13.

676 30 1
                                    

Lehl si vedle mě a v objetí jsme usnuli.

Ráno jsem se probudila a Tinus ještě spal. Tiše jsem vyklouzla z jeho objetí a dala mu pusu na čelo. On se jemně usmál, ale spal dál. Já toho využila a šla udělat snídani.
"Dobré ráno, copak to kuchtíš?" zeptal se mě Marcus a usmál se
"Palačinky, chceš snad taky? "
"Pokud mi taky jednu uděláš budu rád " zasmáli jsme se oba dva
"Jasně"
Když jsem je dodělala, pár jsem jich nechala Marcusovi a zbytek jsem nesla nahoru. Tinus už byl vzhůru a seděl na posteli. Podala jsem mu talíř s palačinkami a já mu dala pusu. "A já pusu nedostanu?" ozvalo se ze dveří. Ve dveřích byl opřený Marcus a usmíval se na mě. Šla jsem k němu " nene, ty jsi dostal palačinky, to ti musí stačit "
"A co za tvoje suché oblečení"
Mě se rozzářil úsměv na tváři když jsem konečně měla suché oblečení, protože mě už nebavilo nosit velké oblečení.
"Marcusi dej jí to ! Dělej!" zařval Tinus
" Nene, něco za něco, oblečení za pusu "
Tinus naštvaně vstal a Marcuse vraždil pohledem. Tinus mu vytrhl oblečení z ruky a podal mi ho. "Díky."
"Tinusi, ty seš fakt debil. "
"Nebudeš líbat mou holku debile!"
"Kluci klid! "
Zavřela jsem se s Tinusem v pokoji a oba jsme se převlékli do čistého oblečení.
"Marcus už nechodí s Terkou?"
"Ne.... Počkat, ty to nevíš? "
"Ne? Nikdo mi nic neříkal, s Terkou jsem se dlouho neviděla a nebyla jsem s ní ani v kontaktu. Co se stalo? "
"No, šli spolu na párty a Terka byla totálně opilá a na parketu to tam rozjížděla s někým jiným. Marcuse to totálně vytočilo a řekl že už nikdy nechce mít holku. No a ty se mu hrozně líbíš, ale já tě miluju a budu tě chránit, nic si na tebe nedovolí"
"To jsem nevěděla, je mi ho líto. Nemám si s ním promluvit? "
" To asi radši ne, ještě by si na tebe něco zkusil "
" Neboj se o mě lásko, dokážu se o sebe postarat sama :)"
"Nikam nechoď, buď tu se mnou, potřebuju rozveselit"
" Dobře, uděláme „Skus se nesmát Challenge„ souhlasíš?"
"Jasně že jo"
Tinus zapl notebook a pustili jsme nějaká vtipná videa. Neustále jsme se smáli, nešlo přestat. Po chvilce do pokoje přišla zase Emma že vrací Jess, vůbec jsem si nevšimla že si ji půjčila. Dala jsem ji najíst a šla se s ní mazlit. Potom jsem ji nasadila obojek a přilnula vodítko. "Jdu se s Jess projít, jdeš se mnou Tinusi? Aby se mi něco nestalo? " Tinus naznačil, že by radši zůstal doma, ale nakonec šel. Šli jsme se projít na louku a házeli jsme Jess klacíky. Asi po dvou hodinách jsme šli domů.
Doma jsem si napustila horkou vanu a relaxovala jsem. Mamka nás volala na večeři a celkem mě překvapilo, že na mě už není naštvaná a nevraždí mě pohledem. Po večeři jsem pomohla uklidit nádobí.
Pak jsme všichni sledovali televizi a zahráli si společenské hry. Bavila jsem se jako nikdy jindy a Marcus na mě pořád koukal.
Cítila jsem se jako doma.
Začalo se mi stýskat po mamce a zbytku rodiny, ale kdyby mě tam mamka chtěla, zavolala by, nebo by aspoň napsala.
Asi v deset hodin večer jsme šli spát. Když jsem šla do pokoje Marcus si mě prohlížel a lišácky se usmál.
Když jsme s Tinusem leželi v posteli, dali jsme si pusu a usnuli jsme v objetí. Tedy spíš Tinus usnul, já nemohla usnout, protože jsem pořád přemýšlela o Terce a Marcusovi.

V mojí mysli
Přijde mi hodně divný, že by tohle Terka udělala. Nikdy alkohol nepila. Vždy vypila jen nějaký drink bez alkoholu. V životě nebyla opilá a najednou tohle? Přijde mi to hodně divný. Buď mi Tinus nechce říct pravdu, anebo si Marcus něco vymyslel a ten výmysl řekl Tinusovi a ten mě.
Myslím si, že v tom má prsty ta Pája. Sice ji vůbec neznám, ale podle mě je to hrozná holka.

Do komentářů mi napište, co si myslíte o Páje :D

Marcus & MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat