ÖZÜR

257 51 32
                                    

MULTİDE METE VAR..

ARAS;

İdil'le kavga edeli bir kaç gün olmuştu. Onu her gün okulda görüyordum ve bu sıralar Uygar'la samimi görünüyorlardı nedeninini bilmiyor olsam da çok sinirlenmiştim daha fazla dayanamayıp benim için ne kadar zor olsa da  İdil'in yanına konuşmak için gittim;

"İdil biraz konuşalım."

"Konuşmak istemiyorum."

"İdil konuşabilir miyiz demedim, konuşalım dedim."

"Bende sana konuşmak istemiyorum dedim." Çok sinir olmaya başlamıştım ama kendimi kontrol etmeliydim.

"İdil lütfen biraz konuşalım." Uygar çok şaşırmış gibi bakıyordu  her zaman ki gibi İdil'in yanındaydı.

"Tamam konuşalım." İdil biraz sakinleşmişti Uygar'a döndüm.

"Uza Uygar."

"Ne söyleyeceksen söyle ve git lütfen." Anlaşılan bana çok sinirlenmişti.

"İdil sabrımı zorlama lütfen. Biraz olsun tanıdın beni. "

"Tamam dinliyorum söyle. "

"Ben... şey.."

"Aras söyleyecek misin?"

"Uygarla konuşma."

"Nedenmiş o?"

"Konuşma diyorsam konuşma."

"Sana soracak değilim."

"Onu tam olarak tanımıyosun konuşma o kadar."

"Ne o çok mu umrunda bir kaç gün önce öyle diyodun ya."

"İdil uzatma konuşmayacaksın." Bu kız beni mi sınıyordu? Öyle bir şey varsa hemen vazgeçse iyi olur çünkü daha fazla dayanamayabilirim.

"Aras gidiyorum ben."

"Sen beni anladın dimi görmeyeyim bir daha."

"Sen kimsin ki bana karışıyorsun." 'Sen kimsin ki' kelimesinin üzerine basmıştı aklı sıra intikam alıyordu.

"İdil yeter gidiyorum ben sen beni dinle." Deyip yanından ayrıldım arkamdan bağırıyordu.

"Çok beklersin."

  Bu nasıl bir kızdı ya. Garip ama tatlı.

***************************************************************

İdil;

Bu çocuğun benimle zoru neydi acaba? Bir bakıyorsun iyi bir bakıyorsun kötü. Ne garip birisi.

Okul çıkışı eve gittiğimde sadece Savaş evdeydi.

"Savaş sen bugün okula gitmedin mi?"

"Hayır abla rahatsızım biraz."

"Geçmiş olsun aşkım."

"Sağol abla."

"Çok kötü değilsen seninle biraz abla kardeş günü yapalım."

"Çok iyi olur uzun zamandır birlikte bir  şeyler yapmıyoduk."

"Savaş gerçekten çok özür dilerim uzun zamandır sana vakit ayıramıyorum."

"Abla saçmalama sen de yeni bir okul falan normal yani. biliyosun ben takmam öyle şeyleri." Dedi ve bende ona sıkıca sarıldım daha sonra anneme mesaj atıp çıktık.

ELDE VAR AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin