Arkadaşlar multide düet şarkıları var dinlemenizi öneririm.
Bugün benim için büyük gündü. Çünkü ilk defa sevdiğim adamla birlikte şarkı söyleyecektim. Bu yüzden erkenden kalktım ve hazırlanmaya başladım, yarışma oyununu ve grubumu çok merak ediyordum. Umarım Aras'la aynı grupta olmayız sonuçta bize de aksiyon lazım değil mi?
"Kızlar hazır mısınız?
Rüya: " Sera Hanım süslenmeyi bitirebilirse inşallah.
Sera: "yine başladın Rüya. Ben hep ne diyorum süslenmek güzeldir tamam mı? Ne yapim yani pasaklı pasaklı mı gezim.
"Uzatmayın da çıkalım hadi.
Aşağıya indiğimizde herkes toplanmıştı hemen hizaya geçtik ve konuşmak için Aras'ın yanına geçtim."Aras bişey sorucam?
"Sor.
"Biz küs müyüz hala. Yoksa affedildim mi?
"Hmm. Bir düşinim...
Şaka şaka gel buraya." dedi ve birbirimize sıkıca sarıldık. Bu demek oluyor ki affedilmiştim. Yaşasınn!Mutluluğuma denecek yoktu. Sevim Hoca geldi ve hemen konuşmasına başladı.
"Evet arkadaşlar öncelikle hepinize günaydın. Biliyorum heyecanlısınız bu yüzden uzatmadan oyunumuza geçelim. Oyunumuzu bir çoğunuzun bildiğini düşünüyorum. Bugün PAİNTBALL oynicaz. Hemen gruplarımızı seçelim ve servislere geçelim.
Benim grubumda Selim, Rüya, Buğra, Utku, Melis ve Bulut vardı.
Aras'ın olduğu grupta ise; Sera, Sarp, Ateş, Asya, Uygar ve Bukre vardı.
Pis cadaloz sevdiğim erkekle aynı gruptaydı ve beni kıskandırmak için her şeyi yapacağına eminim.
Hemen ekipmanları aldık, üzerimizi giydik ve savaş başlasınn...
Aras: "Yalnız canım bu yarışta beni yenmene imkan yok çünkü neredeyse her ay bunun içindeyim.
"Görücez canım."
Gerçekten yenilecektim ama yine de çok iddialı konuşmuştum. Ve ben bunu daha önce sadece bir kere denemiştim.
1 saat sonra..
Hedefim tabi ki de Aras'dı. Sessizce onu ararken arkamdan vurulmuştum.
"Hihh.. Off.
Arkamı döndüm.
"Aras.
"Selam aşkım." dedi ve gülmeye başladı.
"Off.. Gıcık şey.
"Sana demiştim beni yenemeyeceğini.
Somurtarak başlangıç yerimize döndüm ve üzerimi değiştirerek oyunun bitmesini bekliyordum. Yaklaşık yarım saat sonra Bukre Aras'ın koluna girmiş bir şekilde geliyordu ve ağzı kulaklarındaydı.
Sevim Hoca: " evet çocuklar oyunumuzun galipleri Aras'ın takımı.
Herkes alkışlıyordu. Ben hariç.
"Tebrik ederiz çocuklar.
Hemen Aras'ın yanına gittim ve onu Bukre'nin kolundan çekerek biraz uzaklaştırdım
"Teşekkür ederim ya kurtardın beni bu sülükten.
"Pek te şikayetçi gibi durmuyordun.
"Idil." dedi kaşlarını çatarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELDE VAR AŞK
Teen FictionBAZI İNSANLAR BİRBİRLERİNİ BULDUKLARI AN KAYBETMIŞLERDİR Bir yanda babasının ölümüyle ve üvey babasının nefretiyle yaşayan Idil,bir tarafta sadece kendini düşünen ve aile nedir bilmeyen Aras. Babasının ölümünden sonra annesi üvey babası Mete ile...