protože v nemocnici neměli moc dobrá jídla, tak jsem měla hlad. "Wow,máš asi velký hlad co ? Celkem rychle jsi to do sebe cpala." Řekl a zasmál se, já se na otázku jen usmála. Odnesl špinavý talíř a přišel zase za mnou. "Nechceš na čerstvý vzduch? Jess by taky ráda šla."
"J..já nevím, tak možná asi j...jo "
Marcus se usmál a podal mi bundu, já si ji oblékla a připnula Jess na vodítko. Šli jsme se projít na louku. Uprostřed louky byla lavička, tak jsme si na ni sedli a Jess jsme házeli klacíky.
Marcusovo ruka chytla tu mou. Já se na Marcuse hezky usmála a on mi úsměv opětoval. Sledovala jsem jeho krásné oči a on zas ty mé. Pomalu jsme se k sobě přibližovali. Když jsme byly tak blízko, že stačilo pohnout rtem a dotkla bych se toho jeho. Jess štěkla. Oba jsme se zasmáli a oddálili se.
V hlavě mi začali běhat myšlenky, že to jak Jess štěkla, mohla dát signál, abych to nedělala..
Šli jsme domů a před domem se Tinus s Pajou loučili polibkem. Zase mi do očí vběhli slzy a jedna mi i tekla po tváři. Marcus si toho všimnul a palcem mi ji setřel. Chytl mě za ruku a šli jsme domů. Tinus seděl na gauči, a když uviděl, jak mě Marcus drží za ruku, přišel k nám a zase začal řvát na Marcuse. Mě to už přestalo bavit, poslouchat ty jeho kecy, tak jsem zakročila.
"Že ti to není blbý Tinusi! Ty se tady líbáš s Pajou a podvádíš mě, a já nemohu držet někoho za ruku? Seš fakt ubohej, já už k tobě nepatřím! Nepatřím nikomu! "
Šla jsem s Marcusem a Jess nahoru. Převlékla jsem se do nějakých hadrů a šla si k Tinusovi pro zbytek mých věci, které jsem tam nechala. Odnesla jsem si je k Marcusovi a roztřídila do skříňky, kterou mi Marcus vyklidil. Večer jsem se šla vykoupat a v devět jsem šla do postele. Byla jsem unavená takže jsem usnula poměrně brzy.
Ráno jsem se probudila v Marcusovo objetí. On byl jen v trenýrkách, podívala jsem se na sebe a oddychla si. Vstala jsem a převlékla se. Udělala snídani a snědla ji. Šla jsem nahoru a Marcus už byl vzhůru. Sedla jsem si ke stolu a začala si kreslit. Marcus ke mě přišel a zvedl mě že židle. "Co kdyby jsme dnes byly jen ve spodním prádle a koukali na filmy?"
" Na to prádlo zapomeň, ale s těmi filmy souhlasím."
On si oblékl kalhoty a já se dívala na jeho vypracované břicho. On si oblékal tričko, ale když mě uviděl, zasmál se a sundal si ho. "Co děláš? Obleč si ho"
" To nemůžu, tobě se až moc líbí moje břicho"
"Kecko! Obleč se "
Zasmáli jsme se a on si oblékl tričko. Sedli jsme si na postel a pustili si komedii. Po chvilce nás to přestalo bavit a on se na mě ďábelsky usmál. Já jsem nechápavě nadzvedla jedno obočí. On se zasmál a šel dolů. Když přišel, měl něco schovaného za zády. " :O co to máš? Ukaž"
"Tak se postav a zavři oči, jinak to neuvidíš." Jak řekl, tak jsem udělala.
"No tak už mě nenapínej"
"Tak a teď je otevři."
Klečel přede mnou a v ruce měl 10 růží. "Budeš mou holkou?" Řekl a já stála a vůbec jsem se nehýbala. "Já věděl, že nebudeš chtít"
"O můj bože, to ne. J..J..Já .... ano budu tvou holkou, a moc ráda" On se zaradoval a dal mi pusu. Potom mi podal těch 10 růží a řekl " Budu tě milovat, dokud nezvadne ta poslední růže" mě spadl úsměv ze tváře a prohlížela jsem si růže. Všimla jsem si, že jedna je umělá a znovu jsem se usmála. Dala jsem ty růže do vázy a objala Marcuse. "A ještě pro tebe něco mám"
"Marcusi, já ale nic nepotřebuji. Mám vše co bych chtěla."
"To mi nevadí, já si tě budu rozmazlovat :) "
"Marcusi...."
Přišli jsme k velkému obchoďáku a řekl mi, že mi koupí co budu chtít. Rovnou jsem zamířila k oblečení, ale nic moc neměli, Marcus navrhl, že mi koupi nějaké sexy spodní prádlo. Tak jsme se vydali něco najít. Našli jsme jeden super obchod a Marcus mi vybral černou podprsenku s krajkou a celkem průhledné kalhotky taky s krajkou. "Marcusi, v tom se ti budu až moc líbit "
"Co kdyby jsi to vyzkoušela hned dneska? "
" To nepůjde, je to moc drahé, kup mi lízátko, to stačí :)"
"Na cenu ty dnes vůbec nekoukej! Když ti to chci koupit, tak ti to koupím a žádné vymlouvání, že je to moc drahé."
Smáli jsme se tam oba dva, já si to vyzkoušela a celkem se mi to i líbilo, Marcus má fakt hezký styl a dokonce i trefil mou velikost.
Šli jsme domů a já se šla osprchovat. Když jsem se osprchovala , otevřela jsem dveře koupelny a na zemi byly poházené lístky růží. Vedli do něčí ložnice až na postel. "Marcusi, není to náhodou ložnice tvých rodičů? "
"Je, ale na tom nezáleží, rodiče s Emmou jsou pořád pryč a Tinus spí u Páji. Když to dořekl spadl mi úsměv a nějak mi to i vadilo. " Juj, promiň Ani, to jsem nechtěl"
"To je v pohodě " usmála jsem se .
"Tak já bych se měla jít převléknout"
"Dobře, to bys měla"Pohled Marcuse
Otevřeli se dveře ložnice a v nich stála Anička. Měla na sobě jen to spodní prádlo co jsme spolu koupili. Fakt jí to slušelo, byla opravdu sexy. Já jsem ležel jen v trenýrkách na posteli a ona ke mě přišla. Lehla si vedle mě a prstem mi přejížděla po břiše. Stoupli jsme si a já jsem ji začal líbat a její ruce se přemístili do mých vlasů. Hladila mě po zádech a já ji držel za boky. Potom jsem sjel níž a moje ruce přistáli na jejím zadku. Má ho tak boží, stiskl jsem ho a ona mi zavzdychala do ucha. Já se usmál a svalil ji na postel. Lehl jsem si nad ní a líbal ji. Později jsem přešel na její krk a potom i níž a níž. Rozepl jsem ji podprsenku a zase jsem sjel níž až jsem byl u toho skvělého místa. Sundal jsem ji kalhotky a ona mě trenýrky. Líbali jsme se tam a já si nasadil kondom a vnikl jsem to ní. Ona zavzdychala a nehty zaryla do deky. Pomalu jsem přirážel a potom i zrychlil. Ona měla zaryté nehty do deky a vzdychala.
Po skončení mi ležela na hrudi a oba jsem popadali dech. "Byla jsi skvělá"
"Ne, to ty jsi byl skvělý"
"Dobře, oba jsme byly skvělí"
Dali jsme si pusu a v objetí usnuli.Pohled Aničky (mě)
Ráno nás probudil křik. Rychle jsme vyletěli z postele a Marcusovo mamka stála ve dveřích ložnice a koukala na nás. Já se schovávala za dekou a Marcus v podstatě taky. "Myslela jsem si, že aspoň ty jsi rozumnej Marcusi" řekla jeho mamka a zklamaně odešla. Oba jsme se rychle oblékli. Marcus šel za mamkou a já uklízela ten nepořádek. Kondom a lístky na zemi a na posteli.
Po té co jsem to uklidila, přišel zklamaný Marcus. "Musíme odejít, mamka tě tady už nechce. Že prý děláš moc velký bordel, snažil jsem se to vysvětlit, ale ona mě neposlouchala."
"Ok, chápu..."
"Ale neboj, půjdu s tebou, ať se to mamce líbí nebo ne"
"Ne, zůstaň s rodinou, s tou ti bude lépe"
"Ani! Neblázni! Půjdu s tebou ať se ti to líbí nebo ne, jsi moje a nenechám tě jít samotnou."usmála jsem se a on mi úsměv opětoval.
ČTEŠ
Marcus & Martinus
FanfictionPříběh o dvou kamarádkách, které se seznámí s Marcusem a Martinusem. Budou přátelé, ale možná i něco více. Na závěr se toho hodně komplikuje a výsledek najdete uvnitř. Příběh je někdy až zamotaný a některé části jsou 13+ -- " Já se ptám co tu dělá...