4.BÖLÜM
"Bella pembe rujunun olmaması beni yok ediyor giydiğim kıyafete uygun rujun yoksa Moda'yla ilgin olmadığı anlamına gelir ki modayla ilgilenen bir kızsın tatlım." Emily'nin üstüme giydirdiği elbise pembe ve ben pembeden nefret ederim bana neden kendi elbiselerinden giydir diki anlamadım."Bana pembe mi giydirdin nefret ettiğimi bilmiyor musun?" Merdivenlerden biri çıkıyordu sanki ayakkabı sesleri geliyordu."Pembe sevmediğini biliyorum aslında senin kıyafetlerinden giydirecektim ama içlerinde doğru düzgün bişey olmadğı için seni modaya gönül vermiş arkadaşının kıyafetlerinden giydirdim." Emily şuan teşekkür falan bekliyordur ama edemeyeceğim çünkü kör olmadan önce okul balosunda giydiği pembe elbiseyi bana giydirdiyse %100 faişe gibi görünüyorum demektir."Emily alışveriş merkezine giren kişi kaçmışmı bana hiçbirşey söylemiyorlar çünkü bu evde lanet olsun o adamı bulup öldürmek istiyorum!" Emily topuklu ayakkabılarıyla çok fazla ses çıkarıyordu."Evet polis her yerde arıyormuş adamı merak etme bulurlar kesin sarhoştu." Emily derin bir iç çekti ve cümlesine başladı sesi çok telaşlıydı."Hadi hadi hadi geç kalıcaz tut etlimi kalk bakalım gidiyoruz." Emily'e tutundum ve konsere gitmek için taxi çağırdık.
Konser yerine geldiğimizi söylemişti Emily bana komut veriyordu ve beraber yürüyorduk.Konser daha başlamamıştı sanırım yarım saat vardı Emily taxi'de 1 saat kaldı dediğine göre taxide 30 dakika geçmiştir diye düşündüm.Emily konuştu."Aman tanrım panik yapma şuan drew bize doğru geliyor ve yanında da siyah saçlı bir çocuk var aman tanrım ne kadar yakışıklı." Drew neden bizimle konuşsun ki anlamamıştım."Merhaba sizi kulisime alıcam çok önemli şeyler söylemem gerekecek." Emily'le yürümeye devam ettik.Beni bir yere oturttu ve drew'in sesini duyuldu."Öncelikle nasıl söyleyeceğim bilmiyorum o Alışveriş merkezine çarpan bendim." şok olmuştum hayatımda hiç bu kadar şaşırdığımı hatırlamıyordum.Ne yapacağımı bilemedim zaten hayallerimi süsleyen insanin sesini duymak onu göremesemde karşımda olduğunu bilmek yeterince şok edici.
"Peki neden kaçıp gittiniz?"
"Burdayım ya işte gerçekten kusura bakmayın çok içmiştim ve bir arabaya çarpmak üzereydim direksyonu kıvırdım ve bir mağazaya dalış yaptım."
"Senin özrün arkadaşımın gözlerini düzeltmiyor tamamı yakışıklı beyefendi!"
"Gerçekten bütün herşeyinizi karşılarım yeterki davacı olmayın."
"Emily hemen gidelim burdan."
"Ama..."
"Emily Hemeeeen!"
"Alın bu kartım bir şey olursa ararsınız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZ (TAMAMLANDI)
HumorKonu ; AnaBella, adında ki on altı yaşında bir kızın hayatı sorunsuz ilerlerken bir anda alışveriş merkezinin vitrinine araba çarpmasıyla birlikte kırılan cam parçalarının , gözüne girmesi hayatını tamamen değiştirecektir. Tüm Hakları Saklıdır©Mar...