YENİ SINIF

399 77 12
                                    

MULTİ DE UYGAR VAR (ARASIN GRUP ARKADAŞI)

Ve işte "ÖZEL TOLUN KOLEJİ" burası çok büyük. Önceki okulum bunun yanında nerdeyse bir hiç orası küçük bir okuldu ama içerisinde ki insanlar melek gibilerdi tabi ki her okulda olduğu gibi serseri tipleri de vardı yani sonuçta devlet okulu genelde serseriler olur ama benim öyle kişilerle işim olmadığı için genelde iyi olanları biliyordum her neyse tekrar yeni okuluma dönecek olursak dıştan gerçekten harikulade bir okuldu ama peki ya insanlar... Çok merak ediyorum nasıl insanlar olduğunu...

"Oohaaa burası cidden çok büyük ve harikaaa" dedi Sera diğerleri de ona eşlik etmeye,onu onayladıklarını söyleyen sözler söylemeye başladılar o sırada Bulut yani grubumuzun inek öğrencisi "burada her türlü ders çalışma alanları vardır laboratuvarlar vardır her dersin kendine ait özel alanları falan.. önceki okulda ders çalışma imkanımız çok düşüktü dersi sürekli kaynatıyorlardı çok heyecan yaptım yaa.." deyince hep beraber kahkaha atmaya başladık güne kötü başlamış olsam da arkadaşlarım beni hemen topluyorlardı. Böyle arkadaşlara sahip olduğum için kendimi çok şanslı hissediyordum.

Okula doğru yürümeye başladık bahçeye girdiğimizde sanki bütün gözler bize bakıyor gibiydi içeriye girdiğimizde müdürün odasını aramaya başladık daha sonra yanıma bir çocuk geldi benimle yaşıt gibi görünüyordu.

"Selam güzelim yenisiniz galiba,yardım etmemi ister misiniz?"

"Evet yeniyiz. Rica etsem bize müdür odasına gösterir misin."

"Tabi ki,beni takip edin zaten benimde oraya gitmem gerekecek gibi duruyo." Dedi ve biz onu takip etmeye başladık sanırım şuan müdür odasına gitsek bile yerini unutacağımdan emindim hatta kaybolmassam ona şükür. Ama çocuk çok tatlı birine benziyordu ayrıca da çok yakışıklıydı.

Müdür odasının kapısına geldik henüz adını bilmediğim çocuk kapıyı çaldı ve içeriye girdi ve müdür dedi ki;

"Nihayet Uygar Bey de teşrif edebilmişler hayırdır Uygar bunu neye borçluyuz."

"Hocam okulumuza yeni arkadaşlar gelmiş onlara yolu göstereyim dedim."

Adı Uygarmış kendi gibi adı da güzel. İçeriye girdiğimiz sırada müdürün karşısında 7 kişi oturmuş müdürle bir şeyler konuşuyorlardı o sırada müdür konuşmasına devam etti;

"Ne yani grup arkadaşlarınla biz burda cezanızı konuşuyoruz sen arkadaşlarını ekiyosun ve sırf yol göstermek için mi geliyosun yanımıza bu yaptığın çok ayıp Uygar arkadaşlarının yanına geç hemen."

Uygar sessizce kendinden daha yakışıklı olan bir çocuğun yanına geçti. Anlaşılan bizim gibi bir grup daha vardı hatta bizden daha kalabalıklardı çok şaşırmıştım bir insan nasıl arkadaşlarını bırakıp gidebilirdi ki hem de kendisininde yaptığı bir cezayla. Sanırım ben asla böyle bir şey yapamazdım. O an içimden Uygar denilen çocuğa çok kızmaya başladım ama müdürümüz araya girdi.

"Evet çocuklar okulumuza hoş geldiniz kusura bakmayın siz de ilk günden böyle bir manzaraya maruz kaldınız umarım siz de böyle bir grup değilsinizdir"dedi alaycı bir ses tonuyla. Daha sonra o gruba dönerek!

"arkadaşlarınızı örnek almalısınız burslu olarak geldiler ve gerçekten çok başarılılar"

"Buna ihtiyacımızın olmadığının sen benden daha çok farkındasındır sanırım."

Uygar'ın yanına geçtiği o yakışıklı çocuktan bunları duyunca çok şaşırmıştım bir an,sonuçta bunu dediği kişi onun müdürüydü değil mi? Bunu nasıl söyleyebiliyordu. Ayrıca da müdür sesini çıkarmamıştı bile kimdi ki bu çocuk...

ELDE VAR AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin