9.

778 29 1
                                    

Rozešli jsme se do svých pokojů a oba pokoje se zamkli.

Tinus mě začal líbat a já spolupracovala. Potom odešel na záchod a já jelikož jsem byla hrozně unavená jsem usnula. Už jsem jen cítila jak mě někdo přikrývá, lehá si ke mě a objímá mě .

Pohled Tinuse
Když jsem přišel z toalety, ležela tam. Moje princezna usnula. Přikryl jsem jí peřinou. Převlékl jsem se a lehl jsem si k ní. Ona se zajímavě usmála. Dal jsem jí polibek do vlasů a v objetí se snažil usnout. Nešlo to, od vedle se ozývaly velké rány, vrzání postele a řev. Nebylo to řvaní o pomoc, ale že si to někdo užívá. Asi si Marcus a Terka užívají zasmál jsem se, ale zároveň zesmutněl, chtěl jsem taky. Moje princezna sebou cukla a já jsem si ji přitiskl více k sobě. Po dlouhé době ty rány přestali a já měl chvíli čas abych usnul protože Marcus jak ho znám, si dává jen přestávky.

Ráno

Pohled Tinuse
Vzbudil jsem se a zasmál se protože jsem si vzpomněl na včerejší noc. Převlékl se a šel udělat něco k snídani. Udělal jsem vše dvakrát, pro sebe a pro mou princeznu. Čaj, rohlíky, salámy, sýry, rajčátka, pomazánky, jahody, čokoláda, lívance a palačinky. Vše jsem dal na takový stolek a odnesl ho princezně do postele. Probudil jsem jí polibkem, ona se usmála a přitáhla si mě blíž. Sedla si a překvapeně a radostně se na mě podívala. "Krásná snídaně pro moji krásnou slečnu" řekl jsem a ona se začervenala. Sedl jsem si k ní a pustil televizi, koukali jsme na nějaké pohádky a přitom snídali. Když jsme všechno snědli odnesl jsem to a šel to umýt.

Pohled Aničky (mě)
Tinus mě probudil krásným polibkem, já si ho přitáhla blíž a usmála se, potom mi dal nádhernou snídani . Sedlo si vedle mě a zapl televizi. Koukali jsme na nějaké pohádky a přitom snídali. Když jsme dojedli, Tinus odešel a já se převlékla . Šla jsem za ním a chytla ho kolem pasu. "Včera to bylo super co ? " Řekla jsem a on odpověděl. "Jop bylo, ale mohlo to být lepší, Marcus si užíval a já ne." Řekl a smutně se na mě podíval.
" Promiň zlato byla jsem unavená, já ti to vynahradím. A jak víš že si Marcus užíval? " zeptala jsem se ho. "Nemohl jsem usnout, od vedle šli velké rány, vrzání postele a řev, nebylo to řvaní o pomoc, ale užívání si." zklesle řekl a znovu se na mě podíval. Já jsem ho chytla kolem krku a snažila jsem se vyšplhat k jeho puse, abych ho mohla políbit. On to asi vycítil a trochu se skrčil. Líbali jsme se tam a mezitím přišlel vysmátý Marcus s Terkou a drželi se za ruce " co tu děláte vy hrdličky, nebylo by  spíš něco k jídlu ? " zavtipkoval Marcus . " Udělej si co chceš, my jsme už jedli, ale spíš co vy ? Jak jste si to užili včera ? " zavtipkoval zase Tinus.
"My? Super, ale jak víš že.. " nedořekl to Marcus protože mu do řeči skočil Tinus " byly to rány jako prase, i to vrzání a řev se nedal přeslechnout "
Stáli jsme tam a já se začala smát, Terka se ke mě přidala a později i Tinus s Marcusem.
Tinus mi pomohl domýt nádobí a museli odejit. Já jsem se s Tinusem rozloučila velkým a hlubokým polibkem a Terka s Marcusem si dali jen malou pusu a zamávali si .
Potom jsem uklízela a převlékala postele do čistého a Terka mi pomohla. Potom už musela jít domů, rozloučili jsme se a já skočila na gauč a napsala Tinusovi.

Já :"včera i dnes ráno to bylo skvělé , moc jsem si to užila, musíme to někdy zopáknout, co říkáš? ",

Tinus:" taky jsem si to moc užil, ale promiň teď nemůžu , řešíme věci s fotbalem."

Já :" jojo, jasně promiň , pá zlato :* "

Odpovědi jsem se však už nedočkala, ale nevadí, musí něco zařizovat. Nudila jsem se, tak jsem se koukala na televizi. Po delší době jsem zaplatil notebook a projížděla instagram, uviděla jsem fotku na které je vysmátý Tinus a nějaká holka mu dává pusu na tvář. Byl u toho popisek typu "dnes jsem si to moc užila, super den". Tu holku jsem už viděla, ale kde?

Marcus & MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat