OKUL'U TANIMAYA ÇALIŞIYORUM HEMDE ARASLA

348 68 24
                                    

MULTİ DE ARAS VAR. BİR ÇOK KİSİ BENİM GİBİ ONU ÇOK SEVİYOR..(vini uehara)❤❤

"Okul tam bir harika" dedi Bulut.

"Aynen bayıldım."

"Zevkim güzeldir." Dedi Aras

  Şaşırmıştım. Zevkim güzel derken?

"Derken?"

"Okul babamın yani bir nevi benim ben dizayn ettim. Bu yüzden beğenmeniz normal yani."

Ne yani okul Arasların mıydı? Anlaşılan daha dikkatli olmam gerekiyordu hocalar bile ses çıkarmıyordu ki ben kavga edeyim hemde ukala bir zübbeyle.

"Kantin nerede." Diye sorup konuyu değiştirmek istemiştim

"Yemekhane var. Bakın işte burası."

  Ne kadar büyük bir yerdi bizim okulun kantiniyle kıyaslayacak olursak bizim kantin hiç yok denecek kadar küçük kalırdı. Daha sonra Aras bize okulu gezdirmye devam etti. Bu okulda en seveceğim yeri kütüphane olurdu sanırım.

"Kütüphane'yi gösterir misin."

"Takip edin."

  Aslında biraz yumuşamış gibi duruyordu ama bakışları hâlâ sertti bu işi pek isteyerek yapmasa da çok rahatsızmış gibi de durmuyordu. Kütüphane'ye geldiğimiz de ağzım açık kalmıştı harika bir yerdi,kitap okumaya bayılırdım, hatta en çok yaptığım şey de denilebilirdi annemlerden kurtulmak için iyi bir çözümdü. Hemen kitaplara bakınmaya başladım. Yani normal olarak derslerle ilgili kitaplar vardı ama benim sevdiğim tarzda kitaplar vardı ve bu beni mutlu etmişti. Anlaşılan burada çok vakit geçireceğim diye düşünmeden de edemedim. O sırada zil çaldı ve biz sınıfa çıktık. Aras tatlı birine benziyordu ama tatlı olduğu kadar da hareketleri iticiydi.

"Selam güzelim. Tanışma fırsatı bulamamıştık yani  kendini tanıttın ama ben seni daha yakından tanımak isterim tabi sende istersen." Dedi Uygar. O Aras'ın aksine daha sempatikti Aras daha yakışıklıydı ama en azından Uygar kibardı.

"Selam Uygar."

"Adımı biliyorsun." Nerden dercesine bir bakış attı

"Müdür odasında öğrendim."

"Haa kusura bakma ya sizi de ilk günden cezamıza mağrus bıraktık."

"Yoo hiç önemli değil ama... Benim merak ettiğim bir şey var sakıncası yoksa sorabilir miyim.?"

"Tabi sorabilirsin."

"Neden arkadaşlarını bırakıp gittin?"

"Bu soruyu cevaplamama hakkım var mı acaba,biraz özel bu konuda." Dedi hafif tebessüm ederek.

"Tabi ki anlatmak zorunda değilsin ben sadece merak etmiştim çünkü arkadaşların sana kırılmış olabilir sadece onun için sordum kusura bakma özel olduğunu bilsem sormazdım."

"Önemli değil, arkadaşlarıma gelince de onlar için de sıkıntı olmaz çünkü haberleri vardı bir işim vardı onun için gitmiştim."

"Peki. Ama tekrardan özür dilerim amacım özeline karışmak falan değildi."

"İdil kasma bu kadar önemli değil." Dedi bende ona tebessüm ettim ve kendimi tutamayarak bir soru daha sordum.

"Özel değilse bir şey daha sorabilir miyim?

"Tabi dinliyorum."

"Siz grup arkadaşlarınızla çok samimi değil gibisiniz yani biz arkadaşlarımla kardeş gibiyiz ama siz yakın arkadaş gibi görünmenize rağmen birbirinize soğuksunuz."

ELDE VAR AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin