Bölüm şarkısı:
-Oğuz Berkay Fidan
-burası yanıyor.ARAS'TAN
İdil'le Uygar'ı o şekilde gördüğümde kan beynime fışkırmıştı adeta. Sevdiğim kızı başkalasıyla görmek dayanabileceğim bir şey değil. Her ne kadar duygularımı belli edemesem de herkes gibi benim de görmeye dayanamayacağım bir manzarayla karşı karşıyaydım. Daha fazla sinirlerime hakim olamayarak Uygar'ın yanına gittim ve kavga etmeye başladık ben ona vururken o da bir yandan bana vuruyordu. Uygar iyi kavga eder, fakat bu konuda asla benle rekabete giremez.
"Aras bak açıklayabilirim. Hiç bir şey görüldüğü gibi değil.
"Neyi açıklicaksın ha neyi?
Sesim oldukça yüksek çıkıyordu ve her an sinirden çatlayabilirim.
İdil'in konuşmasına fırsat vermeyerek cafeye indim. Herkes toplanmıştı ve İdil arkamdan koşuşturuyordu.
"Aras ne olur konuşalım olmaz böyle.
Cevap vermiyordum.
"Çocuklar plan iptal. Daha doğrusu siz gitmek isterseniz devam edin ben yokum.
Utku: " Aras hayırdır bir şey mi var?
"Yok bişey Utku siz takılın kafanıza göre. Bu arada bir süre odaya gelmeyin.
İdil ağlıyordu ve herkes ona bakıyordu. Kızlar hemen yanına gidip onu sakinleştirmeye çalışıyorlardı.
Odama çıktım ve gitarımı elime alıp çok sevdigim bir parçayı mırıldanmya başladım.
"Düşerken duramassın, susarken anlatamassın, belki dee ne bileyim ben.
Uzaksan duyamassın, bıraksam bulamassın. Nerdeyiim biliyorum ben.Yalaaan ne diyorsam ne duyduysam hep yalan.
Yalaan kim ne dediyse ne duyduysan yalan.Şarkı söylemek bana huzur veriyor ve çok iyi bildiğim bir şey de Idil'in Şarkı söylemeyi çok sevdiğiydi. Dışardan kısık bir ses geliyordu. Daha iyi duyabilmek için dışarıya çıktım ve sesin yan odadan geldiğini fark ettim. İdil benim çok sevdiğim bir şarkıyı söylüyordu.
"Sen yoksun korkuyorum, bir zalim sızı bağrımda. Ne çare alnımıza ayrılık yazıldıysa... Aşkından yana yana savrulur külüm her yana. Ben sana kıyamam ki al ömrüm yoluna feda.
DUR GİTME NE OLURSUN, DUR GİTME BENİ AĞLATMA. SON KEZ BAK GÖZLERİME HAPSETME YALNIZIMA...Kendimi İdil'in güzel sesine kaptırmıştım bu aralar ben kendim gibi değildim çok farklı birine dönüşmüştüm bu değişim beni çoğu zaman mutlu etsede bazen eski halime dönmek istiyorum.
Idil'in odasının kapısı açıldı.
"Aras.
İdil dışarıya çıkmıştı. Dalmış olmalıyım ki müziğin bittiğini fark etmedim. Idil'e cevap vermek istemeyerek arkamı döndüm.
"Aras.
"İdil bak sana bakmaya gelmemiştim. Sesin nerden geldiğine baktım ve şimdi de gidiyorum.
"Kaçma benden ne olur.
"Sana olan sinirim geçmedi Idil. Odana dön gidiyorum ben.
Arkama bile bakmadan aşağıya indim. Tam arabama doğru gelmiştim ki anahtarı odamda unuttuğumu fark ettim. Bu yüzden ormanlığa doğru yürüdüm. Bildiğim çok iyi bir yer vardı manzarası muhteşem ve sakin kalmak için en ideal yer. Çoğu zaman kafa dinlemek için oraya giderim. Hemen bir müzik açtım ve vazgeçilmezim olan sigaramı yaktım. İnsan yalnız kalmayı rutin haline getirmeli bence. -en azından bir kaç saat- çünkü insan yalnızken kafasını toplayabilir ve sakinleşebilir. Bir kaç saat sonunda bir paket sigarayı bitirmiştim. Telefonum çaldı ve arayan Oğuz'du. Ondan çok bahsetmedik çünkü Oğuz çok sosyal değildir. Sevgilisi var bizim grupta ismi Beren. İkiside çok sosyal değillerdir ve bu yüzden de oldukça iyi anlaşıyorlar. Oğuz benim en iyi anlaştığım arkadaşım Utku ile de çok iyi anlaşırız ama Oğuz'un yeri bende farklıdır. Rahatça dertleşebildiğim ve bütün sırlarımı saklayan kişi. Eskiden Oğuz, ben ve Uygar çok iyi dosttuk ama sonra ben ve Uygar'ın arası bozulunca Oğuz da Uygar'la arasına mesafe koydu ve bir süre sonra da Utku gruba dahil oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELDE VAR AŞK
Roman pour AdolescentsBAZI İNSANLAR BİRBİRLERİNİ BULDUKLARI AN KAYBETMIŞLERDİR Bir yanda babasının ölümüyle ve üvey babasının nefretiyle yaşayan Idil,bir tarafta sadece kendini düşünen ve aile nedir bilmeyen Aras. Babasının ölümünden sonra annesi üvey babası Mete ile...