Nem hiszem, hogy ezt olyan sokan el fogják olvasni, de aki még is, azzal kezdeném, hogy köszönöm. Aki csak bepillantott a könyvembe, aki vote-olta, esetleg kommentelt, mert nagyon jól esett. És elmondhatatlanul örültem minden egyes kis előrelépéskor.
És miért kezdtem el írni?
Be kell vallanom, eddig csak apró alsós próbálkozásaim voltak, de elég türelmetlen vagyok, így ha valaminek rövid távon belül nem érzem a sikerét, inkább feladom. A Wattpadot a barátnőm mutatta, és egy kis olvasgatás után megjött az ihlet, és belevágtam ebbe a történetbe. Nem mondom, hogy magamnak írtam, de elhatároztam, akármi lesz, megpróbálok eljutni a végéig, és lám, sikerült. És az, hogy ennyien olvastátok, sikerélménnyel töltött el, és ezért érdemes volt dolgozni. Legelőször kicsit nehezen ment, és alig dobtam össze 300 szót hetente, vagy ritkábban, de aztán belejöttem, és elkezdtem élvezni. A végére minden gond nélkül 800 szó is bekerült egy részbe.Mi volt az eredeti terv?
Valójában még én sem voltam tisztában vele, mi legyen a vége, de mindenképp Happy Endet akartam. Valahogy úgy képzeltem el, hogy Susan megszereti a lovakat, megtanul lovagolni, és megnyerik az első versenyüket, majd vége. De ez a végkifejlet tulajdonképp az ihlethiánynak köszönhető. Minden ment is szépen addig, míg meg nem jelent Idegen. Abban a részben nem tudtam mit írjak, és csak ez jutott eszembe. De valamit ezután is kezdeni kellett vele, hát ez lett. Végül a sztori vett egy 180 fokos fordulatot, és elment egy más irányba. És úgy érzem ennek így kellett lennie, mert sokkal jobb és izgalmasabb így szerintem, mint az eredeti.
Többször eljátszottam a gondolattal, hogy nem lesz boldog befejezés, de egyszerűen nem tudtam elképzelni másképp. Na meg az, hogy Susan és Jake összejön a legvégén, egy nagyon hirtelen ötlet volt. Eredetileg is úgy terveztem, aztán sokáig a kukában hevert az ötlet, aztán hirtelen felindulásból mégis előkaptam.És utólag még a "rekordokat" is leírom:
-leghosszabb rész: 4.fejezet-Új város új élet 1272 szó
-legrövidebb rész: Prológus 275 szó
-jelenlegi legnagyobb nézettségű rész: Prológus 102 nézettség
-jelenlegi legkevesebb nézettségű rész: Epilógus 9 nézettség (valószínű még nem mindenki tudta elolvasni)
-jelenlegi legtöbb vote-os rész: Prológus és 1.fejezet-A levél 13 vote
-jelenlegi legkevesebb vote-os rész: Epilógus 2 vote (mint mondtam még nem biztos hogy mindenki olvasta)
-jelenlegi összes nézettség: 1,08 K. Köszönöm!❤
-jelenlegi összes vote: 166 vote. Ezt is köszönöm!❤
-legelső rész kitevésének napja: 2016. 10. 05.
-utolsó rész kitevésének napja: 2017. 02. 26.
-jelenlegi helyezés: 105. a véletlen kategóriában. Nagyon-nagyon köszönöm!❤És, ugyan párszor már elmondtam, hogy köszönöm, és ezzel is kezdtem, de ezzel is szeretném befejezni, és csak remélni tudom, hogy még sok könyvem írói utószavába fogom beleírni. Köszönöm!!❤❤❤😙
YOU ARE READING
Futár
Teen FictionGondolkodtál már azon, hogy az életed úgy van elrontva, ahogy van? Susan szerint vele pontosan ez történt. A szülei zsokék, így nemrég költöztek egy hatalmas tenyészfarmra. Más emberek szerint csodás, hogy lovak között élhet, de ő sohasem osztotta s...