Hatalar

2.6K 258 10
                                    

                                                                                16.BÖLÜM

  Hayatım sona ermiş gibi hissediyordum.Drew'in yanına gitmek istiyordum onu görmek istiyordum ama bir yanımda gitmemelisin diyordu.Aslında gitsem giderdim çünkü sem'in telefon numarası vardı.Onu arıyarak hastaneyi öğrenebilirdim.Ama artık drew ile hiçbir bağımız olmadığı içinde gitmeye gerek duymuyordum açıkçası sadece arkadaşım emily vardı benim için herşeyim elimden tek tek yok olup uçup gitmişti.Annem,Lanet olası DOMUZ babam ve drew! artık hiçbiri yoktu.Annem ölmeden önce sürekli düşünürdüm o ölürse ben ne yaparım?, nasıl yaşarım? ama birşekilde hayatıma devam etmek zorunda olduğunu anladım.Emily yanıma geldi ve oturdu konuşmaya başladık.

  "Bende duydum haberi o cümleyi kurduğundan beri açıkçası umrunda olmamasını bekliyordum ama sana bakınca onu düşünüyor gibi duruyorsun gerçekten yanıldığımı söylemeni çok istiyorum." demişti Emily."Boşversene artık düşünmüyorum ama ölmesini istemiyorum tabii." Emily iç çekti ve konuşmaya başladı."Kötülere birşey olmaz canııım boşveer.! bak Bella sana çok önemli birşey söyleyeceğim.Bir iş buldum." Çok şaşırmıştım Emily ve çalışmak sanırım kendine süslü püslü elbiseler alması için bulmuştur diye düşündüm.Ben ne yapacaktım git gide evde herşey yok oluyordu.Benimde bir iş bulmam lazımdı."Ne işi buldun acaba?" Emily "Bu şimdi kalk ve giyin beni yanlız bırakma sesimi kullanmaya karar verdim tatlım!" Sesini kullanmayamı karar vermişti ne yapabilirdiki tamam sesi güzeldi fakat beni nereye götüreceğini çok merak ediyordum.

  Çok geç olmadan evden çıktık.Bir elimde telefonum ile sürekli sosyal medya'ya bakıyordum.Drew ile ilgili bir haber görürüm belki diye.Yaklaşık on dakika yürüdükten sonra Emily konuşmaya başlamıştı."Dur! geldik burası hadi gel." Aman tanrım gözlerime inanamıyordum.Emily beni nereye getirmişti böyle burası resmen bar pavyon karışımı birşeydi bu yaşta buradamı çalışacaklardı.KÜÇÜK OROSPU durumuna düşerdi ne olursa olsun onu engellemeliydim.

"Hoşgeldiniz burda çok sanatçılar yetişti lady gaga falan çok nezih bir yerdir.İsterseniz bu akşam hemen başlayabilirsiniz" Konuşan bir adamdı.Üstünde takım elbise vardı.Kirli sakalları ve kahverengi gözlere sahip bir adamdı.Etrafa baktığınızda hiçte nezih bir yere benzemiyordu.

"Tamam bu akşam başlarım ben." Daha sonra adam cümle kurmaya başladı."İsterseniz oturup konuşalım biraz daha size tam olarak anlatayım." Sesimi incelterek devam ettim."Emily ben bir dışarı çıkıyorum sem'i arayacağım." Emily birşey demedi.Hemen Emily'nin annesini aramak için dışarı çıktım.Olayı tek tek anlatmıştım.İki saat sonra sahneye çıkacaktı anneside giyinip hemen geleceğim demişti.

 SAAT 8:00  Emily sahneye çıkmış üstünde kısacık kırmızı bir elbise ile şarkı söylüyordu.Söylediği şarkıyı ilk kez duyuyordum Etrafıma baktığımda bütün erkekler Emily'e bakıyordu.Birden telefonuma baktım.Drew ile ilgili bir haber vardı.O kadar çok heyecanlanmıştımki haberi okumaya başladım.Drew'in bugece hastaneden çıkacağını söyleyen bir haberdi bu.Telefonu kapattım.Giriş kapısına doğru baktığımda Emily'nin annesi Elis ve Babası Mike oradaydı.El işareti yapmıştım.Yanıma geldiler Emily annesini ve babasını gördüğünde birden şarkı söylemeyi bıraktı.Annesi ve babası birden sahneye doğru yürümeye başladılar.Annesi Emily'nin kolundan tutmuştu dışarı çıkarmaya çalışıyordu fakat Emily annesine direniyordu.Babasını çoktan dışarı çıkarmışlardı bile hiçbirşey yapmıyordu.Elis kızına bağrıyordu "Böyle yerlerde ne işin var!" Diye Emily'nin suratı çok kötü gözüküyordu ağlıyordu.Güvenlik annesini ve babasını dışarı çıkardı.Bende onlarla birlikte dışarı çıkmıştım.

  "Mike birşeyler yap polis çağır kızımı ordan almam lazım!" Kadın kendini yerlere atmıştı güvenliğe doğru yöneldi.Bırakın içeri gireyim demeye başladı.Daha sonra güvenliğin silahını alıp onlara doğrultmaya başlamıştı.Bense öyle hiçbirşey yapamadan sadece bakmakla yetiniyordum ve silahı bırakması için bağırıyordum.Polis gelse bunların hiçbiri olmazdı aslında Emily 18 yaşında olmadığı için onu ordan çıkartırladı ama Emily'nin babası öylece duruyordu.Birden güvenlik Elis'in elindeki silahı almak için girişti daha sonra mike ve bir silah sesi duyulmuştu.Elis yere yığılmıştı hemen Ambulans çağırın diyordum."Kadın ölecek!" Elis cümle kurmaya başladı sesi kesik kesik geliyordu."Kızımı al ordan sana yalvarıyorum kızımı ordan al!" 

   Emily dışarı fırladı."Annee Annee!" diye bağırıyordu.Ambulans geldi.Elisi yığıldığı yerden kaldırdılar ve arabaya bindirdiler hepimiz bindik hangi hastaneye gittiğimizi bilmiyorduk.Emily öyle ağlıyorduki bitmiş tükenmişti.Hastaneye gelmiştik.Elis direk ameliyat haneye aldılar.Emily ne kadar üzgün olduğunu bilsemde ona bağırmadan edemedim.

"Emily bağırmayayım diyorum ama zorunda bırakıyorsun şuan şuan annen senin yüzünden can çekişiyor başka işmi yok kızım sen reşit bile değilsin ya polis gelseydi ha! ne yapacaktın."

"Bella bana çemkirmeyi kes!" 

   Aman tanrım drew karşımda duruyordu.Benim yanıma doğru geldi.Annesi babası ve sem de oradaydı."Ne oldu ne işiniz var burada?" 

"Hmm.Ne zamandan beri ayrıldığın insanlarla muhattap olmaya başladın böyle?"

"Bak bu kazayı seni düşünürken yaptım biliyormusun? bella sanırım ben yanıldım bu konuşmayı senle asla yapmamam gerekiyordu.Yanılmışım ben seni çok seviyorum Bella seninle neden öyle bir konuşma yaptığımıda bilmiyorum.Beni Affedermisin?

GÖZ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin